Jedinečná sobota 2.část

263 16 10
                                    

Ocitla jsem se v náručí velmi chladných rukách. Pohlédla jsem do očí a ztatila řeč. Postavila jsem se na nohy a poděkovala. Chtěla jsem jít sice snídat ale když jsem zahlédla kluky tak moje kroky změnily směr k dívčím zachodům. Potřebovala jsme se na chvíli schovat. A srovnat si vše v hlavě. Vyhýbáním jsem se dostala do Velké síně. Ginny se mě zeptala co se stalo ale já mlčela. Společně jsme odešli do nebelvírské společenky a usedli ke krbu. Po chvíli mě to začalo nudit a tak jsem se rozhodla projít. Procházela jsem se po chodbách. Najednou z dveří vyšel Draco a směřoval si to ke knihovně. Pomyslela jsem si Draco Malfoy a knihovna? To nedává smysl. Usmyslela jsme si že když se nudim tak ho můžu trochu sledovat. Zašel do knihovny a šel k oddělení s přístupem. Schovala jsem se za nějaký regál s knihami a dívala se směrem kde byl Draco. Pročítal si knihu s názvem: Mudlovské dějiny. Cože???Co ho to k tomuhle vede? Nechápu.... Hermiono? náhle uslyším. Draco!. Co tu děláš? . To já se můžu zeptat taky?. No ja si tady čtu. ... Jak se starat o blatouchy. Vážně? .. Tak se měj. Jo měj se.!.
O pár hodin později...
Když jsme šli s Ginny na oběd a usedli k nebelvírskému stolu tak jsme nemohli nikde najít Rona a Harryho nejspíš někde bloumají. Sedla jsem si jinak než obvykle neboli vedle Ginn.... Obědvaly jsme kuřecí nagetky s kaší když v tom se dveře síně otevřely a v nich stál on...

Draco vypadal líp než dopoledne . Vlasy měl krásně přirozeně rozcuchané. Byl tak sexy. Šibalsky se na mně usmál a zasedl vedle Pansy. Pořád něco mumlala ale on a jeho oči směřovali k našemu stolu ikdyž spíše na mně. ...

Tak a další kapitola. Budu ráda za každý vote. .☆☆☆

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 30, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

True StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat