1.BÖLÜM-BAŞAK

41 2 3
                                    

Uzun otların arasından ilerlemeye başladım
Yerde bir kütük vardı
Etrafında sarmaşıklar ve bir iki papatya ile süslenmiş sıradan bir kütüktü
Eğilip içine baktığımda içinden telefonumun alarm sesi yükseldi
Ses daha da yaklaşıyor du ki...
Tek gözüm açık telefonuma uzandım. Oflaya puflaya alarmı kapattım. Saat 08:15'ti. Okula geç kalacağımı anlamıştım. Öğretmenler bizim fizik sınavına girip girmemek istediğimizi sordular mı? Keşke sorsalar.
Yorganı duvarın köşesine sıkıştırdım. Ayağa kalkıp dolabıma yöneldim. Dolabıma yaslanıp esnedim. Telefonum dızlıyordu. Dün akşam Begümle mesajlaştığım için telefonun sesini kısmıştım.
Telefonu açmamla Begüm'ün "10 dk'ye hazır ol. Seni alıcam" demesi bir oldu."Hıhı"deyip telefonu kapattım. Dolabımdan okul formalarımı çıkarttım. Pijamalarımı çıkartıp herzamanki gibi dolabımın arkasına attım. Ordaki pijamaları bir ara yıkamam lazım.
Okul formalarımı giyip kenarda duran çantama baktım. Kenarına bir not iliştirilmiş bana bakıyordu. Notu aldım.
Baban senden mesaj bekliyor. Yanına gitmek istersen mesaj at.Kahvaltı yapmadan evden çıkma .Bu akşam 9'da evde olurum.
Notu çöpe fırlattım. Abim Gece abla ile İzmir'e gittiği için bütün gün evde yalnızdım.Annemin işleri zaten çok yoğun. Babamla ayrılalı 1 ay oldu. Ama ben hala alışamadım. Babamla annem ayrıldığı için annem çalışmak zorunda. Abimle onları barıştırmaya çalışıyoruz. Ama ufacık bir ilerleme bile yok. Tam umutsuz vâkâyız. Onları barıştırmak için Eirene olmaya gerek yok ama onlarda çok ileri gitti.
Saçımı taradım. Çantamı alıp mutfağa gittim. Buzdolabını gözden geçirdikten sonra çilek yemeye karar verdim. Son kalan 4-5 çileği yiyip tabağı tezgaha bıraktım.
"Eee. Sınava çalıştın mı bari?"dedi Begüm. Başımı evet anlamında salladım.
Okul bahçesinden içeri girdik. Begüm bahçeye biraz göz attı. Gözünü bir yere sabitledi. İki erkek. Biri uzun boylu mavi t-shirt'lü siyah pantolonlu siyah saçlı ve kahverengi gözlüydü. Dudağı çizgi halini almıştı. Yanındaki bize bakınca sinsi bir bakış attı. Begüm'ü okulun koridoruna sürükledim. Geri geri giderken bir bedene çarptım. "Başak!!"dedi Berke. Berke benim 4.sınıftan beri arkadaşım. Şimdi Lise 2'ye gittiğim düşünülürse 7 yıllık arkadaşım.
"Günaydın"dedim. Yanağımı sıktı. Eline vurdum. Sırıttı. Begüm'ü gördüğü anda saygı duruşuna geçti. Begüm tepki vermedi. Çantasından bir şey çıkartıp Berke 'ye uzattı. "Görüşürüz Berke"dedim. Arkamızı dönüp Berke'den uzaklaştık. "Ona ne verdin?"dedim. Berke bu okula yeni transfer oldu. O yüzden Begüm Berke'yi 2. defa gördü.
"Telefon numaram"dedi.Berke'yi sevmiş olmalı."Hoş çocuk"dedi.

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin