2. Kapitola

4.4K 260 5
                                    

Nasŕdene som sa kráčala s mojím denníkom v ruke smerom do ubytovne.

Veď on uvidí, toto mu len tak neprejde.

Prišla som k obrazu Tučnej pani, povedala heslo a vošla dnu.

V klubovni som našla sedieť Rose a Dom na gauči. Rose zase čítala  knihu a Dom si robila domácu úlohu.

Myslím si, že neexistuje kniha, ktorú by Rose nemala prečítanú. Rose je celá po svojej mame, tete Hermione.

Prudko som si sadla na gauč oproti nim, prekrížila som si ruky na prsiach.

Rose nadvihla hlavu a videla môj nahnevaný výraz.
"Aimee čo sa sta-" znížila hlas a dopovedala "čo zase spravil?" dokončila.

"Ukradol mi môj tajný denník a ja som ho kvoli tomu naháňala hádam po celom hrade len aby som ho dostala späť. Toto mu len tak neprejde. Ja sa mu pomstím." prisľúbila som si.

"Aimee nemusíš sa mu pomstiť za vsetko, pomstou mu len dávaš najavo, že ťa to naštvalo a potom vyhráva." vysvetlovala mi Rose.

"Najlepšia pomsta je žiadna pomsta." zrazu povedala Dom.

"Ale keď sa mu nepomstím tak si tiež bude myslieť že vyhral," protestovala som.

"Nie, pokiaľ sa budeš tváriť, že máš naňho niečo pripravené ale v skutočnosti nebudeš mať nič." Pokračovala Rose.

"Aha takže on sa bude báť, že mu niečo vyvediem, ale v skutočnosti sa mu nič nestane....Baby to je úžasný nápad!" Skrýkla som a tuho som objala obidve.

Ako to, že mi to nikdy nenapadlo. Potter sa veľmi bojí mojej pomsty. Aspoň to tak vyzerá. Vždy mu všetko vrátim aj s úrokami. Ale teraz... toto nebude čakať.

Na druhý deň, keď som sa zobudila, baby ešte spali, tak som potichúčku cupitala do kúpelne a zavrela dvere.

Keď som odtisľ vyšla Rose už sedela na posteli a nos mala zapichnutý v nejakej knihe.

"Rose ideš so mnou na raňajky?" Opýtala som sa jej. Ona sa na mňa ani nepozrela, iba pokrútila hlavou.

Nerada chodím sama po hrade ale nechce sa mi budiť Dom. Tak sladko spí. Tak či tak je utorok takže ju Rose každú chvílu zobudí.

Stála som pred vchodom do Veľkej siene a pozerala som sa, kto tam už je a kto ešte nie. Videla som Freda ale Potter bohužial vedľa neho nebol.

Toto je asi prvý krát čo som smutná/sklamaná že tu ešte Potter nieje.

Sadla som si pred Freda.
"Ahoj Fred!" pozdravila som a usmiala som  sa.

"Aimee, ahoj!" odzdravil.

"Fred nevieš kde je Potter?" Fred sa na mňa prekvapene pozrel. Premerialval si ma pohľadom.

"Aimee Bella Pattersonová si v poriadku? Nemáš teplotu alebo nebolí ťa niečo?" Opýtal sa.

"Pre Merlina Fred som v poriadku iba sa pýtam kde je. Tak odpovieš mi alebo sa mám spýtať niekoho iného?" nchcela som mrhať čas.

"No James povedal, že mu nie je dobre, myslí si, že naňho niečo lezie, preto nepríde."

"Zaujímavé." povedala som podozrievavo.

Fred videl, že si nie som istá tým, čo hovorí, ale on vie, že čím viac by sa ma snažil presvedčiť o tom že to je pravda tým viac by som mu neverila.

Takže sú 3 možnosti:

1. Potter predstiera že, je chorý a Fred ho kryje.

2. Potter predstiera, že je chorý ale Fred nevie o tom že predstiera.

Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Where stories live. Discover now