2.BÖLÜM-BAŞAK

27 2 0
                                    

Medya:Berke
Evet 2. Bölümü anca yazabildim. Normalde 7'ye gidiyorum. Seneye TEOG'a gireceğim için çalışmalara şimdiden başladım. O yüzden sık giremiyorum
İyi okumalar...
Sınıfa girip boş olan bir sıraya geçtim. Başımı sıraya gömüp gözlerimi yumdum. Yanıma birinin oturduğunu hissedince biraz kıpırdanıp başımı kaldırdım. Berke yanıma oturmuş beni izliyordu. "Seninle aynı sınıfımı paylaşıcaz?"dedim. Başını evet anlamında salladı. "Bu sınıf bize dar gelir"dedim. İçeri matematikçi ve yanında bahçede gördüğüm siyah saçlı çocuk girdi. "Herkes yerine geçsin"diye bağırdı. Sınıfa göz attı. Berke'ye gelmesini işaret etti. Berke ayağı kalktı. Bana bakıp öğretmenin yanına gitti. Siyah saçlı olanla Berke'yi karşılaştırdı. Berke'ye en arkayı gösterdi. "Oraya geç "dedi. En arka sırada sarı saçlı bir kız oturuyordu. Kafasını önündeki kitaba gömmüştü. Yaşadığından bile emin değilim.
Siyah saçlı olana benim yanımı gösterdi. Yanıma gelip önce çantasını bıraktı. Sonra kendisi oturdu. Berke'ye baktığımda yanımdakine en kötü bakışıyla bakıyordu. Bende aynı fikirdeyim
Zil çaldığında Berke hemen yanıma geldi. Kolumdan çekiştirmeye başladı. Ayağı kalkıp peşinden gittim. Beni bahçeye kadar sürükledi. "Derste ne konuştunuz?"dedi. Gözlerinin içine baktım. "Adımı falan sordu." dedim. Beni kıskanmasını sevmiyorum. O sadece arkadaşım. "Adını biliyor musun?"dedi. Başımı evet anlamında salladım. "Savaş"dedim. Bankta oturan Begüm beni görünce yanıma geldi. "Bi sorun mu var"dedi Begüm. Berke Begüm'e döndü. Duruşunu dikleştirdi Başını salladı. Begüm'le Berke birlikte uzaklaştılar. Bir oh çekip okul bahçesinin arkasına gittim. Çimenlere oturup cebimden telefonumu çıkardım. Tek kulağıma kulaklık takıp müziği dinlemeye başladım. Hergün yaptığım sıradan bir şey. Gözlerimi yumdum. Gözlerimi açmamla çimenin üstünde böceği görmem bir oldu. Çığlık atarak geriye savruldum. Biri böceği ezdi. Yukarı baktığımda bu kişinin Savaş olduğunu gördüm. Sırıttı. "Zil çaldı"dedi. Elini uzattı. Savaş'ın yardımı olmadan ayağı kalktım. İlerlemeye başladım. Kolumdan tuttu. "Elimi uzattım"dedi. "Gördüm"dedim cılız bir sesle. Elinden kurtulup arka bahçeden çıktım. Okul kapısına gittim. Koridorda sınıfıma doğru ilerledim. Koşarken biri çelme taktı ve düştüm. Güneş! Başımı kaldırıp en pis bakışımı attım. Berke gelip beni kaldırdı. Birlikte sınıfa girdik. Sırama geçip oturdum. Sınıfa iki kişi daldı. Beni sevindiricek iki kişi! Yani...
Burada bıraktığım için özür dilerim. Bölümler çok kısa çünkü bu kitabı yüz bölüm yapmayı düşünüyorum. Umarım beğenmişsinizdir. Sonraki bölümde görüşürüz.
Kendinize iyi bakın. Yorum atıp vote vermeyi unutmayın...

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin