Takže je tu další díl.Doufám,že se vám bude líbit :) Užijste si Rikerův a Jany den D.Napište mi váš názor :*
Pohled Rikera:
Ještě dvě hodiny a řeknem si snad své ANO.Jsem dost nervozní ,aby z toho nevycouvala.Janu strašně miluju a nevím co bych bez ní dělal.Je to můj život.Ještě jsem si četl svůj proslov.
Najednou do pokoje vešli kluci.
"Rikere už je čas.Už se to blíží náš bráška se právě žení."
Poštuchoval mě Ross.
Nadech jsem se a vyšel z pokoje.Šel jsem před oltář a čekal na mou nevěstu,na mou lásku.
Najednou začli hrát varhany.Koukl jsem směrem ke konci uličky a viděl jí v těch nejůžasnějších šatech na světě.Je jako princezna a zachvíli jen moje.Před ní šla Kim a Ross,pak Rocky a Sarah. Za Janou šla Abigail S Jaremym.
Pohled Jany:
Šla jsem tou uličkou a koukala se kolem.Všem co jsme poslali pozvánky tu byli,tohle je neuvěřitelné.Srdce jsem měla pomalu až v krku.Najednou jsem stálala před oddávajícím a Rikerem.
Oddávající:
"Milí hosté a drazí svatebčané, srdečně vás vítam na dnešním neobčejném dnu kdy si snad své Ano řeknou Jana & Riker."
(Oddávající začal číst:)) !!!!!!!!!!!! A PUSTTE SI PÍSNIČKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kdybych mluvil jazyky lidskými i andělskými, ale lásku bych neměl, jsem jenom dunící kov a zvučící zvon. Kdybych měl dar proroctví, rozuměl všem tajemstvím a obsáhl všecko poznání, ano kdybych měl tak velikou víru, že bych hory přenášel, ale lásku bych neměl, nic nejsem. A kdybych rozdal všecko, co mám, ano kdybych vydal sám sebe k upálení, ale lásku bych neměl, nic mi to neprospěje. Láska je trpělivá, laskavá, nezávidí, láska se nevychloubá a není domýšlivá. Láska nejedná nečestně, nehledá svůj prospěch, nedá se vydráždit, nepočítá křivdy. Nemá radost ze špatnosti, ale vždycky se raduje z pravdy. Ať se děje cokoliv, láska vydrží, láska věří, láska má naději, láska vytrvá. Láska nikdy nezanikne. Proroctví - to pomine; jazyky - ty ustanou; poznání - to bude překonáno. Vždyť naše poznání je jen částečné, i naše prorokování je jen částečné; až přijde plnost, tehdy to, co je částečné, bude překonáno. Dokud jsem byl dítě, mluvil jsem jako dítě, smýšlel jsem jako dítě, usuzoval jsem jako dítě; když jsem se stal mužem, překonal jsem to, co je dětinské. Nyní vidíme jako v zrcadle, jen v hádance, potom však uzříme tváří v tvář. Nyní poznávám částečně, ale potom poznám plně, jako Bůh zná mne. A tak zůstává víra, naděje, láska - ale největší z té trojice je láska.
"Takže ženich si napsal svoji vlastní řeč. Rikere řekněte nám ji a hlavně své Nevěstě."
Pohled Rikera:
Ne Farář už chce abych řekl svou řeč.Začal se mi svýrat žaludek.Vzal jsem si papír a koukal Janě do očí,uklidnuje mě to.
(RIKER ČTE) ZAPNOUT
Když Bůh mluví o lásce, říká, že znamená chtít to nejlepší pro druhého. Láska není sobecká. Není zaměřená na sebe. Je starostlivá, ohleduplná a trpělivá. Láska se nechce nikoho a ničeho zmocnit, ani něco získat. Láska osvobozuje a dává. Považuje blaho druhého za důležitější než své. Zdá se, že to jde proti naší sobecké přirozenosti. Proto milovat není snadné. Je to jeden z hlavních úkolů života. Novodobá láska je mnohem snazší - potkat někoho, vzplanout, pomilovat se, omrzet se jeden druhému, hledat někoho jiného... Je to snazší, dokud nebudeme muset platit nemocí, nechtěným těhotenstvím, citovou bolestí, výčitkami svědomí. A to není pro nikoho nic dobrého. Opravdová láska je věrnost, úcta, dávání, nesobeckost. Není to pro žádného z nás snadné, ale jsme-li upřímní, přiznáme si, že je to právě to, co potřebujeme a po čem všichni v hloubi srdce toužíme.Lásku neuhasí ani velké vody a řeky ji nezaplaví. Kdyby za lásku chtěl někdo dávat všechno jmění svého domu, sklidil by jen pohrdání.Tak ať každý muž bez výjimky miluje svou ženu jako sebe sama a žena ať má před mužem úctu.
Když jsem to dořekl Jana měla slzy na krajíčku.Chtěl jsem ji už políbit.
Oddávající:
"Děkujeme Rikere a my budem pokračovat."
Farář se usmál.
"Tak ted je tu svatební slib,Rikere opakujte po mě."
Já Riker Anthony Lnych
odevzdávám se tobě Jano Isabell Swon
a přijímam tě za manželku.
Slibuji,že ti zachovám lásku,úctu a věrnost,
že tě nikdy neopustím
a že s tebou ponesu
všechno dobré i zlé až do smrti.
K tomu at mi pomáhá bůh.
Amen
"Jano ted opakujte vy po mě"
Já Jana Isabell Swon
odevzdávám se tobě Rikere Anthony Lynch
a přijímám tě za manžela.
Slibuju,že ti zachovám lásku,úctu a věrnost,
že tě nikdy neopustím
a že s tebou ponesu
všechno dobré i zlé až do smrti.
K tomu at mi pomáhá bůh.
Amen
"Pokud má někdo důvod proč by tento obřad neměl být právoplatný at to řekne ted a nebo at mlčí navždy. Rikere a Jano vyměnte si prstýnky a můžete políbit manželku."
Pohled Rikera:
Konečně je moje žena.Kostelem se ozval potlesk.Konečně jsme s polu.