Ja, ik weet dat de hoofdstukken super kort zijn. Alleen heb ik tijdens de examens niet veel schrijftijd SORRY
Maar ze zijn bijna gedaan! Dus daarna komen er langere hoofdstukken!
---------------------------------
JaydenEen vervelend gepor in mijn buik schudde me wakker uit mijn slaap.
"Pst, Jayden. Pst",hoorde ik vlak bij mijn oor. Een kreun verliet mijn mond, waarom kan ik niet nog even blijven slapen? 6 uur is echt véél te vroeg om op te staan, ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig. Niet dat ik zonder niet meer knap zou zijn.
Ik zou nog steeds hot as fuck zijn. (A/N sorry voor mijn/zijn taalgebruik btw haha).
"Wat?",snauwde ik. Het was niet mijn bedoeling om zo bot te klinken, maar ik was echt te moe. Haar blik veranderde voor een moment, maar was al gauw weer gewoon.
"Ik wilde gewoon zeggen dat we er bijna waren, maar sórry hoor dat ik onze schone slaapster heb wakker gemaakt. Ik kon je even goed in de bus laten zitten zonder je te wekken. Nu betreur ik het dat ik het 2e niet heb gedaan."
Zeer goed gedaan, Jayden. Het ging al helemaal niet zo goed tussen jou en Kato en dan moet je het weer verpesten. "Nee zo bedoelde ik het niet!", probeerde ik de brokken nog te lijmen, maar het was al te laat. Ze was me de koude schouder al aan het geven.
Waarom is het vrouwelijke geslacht toch zo ingewikkeld?
Ik kon nog niet eens een woord zeggen, of ze was al vooroordelen aan het trekken. Wat ik ook niet snap: waarom is er altijd drama tussen vrouwen? Kunnen ze niet gewoon chill met elkaar doen en niet de hele tijd roddelen?Ik bedoel: als er 5 vrouwen op een bureau zitten en vrouw 1 gaat weg, beginnen ze over haar te smoezen en zodra ze terug is, doen ze weer of ze haar helemaal geweldig vinden. Als dan vrouw 2 weggaat, beginnen te weer over haar te praten, like what?
Ik keek uit het raam en zag dat we er inderdaad al waren. Iedereen weet dat als je met school op uitstap gaat met de bus je beter eerst de mensen op de voorste rij kan laten doorgaan en dan zo zetel per zetel, maar geef toe: er is niemand die daarop wacht. Dus het gevolg daarvan is dat er altijd wel minstens 1 ruzie uitbreekt, iemand die op andermans voet gaat staan, je slaat per ongeluk iemand, we kennen het allemaal.
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...