Yine alarmın çalmasıyla uyanmıştım.Sabahları ne zordu böyle uyanmak.Hele günlerden pazartesi.Aaa hayır bugün pazartesiydi.Hemen alarmı kapattıktan sonra yataktan kalktım.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve aşagıya indim.Annemin yanağını öptükten sonra masaya oturdum.Yemeğimi hemen yiyip evden çıktım.Okulumla evimin arası yakın olduğu için yürüyerek gidiyordum.Kapıdan çıkmamla Barış'ı görmem bi olmuştum.İçimden"Ya bu çocuk bana inatmı balkona çıkıyor sırf onu görüyüm mü diye yapıyirdu bunları"içimdeki ses bunları derken bende hızlı adımlarla Barış'ı görmemezlikten gelerek okula gittim.
Okula gittiğimda çoktan arkadaşlarım gelmişti.Sınıfa girdiğimde Melek boynuma atıldı ve az kalsın düşüyorduk.Melekten ayrıldıktan sonra montumu çıkarıp askılıga astım.Sonra yerime oturdum ve hoca geldi.İlk ders kimyaydı.Hilal'le beraber dersi kaynatmıştık.
Ve sonunda öğle yemeği saati gelmişti.Ben,Melek,Vesile ve Hilal dışarı çıkmıştık.Dışarı çıktığımızda Deniz,Atakan ve Mert dışardalardı.Atakan yanıma geldi.
-Özge bana matematik defterini verirmisin dedi.
-Tabikide veririm dedim.
Sonra Atakan yanımızdan ayrıldı.Ben kızlara yaz tatilinde ne yapıcaksınız diye sormuştum.
Hilal;
-Valla ben uyumayı düşünüyorum.dedi
Melek;
-Ptt(pijama terlik televizyon) dedi.
Vesile;
-Knk valla ben Istanbul'a gidip.Sahil kenarında oğlan kesicem dedi.
Biz hep birlikte güldük.Öğle yemeği saati bitmişti.Sınıfa çıkmıştık.Ders matematikte önceden matematik derslerini sevmezdim.Ama Burak hoca sayesinde bu sene notlarim yüksek gelicekti.Nihayet okul bitmişti.Eve gittiğimde kimse evde yoktu.Mutfağa gittiğim zaman dolabın üzerinede not yazıyordu.
"Biz babanla birlikte iş nedeniyle Antalya'ya gidiyoruz.Dolabta yemek var.Onları ye rafın üzerinde de para var."
Annemin notunu okuduktan sonra yemeğimi yedim.Sonra odama çıktım ve yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACABA KİM?
Dla nastolatkówAcaba Özge kimi seçecekti.Komşusu olan Barış'ımı yoksa senelerdir sevdiği Deniz'imi.... HİLAL:Kavgacı,dersleri kaynatan,taklit yapmayı seven ve yaptığı zaman başarılı olan. MELEK:Murat Boz hayranı,dersleri iyi,aşk acısı çeken. VESİLE:Asosyal,erkek h...