how to make your bff smiles

87 1 1
                                    

heeyy iedereen! in dit iets wat ik geen verhaal kan noemen ga ik allemaal tips geven om je beste vriendin blij te maken! please vote,share, of weet ik veel wat. en zet in je reactie nog tips die ik in het misschien volgende deel zet!

*koop gewoon zomaar (ja zomaar, dat is het leukst) een cadeautje, bijv. nagellak, sieraden, of iets wat ze leuk vind. geef het ook op een doodnormale dag midden in de week, zodat het ook heel spontaan en lief overkomt.

*schrijf een kaartje en zet er in dat ze heel veel voor je betekend en dat je haar nooit meer kwijt wilt en van haar houd.

*koop decopatch papier (in een leuk patroontje) en decopatch lijm en zoek thuis naar blikken of doosjes, potjes, kleine bakjes, fotolijstjes, wat je maar leuk vind en kies een van deze dingen. en ga decopatchen! als je niet weet hoe het moet enzo kijk dan gewoon op internet!

*koop een knuffelbeertje of een lolly.

*ga met haar naar het winkelcentrum en trakteer op een ijsje!

*ga naar een meer of een zwembad en ga zwemmen! dat roept leuke herinneringen op!

*doe een fotoshoot, gewoon met je eigen mobiel, en maak fotos van jullie samen.

*ga naar de BIOS en koop een zak chips.

*geef haar iets wat bij een van haar hobbys past, houd ze van tekenen? geef haar dan bijv. een tekenboek.

*ga met haar naar de markt en snuffel wat rond. koop eventueel iets voor haar wat ze leuk vind.

*ga een keer samen naar de MAC of naar een restaurantje.

*stuur haar lieve berichtjes zoals: heeyy skattie! luv u for evahh! xx mee.

*post op fb of Twitter een bericht op je tijdlijn: love my best friend, en.dan de naam.

hope u like it! zet in je reactie nog meer tips!

how to make your bff smilesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu