KAÇAK GELİNLER 30. BÖLÜM SENARYOSU
01 İZMİR HAVAALANI
Kainat ve Almilla taksiden valizleriyle iner.Şebnem de gergin bir şekilde söylenerek iner.
ŞEBNEM:Şu takside harcadığımız vakitte ben aylık cilt bakımımı yaptırır üstüne süt banyosu yapardım. Hayret bişi ya!
KAİNAT:Şebnem abartma istersen zaten bindiğimizden beri bi susmadın.
ŞEBNEM: Ne suscam be... Şu adam üç kuruş fazla kazanıcak diye gitmeden önce İzmir turu yaptık resmen.Kestirmeymiş, kesmeselermiş ne kadar da gelicektik buraya siz düşününün.Pis fırsatçı...!
ALMİLLA :Şşşt! Adam duycak şimdi
Şebnem göz devirir. Kızlar yürürken Şebnem bagajdan bavullarını alır. Gözlerini sevimli bir şekilde büyüterek.
ŞEBNEM :Ya dursanıza bi!! Terk edilmiş yavru köpekler gibi kaldım ben burda!
Havaalanının kapısına gelince hepsi durur
*FLASHBACK 1. BÖLÜM*
02 HAVAALANI KAPISI
ALMİLLA: Geri dönebiliriz di mi?
KAİNAT: İsterseniz projeyi iptal edebilirim.Zaten çok önemli bir iş değildi.Hiç düzenimizi bozmayalım.
ALMİLLA: Ben taksiyi durdurayım hemen.
ŞEBNEM:Daha neler.Aaaa! Arkadaşlar kızıyorum ama.Ayrıca ben o adamın taksisine bir daha binmem plakasını aldım ben onun(Durur.Düşünür) Şimdi burda ilk karşılaştıgımız günü düşünün.(sert bi şekilde) Benim adım Şebnem Gürsoy ben bu kadar geldikten sonra dönmem.
Şebnem kapıya yürürken, Cem Özkan Başlamak Lazım Yeni Bir Hayata çalar, kızlar onu takip eder. Bilet alırlar.
Kızlar yürürken arkadan biri "Kainat!" diye bağırır.Kainat arkasına döner.Yüzü asılır.
03 FLASHBACK Kainat-Can ayrılığı.Kazadan iki hafta sonra
Kazadan sonra tüm çiftlerin arasına soğukluk girmiştir.Birbirlerini çok sevmelerine rağmen uzaklaşırlar.Kaza haberi Kainat'ın adının daha çok duyulmasını sağlar.Artık gazeteciler gittikleri her yerdedir.Can bu durumdan çok rahatsızdır.Kainat'ın değiştiğini önceliklerinde farklılıklar olduğunu düşünür.
Kainat'la Can kafede otururken içeri paparaziler girer.Kainat'ın başına toplanıp sorular sormaya başlarlar.
MUHABİR1:Diziye ne zaman döneceksiniz?
M2: Geçici bir hafıza kaybı yaşadığınız söyleniyor doğru mu?
M3:Film teklifi aldığınız doğru mu?
M2:Kainat Hanım soruları cevapsız mı bırakacaksınız?
M4:Yanınızdaki sevgiliniz miydi?
Kainat yanına bakınca Can'ı göremez. Can çoktan gitmiştir.
Kainat'ta sinirle kalkar.Kafeden çıkıp Can'ı arar.Az ilerde görür.
KAİNAT: Can bir dakika
Can yürümeye devam eder. Kainat koşar.
KAİNAT:Can bir durur musun?!!!