(20) Better Than Words

536 38 32
                                    

"Someone like you
Always be my baby!"-L.

"Your words cut deeper than a knife!"

                                 
anterior:
-Trebuie sa fii al meu!
-L.

Harry'S Story!

Isi scufunda ochii oarecum intunecati, in ai mei, simtind  apoi ca treceau practic prin mine.
Respiratia sa sacadata imi strapunge piela gatului si cea a pieptului, lasandu-ma parca fara vlaga. Nu indraznesc a spune nimic, doar eram paralizat acolo cu corpul sau lipit de al meu, si cu mainile sale ce imi framantau soldurile.

-Imi pare rau Hazza!
Sopteste la un moment dat, imi ciulesc mai bine urechile ramanand inca o data incremenit si confuz.

-Iti pare rau, de ce? Bufnesc confuz.

-Pentru sarut.
Sopteste pe acelasi ton. Se retrage usor doar pentru a lasa putin aer sa imi invaluie plamanii, avand in vedere ca aproape de mai respiram din cauza pieptului sau presat peste al meu, dar nu numai. Faptul ca el era in preajma mea, ma determina sa raman imobilizat in orice mod. Stai, ce? El tocmai regreta ca m-a sarutat? Adica....de ce? O durere stapunge pieptul meu instant, mii de furnicaturi imi injectau venin in piele iar inima aproape ramane fara puls. Adica, de ce m-ar afecta, corect? S-au de ce pentru el ar fi putut sa insemne ceva acel sarut. Boah, e o nimica toata! S-au ma rog, nu e ,avand in consideratie faptul ca a sarutat un baiat, la fel ca mine.
Naibi de treaba, chestia asta devine destul de stanjenanta avand in vedere ca noi, adica nu stiu din partea lui, insa eu trebuia sa deschid acest subiect de ceva timp in urma, inca de cand sa intamplat, inca din momentul in care ne-am sarutat. Trebuia sa pun capat acestei situatii si sa vorbesc cu el in legatura cu asta. Insa am fost prea intretinut, s-au ma rog, nu ca el ar sti asta, intradevar o parte din mine nu vroia sa dezvalui acesta.

-E ok Louis, a fost ceva trecator cu siguranta nu se va mai intampla.

Spun spre surprinderea mea atunci cand aceste cuvinte imi parasesc gura. Simteam golul din  stomacul meu devenind cat mai intens insa incerc sa il evit din rasputeri. Atunci acesta bufneste razand amuzat.

-Cu siguranta nu are cum sa se intample din nou, a fost doar un joc stupid.

Largesc urechile si ochii, lasand deoparte faptul ca vorbele sale imi afecteaza atat de mult interiorul incat simt picioarele ca ma vor lasa sa cad prada pamantului in orice moment.  Adica ce, un joc?  Pe bune Harold, la ce te asteptai defapt? Huh? Pentru el e mereu un joc,sentimentele si inima mea sunt puse pe tabla unui joc, iar el doar le invarte pe toate intr-un cerc, probabil trezindu-se dimineata melancolic referindu-se la faptul, cum sa ii futa el ziua astazi lui Harold, hah, pai uite aici, sentimentele sale sunt prea intense, atunci haide sa le strivesc putin..gah! Ce idiot!

-Chiar a fost un nenorocit de joc?
Intreb nedumerit, necontrolandu-ma faptelor ce urmau. Ii prind soldurile brutal, izbindu-mi corpul din nou de catre al sau, respirand sacadat precum un nebun peste fruntea sa.

-Normal, ce, faptul ca am sarutat-o pe Mina ti sa parut ceva adevarat? Pff, pe bune acum Harold?

Bufneste sarcastic. Imi incretesc fruntea, lasand un icnet micut sa imi paraseasca gura atunci cand realitatea m-a izbit precum un pumn in fata. El facea referire defapt la sarutul cu Mina de mai devreme, nu al nostru, deci asta ce ar trebui sa insemne? Ca de al nostru ii pasa? Ogh, afurisita minte' nu mai inteleg dracului nimic. Insa nu asta era important acum, ci faptul ca el nu a nominat de sarutul nostru, asta ducandu-ma la concluzia ca i-a facut placere sa ma sarute? Ce naiba, sunt atat de prost incat sa ma intereseze de ceea ce simte el. Bah, am prea multe probleme de care ar trebui sa ma ocup acum, adica bah, faptul ca in momentul in care mi-a vazut expresia naiva, probabil, a bufnit practic in ras.

Fake Fiancèe |Larry Stylinson| (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum