Derinden.

27 2 5
                                    

29 Aralık 07.00
Ģünesin doğuşuyla uyandım.
Okulum bugün sebepsiz yere tatil verdi. Kar Tatili ama ortalıkta kar falan yoktu. Kalktığım gibi banyoya koştum. Başim çatliyordu.
Sıcak bir dus iyi gelir umarım.
Duşu aldıktan sonra nutfakta herzamanki gibi not vardi;
Carla kahvaltı yapmayı unutma seni seviyorum annen ellie.
Birden bir şey dikkatimi çekti karşı villa yeni ev sahiplerini ağırlıyordu. Neden ölü birinin evine tasiniyorlardi mutfak kapısından çıktım ev sahiplerinin yanına doğru yürüdüm.
- Merhaba ben Carla karşıda oturuyorum.
-Meraba Küçük Carla Tanıştığıma memnun oldum.
-sanırım artık burdasınız ?
-evet öyle umarım her şey güzel olur.
-hı-hı-ıı
-bir sorunmu var! ?
-Ölü birinin evinde yaşamak sizi rahatsız etmiyormu ?
-burasi satılık ölü olmasi beni ilgilendirmiyor kusura bakma cok isim var tekrardan Tanıştığıma memnun oldum hoşçakal Carla.
-Hoşçakalın.
Neden rush evine taşındılar keşke rush geri gelse böyle bir mucize olabilirmiydi olamazdı ölmüş biri mezardan tekrar çıkamazdi.
Yakınlarda bir AVM açıldı oraya gitmek istiyordu canım ustumu değistirdikten sonra mutfak kapısını kitlerken Camda beyaz beyaz lekeler vardi dışarıya baktığımda kar yağıyordu sanırım botlarımi giysem iyi olacak.
AVM doğru yürürken Birden Önüme bir genç çıktı aniden durdum. İyimisin diye sordu ;
-iyiyim sen iyimisin önüme çıkman senede anormal değilmi yavaş olman gerekirdi.
-Özür dilerim farkında değildim.
Bu genci bir yerlerden tanıyor gibiyim ama nerden dikkatimi başka yere verirken aniden kayboldu. Rushin ilanları heryerde zavallı çok özledim onu daha çok gencti. Birlikte çok vakit geçirdik inanamıyorum.
AVM girdikten sonra heryer Yılbaşı süsleriyle süslenmişti.
Yılbaşına tam tamına 3 gün kalmıştı keşke rush'da burda olsaydı yeni yıla beraber girerdik.
Bi mağazaya girdim ve bir kaç süs aldım.
29 Aralık 17.00
Çok geç olmuş artık eve gitsem iyi olacaktı dışarı çıktığımda elimde posetler hava karanlık buz gibi keskin hava sonunda eve vardım

-Rushhhh !!!!

BUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin