Tahle kapitola bude trochu vic i s posledu Alex ale i Andy takl se moc nezlobte .
S POHLEDU ALEX
Ráno jsem vztala v 5:00 ostatní ještě spali , šla jsem do koupelny si dát sprchu , byla jsem tam asi 20 minut potom jsem vylezla a šla k zrcadlu namalovala se udělala si vlasy a oblekla se dala jsem si šortky do pasu černy top a koženku a dala si lodíčky . Vyšla jsem s koupelny a ostatní ještě spali , scházím schody dolů a jdu do kuchyně
" kurva " . O něco jsem zakopla a asi jsem je všechny vzbudila , byla tma a ja nic ješte no spíš neviděla , "asi jsem si měla na začatku rožnout " pomyslela jsem si a šla dál , najednou na mě někdo sahnul lekla jsem se že to nebylo možny ." lasko co tu dělaš "
" zato ja sjem se tak lekla "
" no dobře promin ale co tu delas "
" vzbudila jsem se dřiv tak jsem se už nachystala atd.. a no měla jsem hlad "
" a to si nemužeš rožnout ??"
" no tak jako pak už se mi spatky nechtělo "
" aha a to tady musiš řvat "
" tak jako ukopla jsem si palec "
" chudatko moje "
" no jen aby "
" zlatičko ján a kluci nejdem do školy budem se chystat na Nový Jičin "
" jo a ne že odjedete bez nás "
" neboj buudem skošet a pak na vás počkame atd.. "
" dobře zlato "
" no prdelko moje jdu se oblect a nachystej zatím snidani pro všechny už asi taky vztaly už je 6:00"
" jojo lasko " a dala jsem mu pusu na ličko . On mě přitistnul a začal líbat , pote odešel nahoru .
Z pohledu Andy .
Vztala jsem s polu s Mattym v 6:00 a slyšime že někdo jsde po schodech asi už byl někdo vzhuru , najednou otevřel dveře Mára řekl "Matty víš co kdeska že jo ?? "
" jo jasny "
" ok ale tak mužem jit ješte spat tak do 12:00 "
" no jo arku a uklizet bude kdo ?"
" nojo .. a ahoj Andy "
Podivala jsem se jako ahoj a šla jsem do koupelny kde byla i Julča a Amanda .
" hey holky co maji kluci kdeska ??
" no preci to vystoupeni v kulturaku "
" aha ja myslela že v Jičině "
" ne tam až v sobotu "
"jojo "
Sešly jsem dolů a Alex tam už seděla a čekala na nás .
" cau "
" au kluci kdeska hrajou v tom kulturaku "
" jojo no Mára to zas poplet to je jedno "
" jojo řekl že Jičin "
" jojo , zlato "
" no "
" kdeska mate kulturak až v sobotu mate Jičin "
" jo vlastně diky "
Jak jsem tak seděly bylo už asi 7:25 a my jsem vyrazily do školy .
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
Любовные романыAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...