BadBoy's Life ❅

14.4K 166 12
                                    

Kurgu tamamen değiştirilip düzenleniyor. 

‘’ Nasıl gelmiyorsun Diana ? ‘’ Diye tısladım dost doğru duvara bakarken, sesinde hiç üzgün yada buna benzeyen bir tını bile yoktu. 

‘’ Darcy ailem gelmeme izin vermiyor ‘’ dedi,  yalan.  Salyalarını akıta akıta izlediği çocuğun son anda kararının değiştiriyor olmasıyla ilgisi vardı. 

 ‘’ Şimdi tek aşıma mı gidiceğim ben ? ‘’ diye homurdandım . Yalnız gitmek felaket olurdu .Kendi başıma gitmek istemiyordum ‘’ hiçbir şey yapamazmısın ?’’

 ‘’üzgünüm’’ diye kapattı . 3.ve 4.sınıfların katıldığı kayak gezisi  -yaklaşık 10 gün-   tek başıma gidicektim . Valizim hazırdı  kapının yanında idiler . Diana ‘nın bu son dakikada attığı gölü beni çok sinirlendirmişti. Babam valizimi arabaya koyarken bende ön koltuğa  tünedim.

Her zaman böyle olmuştu.  Aramızdaki ilişki birazcık değişikti.  Diana ile ilk okul lise şimdi ise Üniversite arkadaşıydık.  Hatta Üniversite de bitmek üzereydi ama bizim aramız anlamlandıramadığım üzere değişikti.  Arkamdan iş çevirdiğin,  konuştuğunu biliyordum ama içimdeki bir dürtü sanki o olmadan hiç birşey yapamam gibime geliyordu. 

I pad ‘ime filim indirdim. Uzun bir yolculuk olucaktı Herşeyi halledince sırt çantama  alıp arabaya bindim. Birazcık gecikmişitim . Otobüs şöförü Valizleri bagaja koyuyordu . İçeri geçtiğimde sadece arka beşli ve onun önündeki ikililer boştu. Bende ikilinin cam kenarına oturdum .Ve kalkma saatini beklerken Babama mesaj attım . Telefonumu alıp Cody Simson ‘’ Ally Day ‘’ ‘i açtım .o kadar çok tekrarladım ki , Diyer bir değişle Replay tuşu ile ilişkiye girdim .
Şöför ‘’kalkıyoruz çocuklar’’ diyerek motoru çalıştırdı . Tam o sırada  ‘’Tehlikeli ‘’ çetenin üyeleri arabayı doldurmaya başladı . Nedenini bilmediğim bir şekilde gerildim . Sözüm vardı , kimseye hiçbir şekilde bulaşmayacağım diye . Ama şu erkek sürüsü benim arkamdaki ve yanımdaki boş yere doğru gelirken verdiğim söze bağlı kalmamaktan korkuyordum .  
Ama düşüncelerim çok saçmaydı,  bir avuç ergen sayılırlardı ve okulda Tehlike sinyalleri veriyorlardı.  Ben tam bunları düşünürken deri ceketli bir çocuk ‘’siktir’’ dedi ve yanımdaki koltuğa izinsizce tünedi . Dikkatli bakınca Yeni bir kanıya vardım . Çetenin tam önünde , Liderlerinin de tam yanında oturuyordum. 

Yanında rahatsızca kıpırdandım . Elimde olsa ‘’ hey dostum neden o arkadaşlarının yanına gitmiyorsun ‘’ diye bağırırdım ama Yemiyor işte , içimde tekrar ettiğim tek cümle ' başına durduk yere bela alma '

İpad ‘ imi çıkardım 4 filim yüklemiştim bunlardan biri ‘’ Harry Potter ; Felsefe taşı ‘’ na yönelmiştim.  Evet Ünüversite 4. Sınıf olabilirim.  Ama bu bana Potter'ı izletmicek bir durum değildi. 

-Saatler sonra –

Filim bitimine doğru hava kararmıştı Oradan ayrıldığımızda saat 20:00 ‘ dı . Şimdi ise saat 22:30 ‘ du .Yanımdaki özürlü arka tarafla konuşuyordu . Kıpırdayım bana deyip duruyordu . Bir rahat dursana be adam  Twitter ‘ ime girdim . Diananın saçma sapan insanlara durduk yere laf sokuşlarını okuduktan sonra kapadım.  Çıkardığım kalin hırkamı top haline getirip cama dayıyap kafamı üstüne koyarak azcıkta olsa uyumayı denedim. 

İlahi Bakış Açısından


Darcy yapışmış uyurken Zayn da muhabbeti bırakıp önüne döndü. Yan tarafa bakınca Mışıl Mışıl uyuyan Darcy ‘ i gördü . Hırkası bacaklarının üstüne düşmüş cama yapışık bir şekilde uyuyordu.  Dudakları morarmaya başlamış üşüyor gibi görünüyordu .Zayn'e bu görüntüsü ona kız kardeşini hatırlatmıştı o da ne zaman ailecek uzun süren araba gezisine gitseler o da bu şekilde uyurdu ve her defasında da hasta olurdu aynı kız kardeşine yaptığı gibi ona üzerindeki deri ceketi çıkartıp kızın üstüne örtü .-Şimdi sadece içinde beyaz gömlek kalmıştı –

Luke ‘’ Malik ‘’ diye seslendi . Zayn başını o tarafa doğru çevirip ‘’ efendim  ‘’’ dedi

‘’ Yanındaki kim ?’’ dedi sırıtarak Zayn tek kaşını kaldırarak ona baktı ellerini bilmediği anlamına getirerek kaldırdı. 
Zayn ‘nın karşı tarafında oturan çocuk Hevesle  ‘’ 4. Sınıftan Darcy ‘’ dedi ve başarı edasıya koltuğuna geri döndü . 
Edmund ‘’ Şu inek kız değilmi ? nasıl olmuşta geziye katılmayı karar vermiş? ‘’ dye fısıldadı ardından Zayn
‘’ Destiny ‘ den güzel kız ama inekse hiç bulaşmayalım ‘’ diyince arka taraf Kahkayı patlattı .
Profösör Wulfrie onları uyardı . Çoğu kişi uyuduğundan otobüsün içinde işiklar sönmüştü . Zayn Koltuğuna doğru çekildi . Darcy ‘nin cama yaslı ne kadar rahatsız olduğunu kanat getirdi , en azından öyle görünüyordu . Bu arada yüzünü inceleme fırsatı buldu.  Teni beyazdı, küçük bir burnu kalın dudukları vardı.  Saçları uzun ve kestane rengi ile siyah arasında kalmış bir renkteydi.  Kız gayet güzeldi.  Onu incelerken içi ısındı çocuğun.  Anlamadığı bir şekilde bu kız ona evini hatırlatmıştı.  Kardeşleri ile oturup doya doya sohbet ettiği o sıcak evi. 
Kız buz gibi camda kendine rahat yer ararken adamı gülümsetti. Sonra onu uyandırmadan Darcy ‘nin başını kucağına yasladı ve kızın kucağındaki hırkayı alıp üsküne örtü . Kızdan garip bir iç ısıtan ve her yöne doğru yayılılan bir sıcaklık vardı . Ama adam bunu anlamlandıramadığı için çokta üstünde durmadı . Koltuğu geriye doğru yatırdı ve kendide uyumaya başladı …

BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin