Mám nejlepšího přítele

15 0 0
                                    


'Ahoj, jmenuji se Marcela a hledám nějakého fajn kluka' napíše na seznamku 13-ti letá Marcela, která ve škole i mimo školu nemá žádné kamarády. Po chvilce jí přijde zpráva. 'Ahoj, jmenuji se Kristián, ale můžeš mi říkat Chris. Je mi 15 let a rád se stanu tvým kamarádem.'

Marcela s radostí odpoví 'Tak to jsem moc ráda!'

Jo na fotkách vypadá fakt krásně, asi se Marcela zamilovala. Potom si píší celý den. Daly si na sebe i tel. čísla, když ráno Marcela odchází do školy tak mu napíše ranní sms.

'Dobré ránko, doufám že si se krásně vyspinkal. Teď odcházím do školy, zase pondělí, vůbec se mi tam nechce. Tak se měj krásně pa Marcela.'

Čeká celá žhavá co jí odepíše.

VE ŠKOLE

Když si zasedne do lavice přečte si od Kristiána zprávu.

'Ahoj jo ráno je krásný. Vyspal jsem se skvěle. Už se těším na naše odpoledne až si zase budeme psát, už teď se mi po tobě stýská!'

Marcela se celá rozzáří a začne se hlasitě smát po celé třídě. "Ty jsi tak vtipný a k sežrání, hihi!" všichni na ni koukají jak na blbce.

Po chvilce za ní přijde spolužačka, která sedí hnedka za ní. "Ahoj, co Ti přišlo tak vtipného? Jestli se můžu zeptat." tajně vyzvídá. "Ale...Přítel mi napsal." odpoví šťastně Marcela. "Jo aha, ty máš přítele jo?! zeptá se udiveně spolužačka. "No to víš. Jsme spolu zatím krátce. A co vůbec vyzvídáš nemáš nic jinýho na práci?" řekne trochu drsněji Marcela. "Promiň, jen jsem chtěla nějakou kamarádku, protože se tu se mnou nikdo nebaví!" odpoví jí velice smutně a odchází. "Tak počkej, promiň, ale já tu taky nikoho nemám. Jsem Marcela, tvá kamarádka!" řekne s úsměvem na tváři. "Díky, já jsem Pavla." odpoví jí šťastně. "Super. Chceš sedět se mnou? Mám tu volné místo akorát pro tebe.! nabídne jí Marcela, Pavla souhlasí.

Při první hodině byl někdo zkoušený, takže byla nuda, Marcela si vytáhla papír a něco si tam psala. Pavla k ní nakoukla, aby zjistila co píše. "Ne, nekoukej se sem!" řekne jí Marcela.

O přestávce Marcela dá Pavle papír. "Je to alespoň trochu pravdivý?" řekne jí s úsměvem. "Jéé, no to víš že jo!" odpoví jí radostně Pavla. na papíře bylo napsané 'Pavla and Marcela best friends forever! I love you!'

PO ŠKOLE se Pavla zeptá Marcely "Nechtěla by ses jít projít? Nebo by jsme mohli na nějaký nákup, co ty na to?"

"No, víš já dneska moc nemůžu. Tak zítra třeba jo? Už fakt musím, čau!" a už clupítá domů.

Napíše hned Chrisovi.

'Ahojky, konečně! Dneska za mnou pořád dolejzala nějaká holka, bože ta byla už tak otravná a musela si ke mně sednout!Taková drzost. A jaký jsi měl den ty?'

'Čau, ježiši chudáku. Jo já jsem měl fajn den.'

'Tak aspoň někdo'

'Jojo chtěl bych vidět nějaké tvé nahé fotky!'

Marcela se mu tedy vyfotila a poslala mu je.

'Ještě nějaký prosím!!' tak nafotila další.

'Máš moc nádherné fotky! líbíš se mi'

'Oh, díky'

a pak si psali další hodiny.

RÁNO před školou na Marcelu čeká Pavla.

"Ahoj Marcelko, jak si se měla?" vyhrkne na ni.

"Jo čau, tak víš s přítelem jsem si psala na pohodu ty?"

"Já skvěle, musím ti povyprávět co jsem včera zažila..."

Celou přestávku jí vyprávěla zážitky.

"Nechtěla by jsi jít dneska na ty nákupy? Potřebuju nový kalhoty!" řekne Pavla po vyprávění.

"Ale jo ráda, taky si něco koupím snad udělám příteli radost. Už i jak si to budu zkoušet mu pošlu zprávu. Beru, už aby bylo po škole" odpoví štěstím bez sebe Marcela.

PO ŠKOLE

"Tak kam zajdeme? Půjdeme třeba sem? Mají tu ve výloze krásný výběr!" zeptá se Pavla.

"Jo klidně, vypadá to že tu budou mít slušný hadry!"

Pak si zkouší různé oblečení. Marcela hned musí Chrisovi poslat sms v novém oblečení.

'Nakupuju líbí? A ještě tu mám pro tebe další fotku! Miluju Tě!' a pošle mu fotku jen ve spodním prádle.

"Tak já už mám vybráno, co ty Pavli?"

"Jo já taky, mám snad všechno co jsem chtěla."

Když příjde Marcela domů napíše jí Chris.

'Úžasný!Chtěl bych tě vidět!'

Marcela zapiští po celém domě radostí.

'Děkuju, jo taky bych tě chtěla ráda vidět' domluvili si schůzku hned na zítra. Přijede za ní.

PO ŠKOLE rychle běží do parku kde se měly sejít. Někdo na ni dal zezadu na ramena ruce. Pevně ji stiskl.

"Oh máš velmi pevný stisk." rychle ji obrátí k sobě a utíká s ní někdo do nejbližšího keře. Tam ji nutí aby se svlékla jako na fotkách, co mu posílala. Marcela se strachem udělala co po ní chtěl starší, vousatý, zapáchající muž. Chvilku ji osahával než někdo přišel.

"Dobrý den, Policie České republiky, jste zatčen za znásilnění mladším osobám 18-ti let. A ty pojď také s námi slečno."

Na policejní stanici Marcelu vyslýchali. Rodiče Marcely byli velmi naštvaní.

DALŠÍ RÁNO když přišla Marcela ke škole opět tam na ni čekala Pavla.

"Ahoj, promiň Pavli, ale já ti musím něco moc důležitého říct!"

Řekla jí pravdu o Chrisovi a o tom, co se včera stalo.

"Cože? To jako vážně? To není možný!" koukala na ni vyděšeně.

"Ano, je to pravda, moc se ti chci omluvit za to, že jsem ti lhala" omlouvala se jí.

"V pohodě, jsem ráda že jsi mi to řekla aspoň teď, i když pozdě, ale aspoň něco."

"Jsem ráda, že to skončilo aspoň dobře, ale já myslela že to bude fajn kluk. A teď jsem moc ráda za to že jsi mě oslovila jako kamarádku, díky moc za všechno. Vážím si toho že tě mám. A nesmírně děkuju té policii, že byli zrovna v tom parku, jinak by to dopadlo hodně špatně" říká se slzami v očích Marcela.

"Nebreč, však je to úplně normální. Hlavně, že tě mám a ty máš mě ne?"




Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 06, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Mám nejlepšího příteleKde žijí příběhy. Začni objevovat