Öncelikle merhaba . ben kimmiyim? Hemen size kendimi tanıtıyım.
Ben tavsiye dükkanının müşteri temsilcisiyim. Kitaptaki bilgilerden yararlanırken size yardım edecek kişi benim. Bana kısaca mşt diyebilirsiniz.
Müsadenizle hemen başlayalım.Mşt: her işin başı sağlık değil midir? Sağlığın yerinde değilse, dünya güzeli olsan ne fayda... Bu yüzden biz de sağlıklı bi başlangıç yapalım dedik...
☺sabahları uyandığında, kahvaltıdan yarım saat önce limonlu ılık bi su içmek (yanlış okumadın limonlu ) vücudunu toksitlerden arındırır ve gün boyu zinde kalmana yardımcı olur.
☺sağlam kafa sağlam vücutta bulunur derler ama bunu dinleyen kaç kişiyiz?
Her gün en az 20 dk lık egzersisler yaparsan faydasını fazlasıyla göreceksin.
Bu sporlar ne mi? Hemen anlatayım. Hepsi evde rahatlıkla yapabileceğin kolay egzersizler. 20 dk demiştik değil mi? Bu 20 dk yi 5 er dk lik seanslara bölerek işe başlayabiliriz 1. Seansta baş ve omuz hareketleri (başını sağa sola çevirmek gibi)
2.seansta kol ve bacak, 3.seansta bel ve kalça 4. Seansta ise tüm vücudu hareket ettirerek egzersizinizi tamamlamış olursunuz ayrıca seansların sonunda 1er dakikalık molalar verbilirsiniz.
NOT egzersizi müzik eşliğinde yaparsanız , hem daha eğlenceli olur hemde müziğe ayak uydurmaya çalışacağınız için motor becerileriniz gelişir. Motor becerileriniz ne kadar kuvvetli olursa o kadar dikkatli bi birey olursunuz.☺ sağlık demişken, sağlık sadece bedensel değildir. ruhsal sağlığımızda bi o kadar önemlidir..( bu konuya sonra değinicem ...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAVSİYE DÜKKANI☺
ChickLitokuduğunuz diğer tavsiye kitaplarını unutup, şõyyle bir kenara atalım. Çünkü artık "TAVSİYE DÜKKANI "var.. her türlü tavsiyeyi derleyip, toplyıp, size bu kitapta sunuyorum. ayrıca bu dükkandaki ürünlerin tamamı ücretsiz...