BÖLÜM 1

148 6 3
                                    

07:00'da gözleri kendiliğinden açılmıştı Eliz'in. Aralık ayının normal karşılayacağı gibi bulutlu ve kapalıydı hava. Eliz böyle günleri severdi. Usulca yatağında doğruldu ve lavaboya gitti. Yüzünü dikkatle inceledi. Güzel değildi ancak çirkin de değildi. Zümrüt yeşili gözleri vardı, 1 ay önce sıfıra verilmiş kısacık saçları da dikkat çekiyordu. Ön dişleri çok uzundu, dişlekti anlayacağınız. Ama konuşmasını etkilemiyordu bu durum. Kıpkırmızı bir yüzü vardı ancak kolları, bacakları bembeyazdı. Yaşına göre kilosu fazlaydı, 67 kiloydu. Zayıflamak istese de nefsi buna engel oluyordu ve sürekli yiyordu. Hazırlanmak için odasına geri döndü. Bordo okul tişörtünü giydi, üstüne de asker yeşili kazağını. Diğer öğrencilerin aksine okulun bordo tişörtü ve lacivert pantolonu severdi. Mor çerçeveli gözlüklerini takıp lacivert-kırmızı renkli sırt çantasını tek omzuna attığında evden çıkmak için hazırdı.
Okul servisine bindiğinde her zaman oturduğu tekli koltukta tanımadığı bir kızın oturduğunu gördü. Başörtülü bir kızdı ancak diğerleri gibi değildi. Başörtüsünden boynu görünmüyordu mesela. ya da tunik altına dapdar bir pantolon giyinmemişti. Uzun-geniş-siyah bir ferace ve büyük yeşil bir başörtüsü takmıştı. Başında kocaman bir topuz da yoktu. Eliz İslami kurallara göre yetiştirilmiş bir çocuk olmasa da topuz yapmanın günah olduğunu biliyordu. Kızı takdir etti içinden. Biraz da özenmişti sanki...

Selamun Aleykum. Bu benim ilk hikayem. Yanlış olan yerleri fazla kırıcı olmayan bir şekilde belirtirseniz sevinirim. Selametle...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalplerin KeşfiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin