s e k s e n d ö r t.

572 53 7
                                    

  Yemeğimizi çikolatalı sufle ile sonlandırmıştık. Hesabı ödemek konusunda tartışmıştık. Tomlinson bir şekilde beni ikna etmeyi başarmıştı. Ona karşı çıkmak imkansız gibiydi zaten.

Şimdi ise yoğun tipiye inat yürüyorduk. Kar yüzümüze vuruyordu. Sokakta bizden ve tek  tük geçen arabalardan başka biri yoktu. Ama biz hiçbir araca binmeden yürüyorduk. Ayağım tekrar kaymıştı. Sanki Tomlinson bunu fırsat biliyormuş gibi elimi yakalamış ve bırakmamıştı.

Nasıl olduğunu anlamıyordum ama onun yanında kendimi huzurlu hissediyordum. Onun yaptığı tüm sinir bozucu hareketlere rağmen.

Evimin önüne geldiğimizde üstümdeki kar kalıbını çırparak "Teşekkürler Bay Tomlinson." dedim. Turkuaz gözleri griye döner gibi olmuştu. O beni sinirlendirmeyi ne kadar seviyorsa ben de o kadar seviyordum.

"Yarın prova var unutma." dedi düz bir sesle.

"Unutmam." diyerek arkamı döndüm. Cebimdeki anahtarı biraz uğraştıktan sonra çıkardım. Kapıyı açtım. Sıcak hava dalgası gerilen yüzüme vurunca rahatladım. Tekrar kabanımı ve beremi çırptım. Evi batırmadan botumu çıkardım. Annem bu konularda çok hassastır.

Bir an perdeyi yana çekip dışarı baktım. Tomlinson giderek uzaklaşıyordu. Odama çıkıp kendimi yatağa gömdüm. İhtiyacım olan şey kesinlikle uyku.

Uyandığımda gece 01.57'ydi. Ve 17 mesajım vardı.

İkisi Marcy'nin arkadaşındandı ve yarınki partiyle alakalı bir şeyler zırvaladığına emindim. Alex ve benim sadık operatörüm de mesaj atmıştı. Ama ben hepsini atlayıp Willie'ninkilere bakmıştım.

BiricikSapığım: Anlatılmaz yaşanır derken

BiricikSapığım: Liana onunla aranızda ne var

BiricikSapığım: Stajer Drama hocamızla yani

BiricikSapığım: Bugün birlikte yürüyordunuz

BiricikSapığım: Ve

BiricikSapığım: El eleydiniz

BiricikSapığım: O adamdan hoşlanmadığını sanıyordum.

BiricikSapığım: Hani sana sürekli kötü davranan

BiricikSapığım: Ve seni ezen

BiricikSapığım: Seni ağlatan!

BiricikSapığım: Bu mudur yani?

BiricikSapığım: Tüm bunları yapan insanla mı olacaksın?

Mesajlarını birkaç kez baştan sona okudum. Düşündüm. Haklıydı. Ama onun bilmediği çok şey olmuştu aramızda.

Ben: Sadece kendi işine bak Willie. Tomlinson hâlâ benim hocam. Ama öyle olmasaydı da seni ilgilendirmezdi.

Ben: Ve beni senden daha çok koruduğuna eminim.

. . .


Çoktandır görüşemiyoruz öyle deel mi?? Bende çok özledim sizii!!

Bunun için birkaç etkinlik yapma kararı aldımm!! 

1) Arkadaşlarınızın duvarına tiptoe'dan alıntılar yapın sonuna #KeepCalmAndTiptoeOku yazın. Beni de etiketlerseniz size katılırım. Hatta bir kaç kişinin duvarına yazabilirim ;))) Bu arada alıntılardaki isimleri arkadaşınızın isimleriyle değiştirebilirsiniz!!!

"Ben: Neden korkuyorsun?

ÇokBilmişSürtük: Önyargılarından.

#KeepCalmAndTiptoeOku @styloves"

2) Liana'ya mesaj atan bilinmeyene isimler bulun! Belki hikayede kullanırım.

Örnek:

"BayEgoPatlaması, Siktirella, RahatsızEdiciPislik..."

3) Liana'ya veya Tomlinson'a sormak istediğiniz merak ettiğiniz soruları bana Mesaj atın. :)))

Bir de ödev olsun herkese. Eğer hâlâ The Killers dinlemediyseniz Mr.Brightside'ı dinleyin. Bu hikaye The Killers ve Tomlinson olmasaydı ol-maz-dıığ :)))

Sağlıcakla kalıııııııııııııın :)))




tiptoe. // tomlinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin