ÇILGIN SINIF

18 0 0
                                    

Bu  hikaye  de  Sınıfta  tembel  öğrenciler  var.  Yarısı  çalışkan  öğrencilermiş.

Bu   sınıfta  tembel   olan  öğrenciler  dersi  kaynatmayı   çok   seviyorlarmış.  Çalışkan  öğrenciler   çok   rahatsız  oluyorlarmış.  Bu  tembel  olan  öğrencileri   okuldan  atırmak  için  öyle  kötü  şey  yapmaları  gerek. Sonra  çalışkan  öğrenciler den    Onur  şöyle  dedi:Bunlara  öyle bir  şey  yapalım  ki  müdür  bunları  okuldan   atsın.  Akıllarına  gelen  planı  yaptılar.   Okulun  her  yerine  onların   isimlerini   yazdılar. Spreyleri  onların  masasının altına  koydular. Sonra  müdürün  yanına  gidip  şikayet  etiler. Müdür  kolüdorda  onların  ismini  görünce   çok  ama  çok   kızmıştı.  Müdür  direk  sınıfa  gitti   ve  sordu. Müdür : bunu  kim yaptı  çabuk   söyleyin dedi.  Müdür  teker teker  sıraların   altına baktı  ve  onların  masasının   altından  çıktı. Müdür  onları  direk  kovdu. Çalışkanlarda   çok  rahatladı.  Sonra  o  gün   sınıfa  biri  geldi.  Çok  ama  çok  yakışıklı  bir  çocuk  gelmişti.  Kızlar  bu  çocuğa  fena  aşk  olmuşlar.  Kızlardan  bitanesi  yanına  gitmiş  ve sormuş.  Ece:  Adın  ne  diye  sormuş.  Çocuk   cevap vermiş.  Çocuk :  Caner  demiş.  Ece  Caner  aşk  olmuş.  Caner'de  ona  aşk  olmuş.  Sonra  arkadaş  olmuşlar.  Aradan  baya  zaman  geçmiş. Caner  Ece'ye  çıkma  teklifi  etmiş.  Ece:Evet   demiş.  Ve  sevgili  olmuşlar.  Aradan  Yılar  geçmiş.  Caner  Ece'ye   evlenme teklifi etmiş. Caner :  Benimle  evlenirmisin  demiş.  Ece: Evet  binlerce kez  evet  demiş.  Sonra  evlenmişler.  Çok  mutlularmış.  İki  tane de  çocukları  olmuş.  Adları   Ali ve  Efe 'ymiş.  Çok  ama çok  mutlularmış. 

                               

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇILGIN  SINIFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin