Prefață

83 9 3
                                    

Metodele pentru a trece nebatjocorit prin viață este să fii rău,nepăsător și mai presus ca ei.Nu să ai banii ,părinți mei au ,dar pentru asta nu am vrut să vadă nimeni asta doare prietenele mele cărora nu le-a păsat de banii sau popularitatea mea .Ne cunoaștem din generală și pe atunci nu ne păsa de cine era popular ,acum dacă nu esti popular esti călcat în picioare.Mai am un an și pot să fiu așa cum vreau,la facultate nu mai vreau să fiu prefăcută cu toti și să le zâmbesc fals.Ultimul meu an de liceu presimt ca va fii unul diferit față de ceilalți .Bătăile în ușă mă fac să îmi dau seama că stau în loc prinsă în gândurile mele .

"Intră"

"Dragă ,eu sunt .Voiam să văd dacă te-ai trezit " spune mama intrând

"Da,sunt treaza.Acum mă pregătesc pentru prima zi din noul an de liceu"

"Bine,da vi jos la masă"

Mama iasă din cameră și eu îmi aleg din dulap o pereche de blugi negri mulati,un tricou alb mai scurt, o geacă de piele și pantofi negri .Le pun pe pat și intru la dus .Apă călduță mă calmează ,fiecare mușchi se relaxează .După ce termin ies învelită în prosop.Îmi usuc părul și mă îmbrac.Aleg să îmi dau cu puțin tuș și rimel și părul sa-l las pe spate .Imi iau geantă și cobor la parter.Mă asez la masă langa mama și tata ,îmi traz farfuria în față mea și încep să mănânc .

"Kim,te bucuri ca începe școală?"mă întreabă tata

"Da,mă bucur"

"Noi vom fi plecați câteva zile scumpo" spune mama

"Ok mamă,o să le chem pe Amanda și Anne la mine" spun și termin de mâncat

"Mă duc la scoala, va iubesc" spun și îi sărut pe obraz

Ies din casă și mă urc în mustangul meu negru și accelerez spre liceu ,în mai puțin de 10 minute eram în parcarea liceului la locul meu obișnuit ,fetele se dau și ele jos și vin la mine .Le iau în brațe,mi-au lipsit vara asta.Amanda este blondă și are ochii negri ,este înaltă și are un corp minunat,are o rochie neagră mulata și pantofii cu toc,mereu ea ne obliga să ne aranjăm tot timpul.Anne este roșcată și are ochii verzi ,era îmbrăcată cu o pereche de pantaloni scurți de piele,și un maieu negru din dantela,ea este cea mai timidă și cuminte.Iar ei sunt șatena și am ochii albastri.

"Dumnezeule Kim,ne-ai lipsit" spun ele si îmi dau drumul.

"Și voi mie fetelor"

"Am auzit ca anul acesta sunt doi băieți noi " Spune Amanda

"Și sunt destul de buni " surâse și Anne

"Pai astept să văd cine sunt acești băieți buni " spun eu răzând

"Vorbești cumva despre noi?" spuse o voce masculină extrem de răgușită

Mă întorc și mă izbesc de un piept tare ,și bine făcut .Îmi ridic privirea și dau de niste ochii de un albastru superb.Pare să fii muncit din greu la corpul lui,pentru ca nu poți avea un corp atât de făcut fără să facă nimic,era îmbrăcat cu un tricou alb mulat,pantaloni erau negri mulati ,arată așa bine în haine mulate.

"Dacă voi sunteți acei noi veniți despre care vorbește Amanda ,atunci da"

"Pai mă bucur ca ne considerați buni" râde el și îmi face cu ochiul

"Nu te bucura prea tare,nu noi te considerăm, asta se aude pe aici" îi spun zâmbind

"Sigur cum spui tu frumoaso .Ne mai vedem" spune zâmbind și pleacă

"Cât de încrezut" spun și fețele rad

"Ai observat băiatul din spate? Arată așa bine" spune Anne

"Nu l-am văzut ,haideți să mergem în clasă,discursul s-a terminat"

Mergeam pe holurile liceului doar ecoul tocurilor noastre se auzea .Întram în sală de clasă iar profesorul nu era,mă asez în ultima bancă iar fetele în fața mea.Profesorul intră imediat după noi și începe să vorbească despre noul an de școală ,când este întrerupt de un ciocănit în ușă ,iar acel întârziat este noul venit. Întârzie din prima zi,ce punctual.

"Mă scuzați că am întârziat"

"Cum te numesti?" întreabă profesorul

"Augustin domnule"

"Bine Augustin,așezate lângă Kim"

Lângă mine? Acum îl am și coleg de bancă ,asta îmi lipsea.

"Bună frumoaso"

"Poti să taci?"spun în șoaptă

" Oh haide,și și vreau să te sărut ,dar nu aici în față profesorului.Prefer să fim singuri" Spune el zambind

Îmi pune mâna pe picior și incerc să ma trag dar el strânge și mai tare , și urca mâna până aproape de feminitatea mea și tresar ușor

"Încetează" spun și vocea îmi tremura

"Știu ca îți provoc plăcere prin simplu fapt ca te ating."

"Dacă nu îți iei mâna acum de pe mine te voi face da regreți" spun mai amenințător decât credeam

Îsi ia mâna de pe piciorul meu și se ridica ,îmi dau seamă ca s-a sunat ,îmi iau geantă și ies rapid din clasă .Mă duc după el. Era cu doi băieți pe hol .Mă duc în față lui și îi dau o palma .Se uita mirat la mine și ochii albăstri se închid la culoare,fiind aproape negri.

"Ce dracu ai?" spune și mă împinge brutal în perete

"Tu ce dracu nu ai înțeles să nu mă atingi ,nu sunt una din curvele cu care obișnuiești să faci așa .Doar atât iti spun să stai departe de mine " spun și îl împing brutal din față mea

Am plecat de acolo la prietenele mele care se uitau la mine uimite,ele erau lângă usa claseie.Lângă noi vin Josh si Angel.Josh este mai tot timpul tăcut,dar ne înțelegem bine.Angel in schimb este extrem de vorbăreț și se atașează repede.Angel mă ia pe sus și ma învârte

"Kim,mi-a fost așa dor de tine" spune și mă sărută pe obraz

Mă uit peste umărul lui la Augustin și văd cum se încrunta .

"Și mie de tine" spune și îl strâng tare în brațe

"Ce-ai zice să mergem la o cursă?" spune și zâmbește

"Acum?" spun nesigură

"Da,ti-ai pierdut din curaj peste vară?" spune răzând

"Sigur ca nu,să mergem" spun adrenalina crescând

Iesim din liceu și ne îndreptăm spre mașinile noastre.Angel și Josh merg cu mașinile lor ,iar fetele la fel.Pornim spre cartierul părăsit din Los Angeles .Acolo când începe socoala încep și crusele ilegale,din clasă a 10-a mi-am petrecut zilnic timpul aici,ador locul asta și el pe mine .Am ajuns acolo prima și când m-am dat jos toți urlau și veneau să ma salute ,îmi plăcea la nebunie aici.Am mai vorbit cu fiecare și eram gata să încep cursă cu Josh când o mașină claxonează și parchează în spatele nostru,mă dau jos și îl văd pe minunatul meu coleg Augustin.Cum a ajuns și asta aici? E locul meu.

"Ti-am lipsit frumoaso? "

Mirror LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum