"Bakın Arkadaşlar Selin Hanım 'ın durumu çok kötü ama kurtarabildik . Çok kan kaybetmiş. Şuan koma'da , 12 saat sonra eğer gözlerini açarsa onu normal odaya geçirebiliriz . Ama eğer açamazsa ... Herneyse bunu sonrada konuşabiliriz. İyi günler "
12 saat benim için zehir gibi geçicek anlaşılan ..●●Selin'in Ağzından●●
Hayatım o kadar kötü değil fakat piskolojimi bozabilecek unsurlar çok var. Herkesin yaşadığı şeyler fakat ben güçlü biri değilim. Acılarımı kolayca dışarı belli ederim . Okul hayatım boyunca zorbalığa uğradığım , dalga geçildiğim oldu . Zaten buraya yazmadığım kalp kırıklarım çok var .
Onlarında bir kaçını biliyorsunuz zaten . Okul hayatımda boğazımı sıkanlar , biri kollarımdan tutup diğerinin ise karnıma yumruklar attığı zamanlar oldu . Küçüktüm , kendimi korumak için bir bilgim yoktu . Bu olaylardan sonra başka okula geçtim . Orda çok mükemmel arkadaşlıklar edindim . Hâlâda arkadaşım olanlar var .
Onlar benim canım gibiler , ruhumun bir parçalar . Hatırlıyorum da 8. Sınıfa giderken bir rüya görmüştüm , en iyi arkadaşlarımı kaybedip intihar etmiştim . Bu rüyadan sonra piskolojim bozulmuştu kısa bir süreleğine. Daha sonra bu rüyayı anlattığımda yine en iyi arkadaşlarım beni teselli etmişti , açıkça her zaman benim yanımda olacaklarını belirtmişlerdi .
Yine 7. Ve 8. Sınıftayken dalga geçenler çoktu benimle , intihar etmek istedim ama beni engelleyen kişiler vardı. Onlar yüzünden edemiyordum , onları üzmek istemiyordum . Ayrıca çoğunlukla dalga geçenler benim arkadaşlarımdı . En büyük kalp kırıklıklarım buydu . Şimdi olsa ağzıma gelen her kelimeyi sakınmadan söylerdim . Benim fiziksel özelliklerim ile çok dalga geçerlerdi . Ama ben öyle olmak istemezdim ki , bunları onlara söylediğimde beni takmazlardı , daha sonra beni teselli eden kişiler yine en iyi dostlarımdı . Zaten benim her koşulda yanımda olan 2 kişi vardı o zamanlar .
Daha sonra benimle dalga geçen "Arkadaşlarımı" hayatımdan çıkarmayı seçtim ve hayatım düzene girdi.Şuan ise canımdan çok sevdiğim bir adam, daha yeni kavuştuğum bir ikizim ve erkek kardeşlerim var . Annemi unutmamak gerekir . Onlar için savaşıyorum şuan . 1 yıl önce olsa hiç direnmezdim ölüme , vücudum kendini bırakırdı karanlığa . Ama şuan, şu durumdayken gücümün son zerresine kadar gözlerimi açmak için uğraşacağım .
Şu durumda insanın gözlerini açması çok zor.
Herşeyi duyuyorum, işitiyorum fakat hiçbir yerimi oynatamıyorum ve gözlerimi dahi açamıyorum .
Ama zamanım var . Ben gözlerimi açacağım ve daha güzel bir hayatım olacak . En sevdiklerim yanımdayken hayatın tadı nasıl olur hiç bilmiyorum . İşte ben en çok bu duyguyu tatmak istiyorum. Ben aşık olduğum adamın kokusunu içime çekmek , ikizime doya doya sarılmak istiyorum ve eğer bende Selin Yılmaz isem bunu elde edeceğim .
Vücudumun her hücresi ile ölümle savaşacağım çünkü benim hayatım böyle bitmeyecek , bitmemeli .
●●● Nazlı'nın Ağzından ●●●
Uykumdan ani bir sarsıntıyla uyandığımda Ali'nin ağladığını gördüm, hemen yanına gittim . Omzuna dokununca sıçradı . Başını kaldırdı ve bana baktı . Gözleri kıpkırmızıydı , Selin'in nesi oluyor bilmiyorum fakat onu çok sevdiği belli . Bir erkek bir kadın için kolay kolay ağlamaz . Yanına oturdum ve ona sarıldım . Kafasını omzuma koydu ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı . Sırtını sıvazladım .
"Neden bu kadar kendini hırpalıyorsun ?" Diye sordum .
"Nasıl hırpalamayım Nazlı ? "
"Çok mu seviyorsun onu ?"
"Aşığım ona daha ötesi mi var ? O orda acı çekerken ben burda kollarım bağlı oturuyorum . Kan grubumda uymuyor ki kan vereyim . Ona gerçek anlamda hiç bir şekilde yardım edemiyorum . Yüreğim sızlıyor Nazlı !" Diyip tekrar hıçkırıklara boğuldu. Demek benim ikizime aşıkmış. Bir erkeğin bir kadına bu kadar değer vermesi beni çok mutlu ediyor . Bana hayatımda bu kadar değer veren biri olmadı . Ama şuan konumuz bu değil. İkizim .
"Ali bak kendini hırpalama . Ben kan verdim işte . İyi olucak bak ben söz veriyorum ," diyince kafasını kaldırdı ve bana bakmaya başladı . Göz yaşları durmuyordu .
"Veriyor musun gerçekten ?"
"Tabiiki , veriyorum . Bak ben onun seni sevdiğine eminim.
Gözlerini kapatmadan önce sana minnettar bir şekilde baktı ve bunu çok öneminin olmadığını söyleyebilirsin ama orda Burak 'a veya Enes'e bakabilirdi . Ama o sana bakmayı tercih etti . Ve bu senin onlardan daha farklı bir yerde olduğunu gösterir. Bir insan ölüm döşeğindeyken , hele de karnında demir bir çubuk varken bunu kolay kolay yapmaz . Emin ol . "
Göz bebekleri büyümüştü ve tebessüm edebildi . Heyecanlandığı belli oluyordu .
"Herneyse . Ben su alıp gelicem , sende ister misin ? "
"Yok Nazlı, saol "
Ali'nin yanından ayrılıp kafetarya ya doğru yol aldım.
●●●Ali'nin Ağzından ●●●
Duyduklarımla şok olmuştum . Aşık olduğum kadının beni sevdiğini duymak mutlu etti . %50 'lik bir şans olsada bu beni mutlu etti . Eğer uyanırsa , ki uyanacak onu hep mutlu edeceğim. Kendime söz veriyorum .
Onu üzenlerinde anasının karnından doğduklarına pişman ediceğim . Ali Mertoğlu Sözü ✌.
Gözlerim yanıyordu , bir taraftan rahatlamış bir taraftan da tedirgindim . Ama uyanıcak . Ben güveniyorum Koca Gözlüme . Birden Selin'in yanına gitme isteği doğdu içimde . Tam 2 saat geçmişti ve 10 saatimiz vardı ama ben çok tedirgindim . Doktorun yanına gittim ve 5 dakikalık izin aldım. Mertoğlu olunca sonuç tabiki bu olmalı. Hemen yanına gittim , bir sandalye çekip oturdum. Yüzü solmuştu ve dudakları kurumuştu.
Onun vu halini görünce gözümden bir yaş daha aktı.
Keşke şuan uyansa da o gözlerinin mükemmel kahve tonunu görebilsem .
"Selin'im . Kahverengi Gözlüm . Güzel gözlüm hadi kalkta götüreyim seni buradan . Ben senin sesini duyunca ateşlerle yanıyorum güzelim . Lütfen aç o gözlerini .
Bak Nazlı bana söz verdi . Gidemezsin , gitmemelisin . Keşke o zaman senin yerinde ben olsaydım da o demir çubuk benim karnıma saplansaydı . Ben onu çıkarmaya çalışsaydım. Benim kanım aksaydı oralara . Aç gözünü güzelim lütfen ." Ağlıyordum .
"Sen hep acı çektin ama ben sana ve kendime söz veriyorum senin artık mutlu olmadığın günler olmayacak.
Bak sen uyan ben seni valla İan ile tanıştıracağım . Söz ya , gerçekten. Sen önümde o gülücüklerini saçacaksan ben herşeyi yaparım. Selin , "
Elini tuttum ,
"Selin ben sana aşığım "
Tam elimi çekecekken bir hareketlilik hissettim .
Selinin elini kıpırdattığını gördüm. Daha sonra gözlerimi o güzel yüzüne götürünce hayatımda görüp görebileceğim en güzel kahverengiler ile karşılaştım .
"Ben-de sana a-aşığım huzur k-kokulum"
Selin Uyandı ve bana aşık olduğunu söyledi.
Selin Uyandı. Bana aşık olduğunu söyledi.
Uyandı .
Aşığım dedi.
Uyandı.
Aşıkmış.
Olayın şokunu atlatamamışken doktor içeri daldı
"Ali Bey , sür- "
"SELİN HANIM UYANMIŞ."
"HEMŞIRE!"
"ALİ BEY SELIN HANIM UYAN-"
"Evet uyandı . "
"Biz sizi dışarı alalım , kontrol etmemiz bir bayan var :)"
Selin'in elini öpüp dışarı çıktım . Kapıyı örtmemle birlikte Nazlı ;
"Ben sana söylemiştim dimi ?"
"Hangisini ?" Diyip gülerek ona sarıldım .
"Bu arada çok güzeldiniz bende dayanamayıp videoya çektim. "
"İyi yapmışsın "
"Kızmadın mı ?
"Hayır tam tersine mutlu oldum . "
●● 3 Gün Sonra Selin'in Dilinden ●●
Bugün taburcu olacaktım . Bu arada Ali ile daha sevgili değiliz ama benimle çok ilgileniyor . Hatta şuan onu kucağındayım . Arabaya kadar beni kucağında götürücekmiş Beyefendi . Neden olmasın dimi ?
Nazlı ve Annem ile de çok güzel bir ilişkimiz var .
Burak , Melise ve Enes zaten hiç bırakmıyorlar . Hatta şuan arkadan bizi takip ediyorlar .
"Arkadaşlar valla ben iyiyim ya gidin ."
"Olmaz kızım ben sana dediğim zaman o şerefsizi alsaydık böyle olmayacaktı " dedi Enes
"Çok fena patakladım yanlız dimi "
"Mükemmeldi prenseste sonu pek güzel bitmedi sanki "
Dedi Burak.
"Siktir et de orda demir çubuk çıkmadı ya karnımdan çok gıcık oldum "
"Ben çıkarırdım da kıyamadım " dedi Enes .
"Yerler seni . "
Ali birden arkasına döndü yani Buraklara karşı.
"Arkadaşlar ben diyorum ki hep beraber İan Somerholder'ın yanına gidelim 2 hafta sonra . " Ayy Aliş .
"Hiihhhh ! Ali seni yerim ya " diyip yanağına sulu bir öpücük kondurdum. 32 diş gülümsüyorum resmen.
"Bana uyar " dedi Burak ve Enes aynı anda .
"Paul 'da orda mıdır ?" Aha buda Paul Wesley hayranı.
"Vardır tabi aşkım onlar aynı sette olduğu için iki Salvatore'u da görebiliriz "
"Oleyy be ! Bende varım o zaman."
"Tamamdır gidiyoruz o zaman " dedi Mavi.
"Gidelim bakalım da ben yürümek istiyorum . " dedim.
Tabi Ali'nin kucağında olmak güzel bir şeyde - Fesatlaşmayın - bir kaç adım atmak istiyorum .
"Olmaz "
"Hadi Ali ya bir kaç adım atmak istiyorum benimi kıracaksın . "
"Tamam o zaman sen geç tutun Burak'a ben arabayı alıp geliyorum " Mavim be .
"Saol Mavi " cevap vermeden beni Burağın yanına götürüp yere indirdi .
"Yürüyebileceğine emin misin ?" Diye sordu, tam cevap vericekken ,
"Biz ne güne duruyoruz burda ? " Burak ve Enes aynı anda kaslarını gösterdi . Ali kahkaha attı ve oda kolundaki kasları gösterdi . Onunkiler daha çoktu .
"Ego kasmasanız olmuyor " dedik Melisa ile aynı anda .
Yüzleri düştü.Akşam eve geldiğimizde bahçede güzel bir salıncak vardı.
Ali ile oraya oturduk . Etrafta loş ışıklandırmalar vardı.
Güller , papatyalar . Mükemmeldi burası .
"Selin .."
"Çekinme " diyeceği şeyi tahmin edebiliyordum .
"Selin ben sana aşık oldum , sende bana .
Ben ilk defa birine aşık oldum ve bu kişinin sen olması ayrı mutluluk veriyor . "
32 diş gülümsemem yavaş yavaş ortaya çıkıyordu .
"Ve ben artık senin o güzel gözlerine doya doya bakmak , kokunu içime sonsuza dek çekmek istiyorum. "
Ah Ali'cim bende aynı şeyleri istiyorum .
"Benimle Evlenir Misin ?" Oha ! Ben bunu beklemiyordum ya . Biz daha çıkmıyoruz bile çüs Ali , oha Ali , Yuh Ali .
"Ayy pardon heyecandan ne diyeceğimi şaşırdım ! Rezil oldum ya , " ohh , derin bir nefes bıraktım dışarıya doğru.
Ali ile evlenmek kötü birşey değil fakat daha çok erken .
Yaneee evlensekte müko olur ( Yazara selamlar ) ama daha 18 yaşındayız be Alim.
"Benimle Çıkar Mısın Selin Yılmaz ?"
"Ah be Ali'm ben ilk defa aşık oldum ve bu kişide sensin . Seni Çok Seviyorum Ama ..."Evettt bir bölümün daha sonuna geldik .
İnşallah beğenirsiniz .
Çok mükemmel yerde keserim bölümü artık alıştınız sizde zaten . Ben böyle okumayı sevdiğim için böyle de yazıyorum. Beğenmediğiniz bir bölüm veya olmasını istediğiniz şeyler varsa bana yazabilirsiniz olabildiğince çok gerçekleştirmeye çalışırım .
Güneşli Gün Bugün!!!
Sınır : 80 okuma -14 vote . Lütfen yorum yapın.
Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Sırrı -Alsel -
FanfictionKoca Gözlü bir kız Gökyüzü Gözlü bir erkek. İki piskopat birbirlerine aşık olursa ne olur? Bir Gecede neler yaşanabilir ? Bir gece neler saklayabilir ? GECENİN SIRRI ...