3.BÖLÜM-BAŞAK

24 2 2
                                    

~Başak~
Yani Yeşim ve Açelya
Açelya kuzenim. Yeşim 2 sene önce tanıştığım sıradan arkadaşım. Açıkçası Yeşim'i daha çok seviyorum. Furkan diye bir tane ikizi var. Son buz bükücü. Ben ciddiyim. Başıma gelen onca şeyden sonra bunu diyebiliyorum. Ama gayet normalim. Neyse.
Zil çaldığı anda kendimi dışarı attım. Açelya ve Yeşim yanıma geldi. Koridorda ilerlerken bahçede Savaş'ın yanında gördüğüm çocuk ve Begüm'ü konuşurken gördüm. Beni görünce Begüm'ü bırakıp gitti. Begüm'ün yanına gittim. "Ne oldu Begüm. "Diye sordum. Sadece gülümsedi. "Biz tanışıyorduk"dedi. Yalan söylüyordu. Yaln söylerken herşeye
-duk ekler. Evet en ince detayı biliyorum. O benim yıllardır arkadaşım.
"Adı ne?"dedim. Gözü yerde birşey arar gibiydi. Başını kaldırdı. "Deniz"dedi. Berke'nin yanında oturan kız bize doğru ilerledi. Sanırım dolabının yanında duruyorduk. Elinde fizik kitabı vardı. Fizik sınavı! Ve bu ders. Kız elindeki kitabı dolaba koydu. Örgüsünü omzunun gerisine attı. Bizim yanımızdan geçerken yere eğilip bir şey aldı. Bir kolye. Ucunda güneş olan bir kolye ve Güneş'e ait. "O muydu aradığın "dedim. "Karnım ağrıyor"dedi kolyeyi alıp alt kata indi. Furkan geldi. Biri gidiyor biri geliyor. Bunu ne ya? Hiç birşey demeden bahçeye indim. Köşeye otudum. En iyi arkadaşım bana yalan söylüyor. Yanımda istemediğim biri oturuyor. Annemle babam ayrıldı. Abim ortalıkta yok. Hayatım karadelik gibi herkesi sırayla çekiyor.
Zilin çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Sınıfıma girip sırama oturdum. Fizikçi sınıfa girip bizi büyük bir dikkatla inceledi. Sınav kağıtlarını masanın üstüne bıraktı. "Alın"dedi. Sırayla herkes sınav kağıtlarını aldı. Almak için kalktım. Yerime geçerken Berke kulağıma "Başarılar"diye fısıldadı. Başımı salladım. Yerime oturup sınavıma başladım. İlk soru vektörlerin bileşenlerine ayrılmasıyle ilgiliydi. 5 ve 6. Soruda. Diğer çoğu sorular statiğin prensipleri ve tatbikatıyla ilgiliydi. 2 soruda keşisen kuvettlerin bileşkesiydi. Dersin son onda dakikasında bitirdim. Zilin çalmasını bekliyordum. Saçımla oynarken yanımdakinin kolu su şişesine çarptı ve tüm su üstüme döküldü. Hızla ayağı kalktım. Okul gömleğimde eteğimde ıslanmıştı. Fizikçi bana bakıp ayağa kalktı. Zil çaldı. "Herkes sınav kağıdını versin!"diye bağırdı fizikçi. Sınav kağıdımı verirken Açelya yanıma geldi. Savaş bana gülücük atıyordu. Bilerek yaptı. Ve şimdide gülüyor. "Yanımda pantolonum var. Okul çıkışı teyzemlere gideceğim için yanıma almıştım. Vermemi ister misin?"dedi. Başımı evet anlamında salladım. Birlikte Açelyanın dolabından pantolonu alıp soyunma odasına gittik. Altıma pantolonu giydim. Gömleğimi tutarak dışarı çıktım. Berke kapıda bekliyordu. Bana bir şey uzattı. T-shirt. Onundu. Daha önceden giydiğini hatırlıyorum. Soyunma odasında T-shirtide giydim. Çok güzel. Lacivert T-shirt ve kot pantolon. Cidden. Soyuna odasından çıkar çıkmaz...
Evet yine böyle bir yerde bıraktım. Bu arada medyada Yeşim ve Furkan var. Çok tatlılar. Bu bölümden sonra karakter tanıtımları gelecek.
Kendinize iyi bakın
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin