4 nisan 2015 o gün Fatmanur Yılmaz diye bi kızla tanıştım. Ankara polatlıda yaşıyor. Kız Çakır yazmış duvara sprey boyayla. Gördüm mesaj attım. Alperi seviyomuş. Ama o an harbiden unuttum herşeyi. Lan dedim merve nasıl olsa Alper seni sevmiycek bu kızı sever belki dedim sonra kıza ben konuşayım Alperle dedim. By arada Alper'in numarasını da Melek ten eski sevgilisinden aldım. O gun 4 nisanda saat 21:39 da mesaj attım.
"Selam seninle çok önemli bişey konuşmam lazım numaramı nerden buldun diyeceksin uzun hikaye ama seninle önemli bişey hakkında konuşmalıyım dedim. Mesaj atmaz diyordum.
5 nisan 00:12 de cevap geldi Alper'im kişisinden mesaj...
"aleyküm selam buyur seni dinliyorum"
"Bi kız var seni çok seviyor sanada söylemiş zaten adı Fatmanur Yılmaz ben onun için mesaj atmıştım hatta senin adını duvara falan yazmış sanada göstermiş"
"Seviyordur bilmiyorum ama ben daha çocukluk aşkımı yeni kaybettim buna alışamadım ona evet desem onu üzmüs olurum".
"Anladım ama seni çok seviyor sanada söylemiş bende dayanamadım mesaj attım"
"Hatırlamıyorum ki kızı"
"Fatmanur Yılmaz hatta sınıfta kağıtlara adını falan yazmış
"Ha polatlıdaki mi"
"Evet"
"Dediğim gibi uzun süre yalnız kalmak istiyorum şuan kimseyi sevemem evet desemde onu üzerim başka bişey olmaz yol yakınken unutsun"
"Anladım teşekkürler cevap verdiğin için"
Burdan sonrası hep napıyon falan işte klasik tanışma muhabbetleri. Bu arada Alper film izlemeyi çok sever. O günde Hayalet köpekbalığını izliyordu. Hatta o izliyor diye bende izledi sonra film bitti ikimizde uyuduk..
Ertesi gün yine konuştuk sonra dışarı çikmam lazım akşam konuşuruz dedi. Akşam yine mesaj attım. Böyle böyle her geçen gün sohbet daha çok koyulaştı artık onu daha yakından tanıyordum. Numarasını melekten aldığımıda sôyledim. Ondan mesaj gelince salak salak gülüyordum hatta bunu onada söyledim. Nedenini sordu. Ama ben söyleyemedim. Lan neyini soruyon anlasana gerizeklı Seni seviyom işte diyesim var ama demedim tabi. Tersler diye korktum bi daha konuşmaz benimle diye söyleyemedim.