Part 15. ,, :3 "

157 9 0
                                    

Pohled Jirky

Už jsem jí to chtěl hodně dlouho říct a ty sis Jiřko musel vybrat tu úplně skvělou chvíli... (Ironie :D)

Ani jsem nevěděl že mi na to kývne. 

,, O proč nemůžu zůstat tady?? si myslíš že ti podpálím dům " dala oči v sloup.

,, To mě nenapadlo... " poškrábal jsem se na krku.

,, Promiň De y " tiskl jsem se čelem na to její.

Políbil sem jí na její ústa, skousl jsem jí nechtěně ret a ona mě chytla za triko.

Ona mi začala polibky oplácet.

Blížili jsme se k posteli, ale  najednou....

,, Ne ne ne ne " zavadili jsme o Verčin kufr..

,, Au.. " řekla když spadla, jako pes jsem nad ní stál a koukal jí do očí.

,, Jsi v pořádku " koukal jsem na ní vyděšeně jestli se ji něco nestalo.

,, Naprosto " začala mě líbat a já se přidával.

Verča seděla na zemi a opírala se o rám postele.

Já jsem jí držel tvář seděl před ní.

Opatrně jsem jí vzal do náruče a posadil jí na postel.

Nepřestali jsme se líbat.

Ona se opatrně lehla na postel a nechala mně aby jsem si sní dělal co chci, byla jako hadrová panenka, ale byla strašně sladká.

*CRR-CRR*  přestaneme se chvilku líbat, koukneme se navzájem do očí.

,, To je tvůj mobil že??" koukne se mi Denča smutne do očí

,, Kašlu na něj potom si to vyřídím " usmál jsem se na ní a políbil jsem její ústa.

,, Kde jsme to skončili...??!! " 

  

                           * Ano vím krátká část.. :/ ale příště se to pokusím napravit ;) Jinak vám moc děkuji                                 :o 33  hlasů  neuvěřitelný :O *

                                                                                                                Vaše Vejunta ;]

Splněné snyKde žijí příběhy. Začni objevovat