*carters POV
Ik word wakker door een hele harde bonk. Ik schrik wakker en zie me zusje in mijn kamer staan. Ze wilde stil naar binnen komen maar is tegen mijn koffer aan gebotst.
"En wat doe jij hier?" Vraag ik aan mijn zusje
"Uhm hier een brief voor je" zei ze en liep naar me toe en geeft me een brief. Ik kijk op de voorkant en zie mijn naam staan. Ik maak hem open en mijn zusje komt bij mij op bed zitten en leest mee
'Lieve Carter,
Ik wilde even zegger dat ik je ga missen en dat je niet met andere mannen mee moet gaan want ik ben de enige :). Maar heel veel plezier met je vriendinnen en niet te gel doen he?
Bye babe
Chase xx'
Ik heb een smile op me gezicht. Ik blijf naar die kaart aan staren maar ik word verbroken door mijn zusje.
"Hallo sissie?" Vraagt ze terwijl ze met een hand voor mijn gezicht zwaait.
"Ja ik ben er"
Ik wil Chase nog bedanken voordat ik weg ga dus ik ga even naar zijn huis.
Ik doe mijn haar en make-up een goed en mijn kleding aan. Het is een High waist short met een topje. Ik liep naar buiten en werd meteen bestormd door een hitte golf. Het is nu 30 graden hier in Nederland maar morgen wordt het 17 graden en blijft het laag. Maar dan zit ik in Gran Canaria dus dat maakt mij helemaal niets uit.
Ik ben bij Chase zijn huis aangekomen en klop aan. Ik hoor niemand naar beneden komen ofzo dus ik wil weer weglopen. Op dat moment hoor ik uit de kamer van Chase gegiechel komen. Ik kijk omhoog en zie dat zijn raam open staat.
Ik weet waar zijn sleutel ligt dus die pak ik onder uit de deurmat en ik loop naar binnen. Ik loop naar boven naar Chase zijn kamer.
Als ik binnen loop zie ik Chase ineens met een half naakt meisje op bed liggen.
"C-Chase"
"Omg Carter dit is niet wat het lijkt" zegt hij. Ik begin tranen in mijn ogen te krijgen en wil weglopen maar wordt tegen gehouden door Chase die mijn pols vast pakt.
"CHASE LAAT ME LOS!"
"Nee. Meisjes dumpen mij niet ik dump hun en ik vind het nog geen tijd om het met je uit te maken"
"Na dan heb je pech en ben ik de eerste die je dumbt. Doei" zeg ik en maak mijn pols los uit zijn grip. Als ik weer probeer weg te lopen pakt hij mijn heupen beet en trekt me mee naar zijn kamer.
"Uh uh niemand maakt het uit met mij en daar ga je voor boeten" zei hij terwijl hij mij op zijn bed gooide. Het gênantste was nog dat die blonde piepo gewoon een stoel pakt en gaat zitten alsof dit een leuke show word ofzo.
"Chase laat me gaan!" Roep ik.
"Nee nee eerst je straf" zei hij terwijl hij mijn topje uit deed. Gelukkig had ik er nog een hempje onder maar niet dat die nog zo lang aan zou blijven. Hij had mijn polsen boven mijn hoofd vast en begon kusjes op me buik te geven.
"CHASE STOP!!" Begon ik en begon te huilen. Ik begon te schoppen om te kijken of het werkt
"Doe rustig!" Zegt hij
Ik begin nogmeer te schoppen en raak hem in zijn gevoelige plekje. Hij kreunt van de pijn en valt op de grond.
"Huh. Ik dacht dat dit alleen in films lukte" zeg ik trots.
Ik doe mijn topje weer aan en liep zijn kamer uit. Maar voordat ik dat doe liep ik nog even naar Chase toe en zei in zijn oor.
"Oja iets vergeten. Bij deze ben je gedumbt." En met dat liep ik weer naar huis. Het gekke is dat dat meisje gewoon de heletijd daar is blijven zitten en me ook niet heeft geholpen ofzo.
Ik ben thuis aangekomen en loop naar de woonkamer toe. Mijn moeder kwam binnen gelopen met een bakje met kersen, aardbeien en watermeloen. Ze zet ze op tafel neer en ik pak gelijk fruit.
"Waar was je?" Vraagt mijn moeder
"Nou ik had deze brief van Chase gekregen," zeg ik terwijl ik die brief aan mijn moeder geef.
"Uhum" knikt ze als ze die brief af heeft gelezen.
" en dus ik wou hem bedanken en toen zag ik hem met met iemand anders in bed en toen maakte ik het uit maar dat wou hij niet dus ging ik er voor 'boeten' en wou hij me bijna verkrachten maaaaarr ik had mezelf gered" zei ik terwijl ik opstond en in een superman positie ging staan. (Met 1 arm naar voren en 1 arm naar achteren zoiets) .
Mijn moeder begon te lachen maar die was snel weer weg
"Maar dus hij heeft je bijna verkracht?" Vroeg ze
"Euhm ja..." Zei ik zacht. Nu besef ik ook eigenlijk pas wat er was gebeurt.
"Maar dan moeten we de politie bellen" daar komt de overbezorgde moeder weer.
"Ag mam laat hem. Ik kan heus wel voor mezelf opkomen en hij moet ook een jeugd hebben ik bedoel als ik zo vroeg de gevangenis in ging zou ik dat verschrikkelijk vinden."
"Okee als jij dat wil" zegt mijn moeder. Ze loopt de keuken in en gaat koken. Ik zie nu pas dat het al 6 uur is. Nog 3 uurtjes en ik ben van Nederland verlost.
Ik zet de tv aan en ga tippen. Ik kom bij 101TV en blijf dat kijken. Mijn zusje komt naar beneden en blijft ook tv kijken
"En hoe was het bij Chase?"
"Euhm ja ging wel" zei ik
"Okee ik ken je er is iets mis wat heeft hij gedaan?"
"We zijn uit elkaar meer niet" zei ik
"Ohw gaat het?" Zegt ze terwijl ze op mijn schoot komt zitten
"Ja hoor" ik knuffel haar en samen gaan we tv kijken.
-een half uur later-
"Komen jullie eten?" Vraagt mijn moeder terwijl ze met mijn vader naar beneden komt lopen.
"Jupp we komen"
Tijdens het eten hadden we het over mijn vakantie en over allerlei andere dingen. Eenmaal toen ik klaar met eten was was het al half 8 dus ik ging naar boven en deed mijn joggingsbroek aan met mijn snorretrui.
-om 9 uur-
Ik zit op de bank als de bel gaat. Ik ren naar de deur en zie Skipper, Chelsea en Stacy er staan. Ik geef ze en knuffel en mijn ouders ook. Mijn zusje geef ik nog een grotere knuffel en ik pak mijn koffers.
"Doei" zeg ik terwijl ik zwaai
"Voorzichtig doen he" roept mijn moeder nog
"En niet met vreemde mannen mee naar huis gaan" roept mijn vader
"Behalve als het One Direction is" roept mijn zusje er nog achteraan.
"Zal ik doen, zal ik doen en nee" roep ik terug als antwoord.
We lopen de auto in en gaan zitten. Skipper zit aan het stuur en ik zit daarnaast. Achter Skipper zit Chelsea en achter mij zit Stacy.
"Gran Canaria HERE WE COME" roep Skipper voordat ze de auto start. Ze start de auto en we rijden weg.
Dit worden de beste 3 weken van mijn leven of dat dacht ik dan...
-------------------
(A/N)
Haai peepz
Hier is een extra lang stukje. Ik verveel me dus ga zo ook Bullied and Kidnapped nog update :).
Vandaag update ik wss niet meer want me opa en oma komen voor mijn vaders verjaardag. En morgen moet ik voor een zware Duits grammatica toets leren. Dus dit weekend update ik wss niet meer
Xxkoekie/NutellaMonsterxX
Vote, Comment, Fan
JE LEEST
Summer Love • Complete
Hayran KurguWat nou als je met je 3 beste vriendinnen op vakantie gaat en dan Harry Styles van One Direction ontmoet? Dat gebeurt met de 18 jarige Carter. Zij gaat met haar 3 vriendinnen: Chelsea(18) en Skipper(19) en Stacy (18) op vakantie naar Gran canaria e...