Eu și Dominic, prietenul meu de aproximativ 5 ani ne iubim nebunește. Povestea noastră a început pe 23 noiembrie, eram clasa a 9-a eram în aceeași clasa la mate info, nu, nu suntem tocilar. El e o persoana uimitor de frumoasa ,inteligenta , amuzanta ,creativa, romantica ,pur și simplu băiatul perfect . Ochii lui asemenea a doua pietre prețioase albastre strălucesc cel mai puternic când se uita în ai mei ,zâmbetul lui mare alb și larg strălucea, pentru mine cel puțin, mai mult decât toate stelele la un loc ,cu parul ondulat și brunet .
Iar eu sunt o fata simpla. Numele meu e Ana sunt o fire calma, amuzanta,inteligenta(acest lucru îl spun cu modestie),foarte prietenoasa și foarte nebuna .Ca fizice am 1,75 m, ochii căprui și mari și parul lung ondulat și castaniu cu șuvițe mai deschise pe care le am din naștere.
☆☆☆
În ziua bacului eu și el eram foarte ne liniștiți și emoționați. În acea zi a veni în fata casei mele sa mergem la centrul de examinare ,el fiind o persoana matinala a ajuns cu o ora înainte , l-am poftit în casa ca sa bem o cafea .
-Ce frumoasa ești astăzi!
-Greu de crezut ... nu am dormit toată noaptea din cauza emoțiilor.
-Știu ,am citi trei cărți aseară.Este un nou record mondial !spuse el tare.
-Ai mei dorm !spun eu în timp ce rad încet. Ce cărți ai citiți ,babuini meu cu fund mare și rosu ?
El rade în timp ce se ridica:
-Îti spun pe drum!
Ne urcam în mașină lui o mașină care în ciuda banilor lui era foarte ieftina ,dar era moștenire de la bunicul lui pe care îl iubea enorm de mult ... acesta murise ars când banca în care se afla a luat foc datorita unei țigări.
Ajunși acolo ne uitam pe liste și ne așezăm în băncile liceului la care am învățat timp de patru ani , el e în ultima banca de la perete ,eu în a doua de la fereastra. La și 17 minute ma apuc de lucru ies zâmbitoare înaintea lui Dominic ,el scria de zor . Făcusem tot ,eram mandra și ușurat fiindcă acesta era ultimul examen. Peste vreo trei minute iese și el la fel de bine dispus ca și mine ...