Po skončení té hrůzné bitvi o Bradavice kdy zemřelo mnoho nevinných lidí se naši hrdinové Draco a Hermiona, kteří se milovali už od 6. ročníku se potom všem co prožili rozhodli začít žít nový život. Našli si malý útulný byt na okraji Londýna, skromně si ho zařídili a začali si hledat práci. Hermiona začala pracovat jako sekretářka aministra kouzel a Draco jako lékouzelník u Svatého Munga. Bylišťastní a měli vše co si přáli.
O několik měsícůpozději se konala velká svatba se všemi přáteli mezi nimiž bylaGinny s Herrym, Narcisa i Hermioniny rodčiče, kteří byli Hermionounalezeni v Austráli, kde jim jejich dcera vrátila paměť. Všichnibyli šťastní.
O 9 měsíců pozdějise narodil chlapec a dali mu jméno Scorpius. Dítě dělalo jak jimi prarodičům velkou radost. Bylo to bystré a odvážné dítě.Bystrost měl po Hermioně a odvážný byl po Dracovi.
O rok později přišlana svět dcera Rose. Byla krásná, inteligentní a jen tak se něčehonezalekla. Čas plynul až děti vyrostli do školního roku.
O 11 let pozdeji...
„ Scorpio, Rose,vstávejte! Nebo vám ujede vlak do Bradavic." volá Hermiona když ihned děti vstávají a balí si věci. Poté co všechno je sbalenotak se všichni společně nasnídali. Po snídani Malfoyovi vyrazilina lodnýnské nádraží odkud je měl z nástupiště 9 a ¾ odvézdvlak do Bradavic. Než Rose s Scorpiem vyrazila vstříc novým začátkům nezapomněli se rozloučit s rodiči.
YOU ARE READING
Rodinné Štěstí ( Dramione ff)
FanfictionDraco a Hermiona se rozhodli začít žít Nový Život po válce jednorázová Dramione povidka