2 SKYRIUS. 7 DALIS.

3.6K 271 8
                                    

Atsiprašau už klaidas ir gero skaitymo!


-Tu per daug sau leidi,-žinoma turėjau jį supykdyti, bet čia sau pasidariau.

Nieko nesakius išėjau iš virtuvės ir užlipau laiptais į savo kambarį. Esu pikta, kad jis suvalgė mano maistą, todėl nežadu būti su juo maloni. Tiesa sakant stengsiuosi nebendrauti su juo.

Nuėjusi į vonia, nusirengiau nuogai ir įlipau į vonią. Man nuo mažens patinka būtu vonioje ir stebėti, kaip vanduo užlieja mano kūną. Tai keista atrodo kitiems, bet man patinka. Stebėdama vandenį užsimasčiau apie Zayn. Žinau, kad esu kvaila, bet manau, kad jis man patinka. O kuriai nepatiktu? Jis gražus, sportiškas, pasitempęs, bet per daug paslaptingas. Norėčiau sužinoti daugiau apie jį, bet jis man to neleis. Jis turbūt mėgsta išlikti paslaptingu ir niekam nežinomu. Turbūt jis net nenori, kad čia būčiau, bet kažkoks susitarimas jį laiko nuo manęs išvarymo atgal į namus. Aš su malonumu išeičiau, nes man nepatinka, kai kažkas mane kontroliuoja. Nenoriu būti jiems po padu. Jei jie man pasakytu, kas dedasi manau labiau viską suprasčiau ir gal net pradėčiau nesipriešinti.

Grįžusi į kambarį atsiguliau į lovą ir pasijungiau televizorių. Pasiilgau namų. Atsidusau, kai neradau nieko įdomaus kanaluose, todėl išjungusi atsiguliau ant šono. Nenorėjau miegoti, galbūt todėl, nes galvojau apie juodaplaukį. Žinau, kad būdama tokia, kaip aš, niekada negausiu tokio, kaip jis vaikino dėmesio. Jis turi turbūt merginą. Esu įsitikinusi, kad ta blondinė jo nuotraukose yra jo mergina. Tik jei ten jo mergina, kodėl ji nebūna su juo čia? Galbūt jį išvykusi, arba jis pas ją važinėja? Man per daug smalsu. Atsiguliau vėl ant nugaros ir žiūrėjau į lubas. Mano kambarys daug mielesnis dėl kabančiu fosforų. Užmerkiau akis, nes užsimaniau miegą. Apsiverčiau ant pilvo neužilgo pasinerdama į gilų miegą.

Pabudau ryte nuo kažkieno prisilietimo. Norėjau atsimerkti, bet miegas buvo stipresnis. Kas drįsta mane žadinti, kai man ne į darbą?!

-Kelkis,-išgirdau Zayn balsą.

Lėtai pramerkiau savo sulipusias akis ir pažvelgiau į Zayn. Jis buvo vien tik su apatiniais ir negalėjau valdyti akių nenužiūrėjus jo tatuiruočių.

-Ką čia veiki?-paklausiau pagaliau vėl pažiūrėdama jam į akis.

-Tavo tėtis sakė, kad reikia tave išvežti iš miesto šiai dienai, todėl renkis, aš lauksiu apačioje.

-Aš labai tingiu. Noriu miego,-suzyziau ir užsidengiau veidą pagalve.

-Judinkis Deqiun, dabar,-suurzgė.

Lėtai pakilau iš lovos ir sutrikusi pažiūrėjau į Zayn. Šįkart nemiegojau su savo pižama, miegojau su marškinėliais ir apatiniais. Nejaukiai pasijutau, kai Zayn nužvelgė mano kūną.

-Pas...kubėk,-mikčiodamas pasakė ir greitai pasišalino iš kambario.

Zayn mikčiojo? Pasimetusi iš tašės išsitraukiau rūbus ir pasidėjau ant lovos. Greitai apsirengiau ir susišukavusi plaukus nusileidau į apačia, kur manęs jau laukė Zayn.

-Užsidėk tai,-jis ištiesė man juodus nuo saulės akinius.

-Bet dabar lyja, saulė net nešviečia,-sutrikau, bet jis tik susiraukė ir čiupęs mano ranką įdėjo į ją akinius.

-Pasakiau užsidėk ir nenervink manęs,-jo piktas balso tonas mane išgąsdino todėl paklusau jam užsidėdama akinius.

Zayn pažiūrėjo į mane ir atsidusęs prisitraukė prie savęs.

-Turėsi apsimesti mano mergina.

Aiktelėjau nuo jo paliepimo. Kodėl aš turiu vaidinti jo mergina? Jau norėjau klausti, bet jis pridėjo prie mano lupų pirštą.

-Nedrįsk ką nors sakyti, nes aš neturiu nuotaikos tau vėl kalti į galvą, jog atesi laikas ir sužinosi,-pavartė akis ir permetęs savo ranką man per pečius išsivedė į lauką.

S


MOONS (Z.M.)Where stories live. Discover now