Britt pov.
Het is nu zo'n 3 weeken geleden dat ik nog iemand van mijn klas heb gezien en ik voel me nerges meer vijlig. Ik word echt gek! Ik word bestuurt! Arg ik kan er niet meer tegen! Ik krijg nog meer controle over mezelf maar nog net niet genoeg om vrij te kunnen zyn, arg waarom waarom ik vraag het me echt af, wie zou mij nu willeen beheersen? En waarom ziet niemand dit tog het is echt wel duidelijk, tog? Ja het is duidelijk want ik schreew soms uit het niets en niemand kijkt, niet eens mijn ouders of zussen nee echt niemand terwijl je normaal tog iets zou moetten zeggen. Want nou ja normaal is het niet. En ik schreeuw en schreeuw en schreeuw maar het komt er niet echt altijd uit. IK BEN HET ZAT!Tinne pov.
Ik blijf maar denken over wat Britt me zij het was zo raar 3 weken geleden. Ze riep dat ze bestuurt werd of zo iets? Ik snap het niet echt waar, ik snap er niets van, ik blijf er over nadenken en denken en denken en denken. Maar ik kan geen link leggen. Maar ze klonk serieus. En ik zal er alles aan doen om het te weten te komen! Want Britt is een vriendin. En voor vriendinnen doe ik alles! Ik ga voor ze door het vuur echt leterlijk door hey vuur.
Morgen is het trug school na 2 eigenlijk 3 weeken vakantie. Ik heb dus tijd genog gehad om na te denken en ik moet haar dringend spreken. Ik wil weten wat, hoe en waarom. Want om nu effe eerlijk te zijn dit is echt raar.Romina pov.
Ah eindelijk vakantie. Dat had ik echt nodig na al die exame stres. Nu is het gewoon effe ontspannen voor de zetel om dan door mijn ouders rond gecomandeert te worden. Eigenlijk ben ik van gedachten verandert geef mij maar de examens dan zit ik gerust achter mijn bureau alleen in mijn kamer en moet ik niet zoveel klusjes doen en mogen mijn broers die doen voor mij haha. Dus er zal tog wel mischien 1 moment van rust zijn ja dat moet wel in 2 nee 3 weken moet ik tog effe kunnen ondspannen, niet?Ah de vakantie is gedaan en morgen trug naar school, EINDELIJK, dan hoef ik teminste dat gezaag van mijn ouders een paar uur minder aan horen. Ik ben dat zo beu he. Altijd maar aan mijn kop zagen en zagen en zagen. En het houd nooid op! ARG!
Tinne pov.
IK kom aan op het station waar zoals gewoonlijk Joni op mij wacht. IK vertel haar niets over wat britt tegen me had gezecht. Maar ze ziet dat me er iets dwars zit, En vraagt of er iets is. Maar ik zeg dat ik me een beetje zorgen maak over de komende leerstof en dat ik die niet ga aankunnen en die shit. Maar ik zie aan haar dat ze doet alsof ze me gelooft. Volgens mij weet ze iets, en daarom vraag ik nu aan haar of er iets mis is. Maar ze zegt van nie en ik geloof haar niet echt, ze is heel overtuigent maar er is iets in haar stem dat me doet twijfelen en als ik mijn ogen van de grond ophef en naar haar kijk zie ik die zelfde sprankel die ik hoorde in haar stem. Maar ik deed alsof ik het niet merkte en lachte naar haar en praate voor de rest over onze vakantie.
Toen we op school kwamen zij ik dat ik Britt effe moest spreken en ik haar ging zoeken, toen ik haar vond heb ik haar even appart genomen en vroeg haar of ze zig kon beheersen, en na een paar stuiprtekkingen en wat gestamel antwoorde ze met schokken dat ze het kon maar niet voor lang, dus ik moest snel zijn en dat deed ik. "Britt we moetten afspreken en uitvinden wat er mis is met je."O-o-oké w-wa-wane-er d-d-d-dannn?" "Dat maakt niet uit ik moet het wel nog eens vragen aan mijn moeder." Zeg ik. "Maar dat mag geen probleem zijn." " O-o-oohoké m-m-m-maar wan-n-neer d-d-dan-n ? I-i-ik-k ka-kan-n alt-t-t-ijd. Ma-a-ar i-i-i-ihik-k-k k-kan n-n-n-ni-hiet l-l-l-l-lang-g-g-ger-r-r." Stameld ze en ik begrijp het, ik knik en ga weer trug naar Joni die een druk gesprek aan het voeren was met Kim en Steven dus zoals ik ben beging ik me te moeien in het gesprek en lachen heel veel en hard en ik vergeet heel even alles wat met Britt te maken had, en alles was voor even perfect. En zoals gewoonlijk moet die stomme bel dan juist gaan dat is weer typisch als het luik is dan gaat de bel.--------------------------------------------------
Ik weet het ik weet het het is een kortje maar ik wouw de rest bewaaren voor het volgende hoofdstukje. En ik ben van gedachte verandert ik ga elke keer dat ik een hoofdstuk heb het hoofdstukje publiceeren omdat ik zonde inspiratie zit. IK heb dit maar nipt kunnen schrijven omdat ik zonder inspitaatie zit dus AUB alle ideetjes zijn welkom ! Ah en ik wil nog even zeggen een vriendin van mij is ook een boek aan het schrijven en ik vind het echt geweldig het boek noemt shapeshifters van tinne cleenwerck. Het is een echte aanrader! En echt waar alle ideetjes zijn welkom want ik zit effe zonde ideetjes!
JE LEEST
Je Weet Van Niks !
Science FictionHallo dit zou mijn eerste boek worden dus alle typs zyn welkom. Zolang het niet over schrijffouten gaat. Ik heb dyslexie. So pleas don't judge me! IK ben op dit idee gekomen door een gesprek in de klas van mensen die ook zo denken, want dit is een...