Μέρα 123η: 30 Ιουνίου

330 46 0
                                    

H Ντι γυρίζει από το σούπερ μάρκετ με δύο σακούλες γεμάτες τρόφιμα. Τα περισσότερα είναι πλέον υγιεινά, ωστόσο πάντα έχουν θέση στις σακούλες της τα πατατάκια και οι σοκολάτες με γέμιση φράουλα, που δεν μπορεί να τους αντισταθεί παρά το γεγονός ότι φουντώνουν την ακμή τους.

Σκέφτεται την περίεργη χθεσινή συμπεριφορά του Κ. Την αναφορά του στον Σίμο και την απουσία οποιαδήποτε νύξης για τη Μόνικα. Τον τρόπο που την κοιτούσε, τις αναλύσεις του για τα βιβλία, που η αλήθεια είναι ότι της είχαν λείψει. Τον τρόπο που την κοίταζε, τα γυαλιά ηλίου του που έπεσαν στα ποδιά της έτσι όπως κινούσε τα χέρια του. Το ότι έσκυψε χωρίς δισταγμό και με το κεφάλι του να τρίβεται στην κοιλιά της προσπαθούσε να τα φτάσει. Και ήθελε τόσο πολύ να του χαϊδέψει τα μαλλιά εκείνη τη στιγμή. Όμως δεν το έκανε. Δεν είχε νόημα να τον κάνει, όσο δεν ήταν ξεκάθαρος απέναντι στον εαυτό του, απέναντι σε εκείνη.

Τις σκέψεις της διακόπτει το έντονο νιαούρισμα που μοιάζει περισσότερο με κλάμα μωρού και προέρχεται από ένα δέντρο που βρίσκεται δίπλα της έτσι όπως περπατάει στο πεζοδρόμιο. Το κοιτάζει και διαπιστώνει πως το καημένο έχει παγιδευτεί εξαιτίας της απερισκεψίας του. Ήθελε να ανέβει μεν ψηλά, όμως δεν είχε υπολογίσει ότι θα έπρεπε να κατέβει κιόλας. Και τώρα την κοιτάει, φοβισμένο, θέλοντας πολύ κάποιος να τον βοηθήσει, κλαίγοντας και φωνάζοντας για βοήθεια. Η Ντι απλώνει το χέρι της όμως εκείνο δεν αντιδρά. Κάτι πρέπει να κάνει για να του δώσει θάρρος, σκέφτεται. Ανοίγει το τυρί που έχει στη σακούλα και προσπαθεί να κόψει ένα κομμάτι για να τοποθετήσει στο χέρι της. Εκείνο ξεχνιέται από τη θέα του τυριού και την πλησιάζει πεινασμένο, έχοντας ξεχάσει που βρίσκεται. Πριν προλάβει να αντιδράσει η Ντι απλώνει και το άλλο χέρι της, το πιάνει γερά και το κατεβάζει στο πεζούλι. Εκείνο είναι χαρούμενο και ευγνώμον. Την ακολουθεί από πίσω της με το που θα στρίψει να φύγει και τη συνοδεύει μέχρι το σπίτι χωρίς εκείνη να το έχει αντιληφθεί.

«Επ, τι κάνεις, εσύ εδώ; Τι να σε κάνω τώρα, ε; Α!» του λέει και το κοιτάζει απορημένη, μην ξέροντας πως πρέπει να πράξει. «Το βρήκα, νομίζω πως σε λίγο θα έχεις καινούριο μπαμπά»!


DilemmaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ