Merhaba arkadaşlar yine ben vote ve yorumlarınızı bekliyorum inşallah begenirsiniz ufak tefek hatalarım olabilir af ola Seviliyorsunuz.
♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Sabah sabah Meleğin ağlaması ile uyandım. Melek yanımda uykusunda ağlıyordu. Ne olur yapma diye ağlıyordu.
O pisliği bulup öldürmek istiyorum.
Tamam Meleğim geçti.
Bana iyice sarıldı. Beni bırakma Tayfun.
Tamam ben burdayım yanındayım bak ağlama.
O adamı öldürecem ne olursa olsun hiçbir kadın bunu hak etmiyor.
- Melek
-Efendim Tayfun.
-Benim gitmem gerek.
-Neden.
-Düşündüm de bu durumu destek almadan atlatamazsın eve psikolog getircem. En azından hem rahatlarsın hemde o adamı bulmamıza yardım eder.
-Hayır istemiyorum.
-Bak canım benim böyle içine attıkça daha kötü olucak beni kırma sen benim gözümde tertemizsin.
-Gerçekten tertemizmiyim.
-Evet öylesin sen benim Meleğimsin.
Ama şimdi izin ver gidip getireyim psikoloğu.
-Tamam.
Peki Tayfun.
Meleğin ağzından
Gerçekten temizmiydim. İstemedeğim halde o adam bana dokundu. Bu yara kapanırmı gerçekten. Oysa ben hiç böyle hayal etmemiştim. Sevdiğim adama ait olucaktım. Şimdi ise sevdiğim adamdan utanıyorum. Ama iyileşecem kuvvetli olucam o adamı öldürecem. Onun ölüsü dirisinden daha hayırlı.
Banyoya gidip yüzümü yıkadım.
Üzerimi değiştirip aşağıya indiğim sırada Tayfun geldi. Yanında da bir bayan vardı.
Merhaba ben Psikolog Deniz Ün.
Tanıştığıma memnun oldum Deniz bende Melek.
Tayfun bey bana biraz durumunuzdan bahsetti.
Birde olayı sizden dinleyeyim mi?
Ben bardan çıkmış ağır adımlarla yürüyordum o sırada birinin beni takip ettiğini fark ettim. Koşmaya başladım. Bir araya girdim orada çıkmaz sokakmış. Adam bana yaklaştı zorla bana birşey yaparsan seni mahvederim diye bağırdım. O pis pis güldü.
Adam beni duvara dayadı elinden kurtulmak için tekme attım. Sonra koşmaya başladım. Koşarken ayağım takıldı ve yere düştüm.
Sonra o adam yanıma gelip seni benim elimden kim alıcak dedi.
Bana tokat attı bayılmışım.
Kendime geldiğimde yarı çıplaktım.
Sonra Tayfunu aradım o beni alıp eve getirdi.
Olan biten bu.
Peki o adamı hatırlıyormusun.
Evet hatırlıyorum.
Nasıl biriydi peki.
İri yarı biriydi kolunda kurukafa döğmesi vardı.
Tayfun Meleğin şuan senden başka birine uzun zaman güvene bilceğini sanmıyorum.
Anladım ben onu hiç yanlız bırakmayacam.
-Bugünlük bu kadar yeter Melekciğim.
-Yarın tekrar görüşürüz.
-Görüşürüz Deniz.
-Melek
-Efendim Tayfun.
-Benim az işim var halledeyim gelicem tamam mı?
-Tamam.
Tayfunun ağzından
Evden çıkarken Serhatı aradım.
Acilen buluşmalıyız bizim çocukları topla. Birini bulucaz.
-Tamam Tayfun.
-Barlar sokağında bekliyorum.
-Tamam.
Yarım saat sonra Barlar sokağında Serhat ve tayfasıda gelmişti.
-Tayfun kardeşim ne oldu.
-Meleğe tecavüz eden o herifi bulucaz.
-Ne Meleğe kim tecavüz etmiş.
Bunu bulunca ona sorarsın Serhat.
Aradığımız adam iri yarı ve kolunda kurukafa döğmesi olan biri .
Peki.
Tüm barları dolaştık. En sonunda o adamı bulduk.
Adamı bardan sürükleyerek çıkardık.
Serhat siz bunu şehrin dışındaki depoya götürün. Ben Meleği alıp geliyorum.
Arabaya atlayıp son hız Meleğin evine gittim. Kapıyı çaldım. Kapıyı Melek açtı.
Benimle gel o adamı bulduk.
Gerçekten mi?
Evet gerçekten.
Tamam bekle üzerime hırkamı alıp geliyorum.
Melek gelince evden çıktık.
Yarım saat sonra şehir dışındaki depoya gelmiştik. Depoya girdiğimiz de Melek sana tecavüz eden bumu diye sordum.
Evet bu. Melek sinirle yanına gitti. Sana demedim mi bana bir şey yaparsan seni mahvederim diye.
Adam korkuyla Meleğin yüzüne baktı.
Demiştin dedi adam.
Peki seni benim elimden kim alıcak şimdi.
Melek o sinirle adama vurmaya başladı. Hemde ne vurma adamın ağzı burnu dağılmıştı.
Adam artık dayanamayıp bayıldı. Bana dönüp teşekkür ederim Tayfun dedi.
Rica ederim. Beni burdan götür .
Tamam canım. Ama bir dakika.
Serhat sen ne yapmanız gerektiğini biliyorsun.
Tamam kardeşim o iş bende.
Depodan çıktık Melek bana anlımdaki lekeyi temizlediğin için teşekkür ederim dedi ve beni öptü.
Onun bir nevze dahi yüzünün gülmesi beni dünyanın en mutlu insanı yapmaya yetmişti.
Arabaya bindik eve doğru yol aldık. Eve geldiğimizde Meleğin uyduğunu fark ettim. Arabadan indim Meleği kucağıma alıp eve girdim. Onu yatağa yatırdım. Onu izlerken kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Aşk
RomanceYine ben arkadaşlar bu kitap Asi kızın devamı olarak düşündüm. Umarım begenirsiniz.