In acest moment pot jura ca inima mea bate mai puternic ca niciodata.Bratele mele sunt infiripate de trupul domnul Byun,strangandu-l puternic dar cu multa dragoste si multumire.Nu stiu daca el simtea dragostea oferita prin imbratisare,dar imi era de ajuns ca este langa mine.
-Jullie,ce faci?Lasa-l pe domnul in pace!spune JYP putin deranjat de gestul meu
-Umm,scuzati-ma!
-E ok,sunt momente in care simtim nevoia de a lua pe cineva in brate!spune dl Byun zambind sarmant,facandu-mi pulsul sa o ia la goana si sangele sa fiarba in vene.
Ma desprind greu de el si fac doi pasi inapoi,apoi il urmaresc cum isi aseaza costumul negru asortat cu o cravata dungata.Cobor privirea la pantofii sai ce lucesc datorita luminii ce domneste nestigherita in camera.Se duce spre birou si se aseaza,isi regleaza vocea si scoate cuvintele rapid pe gura:
-Puteti sa ma lasati singur cu domnisoara Jullie?
La auzul acestor cuvinte,simt cum picioarele isi pierd din stabilitate si inghit in sec in speranta sa nu imi observe nimeni emotia ce se raspandeste in tot corpul meu
Baekhyun's POV
Imediat ce imi termin fraza o observ pe Jullie cum devine tensionata si ma priveste patrunzator,incercand sa ascunda ce simte defapt.Mereu am putut sa o citesc din priviri chiar daca nu stia asta.Daca chiar o fii ...ea,sansele sunt atat de mici dar nu si neexistente.Toti par uimiti de ceea ce am spus de parca ar fi inteles sensul figurat,nu cel propriu,dar accepta iesind pe rand din incapere.
-Aseaza-te te rog!ii spun calm
Aceasta face pasi mici pana la scaunul acoperit cu piele alba ce este in ton cu restul decoratiei,echilibrand atmosfera si luminiozitatea.Dupa ce se aseaza deschid sertarul de sus al biroului ceea ce o face sa priveasca nedumerita in speranta ca va afla ce am de gand.Se linisteste cand observa ca scot decat o foaie si un pix din acesta.Ii deschid capacul instrumentului de scris si ma asez in pozitia de a executa formarea unui cuvant.
-Numele,te rog.Fac o pauza apoi continui:Daca te intrebi ce am de gand o sa imi notez cazul tatalui tau pentru a nu avea nicio neclaritate mai tarziu.
-Serios?De parca nu ai stii?
-Numele,va rog.repet putin nervos deoarece singurul lucru ce ma enerveaza cel mai mult este sa repet ce am spus precedent.De ce ar trebui sa stiu,totusi?
-Ummm,pai...e-eu...fac parte din una dintre cele mai populare trupe de fete,AOA?Ati auzit?observ ca se balbaie ceea ce ma face sa imi pun multe intrebari.Nu stiu de ce,dar fata asta ma trage din ce ince mai mult si este extrem de ciudat pentru ca am cunoscut-o deabia azi.
-Nu,nu am auzit!Acum,spune-mi numele complet!
-Jullie Mc Cartney!spune pe un ton plictisit
Crede ca poate face pe inabordabila?Pot juca si eu acest joc,dar intr-un mod diferit
-Varsta?
-19 ani.
-Domiciliu?
-Seoul,cartierul Gangnam.
-Familia?Orice detaliu despre ea?
Intrebarile aceastea scurte ma fac sa ma simt ca in celebrul film 50 Shades of Grey,asa ca am preferat sa aprofundez intrebarea respectiva.Bine...mi-ar placea sa experimentez cealalta parte a filmului,adica cea erotica.
-Familia mea se afla in Romania,tatal meu este jumatate englez,jumatate roman si mama coreeanca,deci fac parte dintr-o familie de origine asiatica si europeana.
CITEȘTI
Never Ever//EXO fan-fiction
Fiksi PenggemarJullie,o tipa de 19 ani,face parte din una din cele mai populare trupe k-pop.Aceasta afla ca tatal ei este disparut intr-un mod suspicios,apeland la un sediu particular.Ea il intalneste pe Byun Baekhyun ce este ceva mai mult decat un detectiv pentru...