Ben Rick. Başkan Kewin'ın oğluyum.
Bugün TWD yolundaki ilk günüm. Bayan Claire
''Rick dışarıdaki hiçbir şey içerideki gibi olmayacaktır ?''
''Evet Bayan okul hayatımız boyunca başka ne öğretildi ki ?''
Evet, Ben Rick Rocer.
Büyük patlamaların ardından yeniden inşa etmeye çalıştıkları dünyanın içerisindeki o şanslı çocuk. Ben, Başkan Kewin'ın oğluyum.
Yaşadığımız topluluk yani L.J 3. Dünya savaşının ardından kurulan en büyük ve en gelişmiş topluluk. Başka topluluklarda var fakat L.J belirli testlerden geçebilmiş, kendini kanıtlayabilmiş insanların ya da benim gibi doğuştan şanslı olan özel insanların oluşturduğu bir toplum.
Özel diyorum çünkü dışarıda yaşayan insanlar ile aramızda kıyaslanamayacak kadar büyük bir kalite farkı var, yada bize öyle söyleniyor. Çünkü daha önce hiç L.J'in dışına çıkmadım ve topluluğum dışındaki kimse ile konuşmadım. Topluluğum dışında biri ile görüşebilmek yada konuşabilmek için TWD yoluna çıkmam gerekiyor.
TWD yolu yani diğer toplumlarla etkileşime geçtiğimiz yol bize L.J'in dışına çıkma fırsatı veriyor ve evsizleri görme şansı veriyor.
TWD yoluna çıkabilmek için 20 yaşına girmiş olmak ve o doğuştan şanslı olan kısımda olmak gerekiyor. Çünkü evsizlerden gelen grupların toplumumuza ihanet etmesi ve isyan çıkarma oranı yüksek. TWD yolunda çıkan herhangi bir olay topluluğumuzu tehlikeye atar. Ve buda katı kurallı Başkanımız Kewin Rocer yani babam için girilemeyecek kadar büyük bir risktir.
2 Hafta Önce...
Peter'ıda gür kahkahaları ile gönderdikten sonra bu yorucu gecenin üzerine derin bir nefes verdim. Sonunda müzik sesi durdurulmuş, tokuşturulan kadeh tıkırtıları ve insan sesleri kesilmişti. Kendimi salonun ortasındaki gri kanepenin üzerine bıraktım. Gözlerimi kapatıp bu günü hafızamın en güzel yerine kaydettim.
Bugün 20. yaş günümdü...
Bayan Claire bugünü benim için aylar önce planlamış, davetiyeleri bastırmış ve günler öncesinde hazırlıklara başlamıştı.
Bay Will öğlen saatlerinde odamda belirmiş kıyafetimi son kez gözden geçirirken Bayan Claire ve Peter büyük bir telaş içerisinde etrafta dolaşıyorlardı.
Peter ''Hadi ama tüm bu hazırlıklar bir cenaze için değil dostum her şey senin için suratını asmayı bırak ve gülümse''
Ellerimi yanaklarıma götürüp zorla gülümsüyormuş gibi bir hareket yaptım. Bu hareketime Peter gözlerini devirip odadan çıktı.
Bay Will işini bitirdikten sonra ahşap boydan aynayı tam karşıma koydu ve aynadaki yansımama gururla baktı. Tam üzerime oturan smokin tüm kaslarımı göz önüne seriyordu.
Bay Will'i bugün için özellikle ayarlayan Bayan Claire ''Smokin giymesini istiyorum. O LJ'in gelecekteki başkanı. Bu gece herkesin ilgi odağı o olmalı ve herkes onu izlemeli.'' dedi.
Gösterişi sevmememe rağmen Bayan Claire'ın gözlerindeki heyecanı kırmamak için istediği her şeyi kabul ettim.
Bay Will'i gönderdikten sonra gelen davetlileri karşılamak için arka kapıya geçtim. Bahçe yavaş yavaş dolarken etrafımdaki tanıdık yüzler çoğaldı.
Şef ile Bayan Claire son kez masaları kontrol ettikten sonra Bayan Claire yanıma geldi. Gözlerindeki büyük heyecanla ''Bu gece muhteşem olacak tıpkı senin gibi'' dedi ve gülümseyip etrafına baktı.Onun bu hareketine karşılık bende etrafıma baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L.J. Günlükleri
FantasyEvet, Ben Rick Rocer. Büyük patlamaların ardından yeniden inşa etmeye çalıştıkları dünyanın içerisindeki o şanslı çocuk. Ben Başkan Kewin'ın oğluyum.