Yıl 620 leri gösteriyordu Tang ve silla ittifak olmuştu bekçe krallığının asilleri kabinede bu konuyu konuşuyorlardı,Kabinedekiler öne çıktı.
Biz Tang'a boyun eğemeyiz lütfen tekrar düşünün. Oğlum Uija'yi veliaht ilan edeyim ve sillaya saldıralıKabine: Kralım daha gençsiniz lütfen yapmayın.
Siz benim iyiliğimi istemiyor musunuz?benim tebam değil misiniz?
Kabine: Kralım siz veliaht ilan ederseniz eğer ülkede kargaşa çıkar lütfen iyi düşünün sizin bu yaptığınız koguryo'yu da bize çeker onlar 612 de Sui hanını yenilgiye uğrattılar moralleri çok yüksek lütfen iyi düşünün.
Kabine!! Gidin peki tamam. Kral kraliçe Sataek'in sayesinde tahta çıkmıştı güya kraldı ama hiçbirşeye gücü yetmiyor idi asillerin gücü fazla idi Kral geunchogo 13.Bekçe kralı bu konuda çok yenilik yapmıştı ama ne oldu ise geri asillerin gücü yükselmişti bekçe 'nin 100bin askeri varsa 50bin i asillerdeydi kral asillerde yok edemez idi ama kabine şunu konuşuyor idi...
Uija bir silla'dan o bekçeli olamaz haindir o ,prens Uija annesi sillalı olup babası bekçe kralı idi 30.kral Mu idi.Prensi öldürme planları yaptılar Wi Je diye bir şey kuruş açtılar wi je (bekçenin kurtaranları diye anlamı vardı) bu kuruluş iki bekçe kralı öldürmüştü ve asillerin gücü bi hayli yükselmişti wi je yi bekçe 'nin kraliçesi yönetiyordu onun babası da kızı ile aynı yetkiye sahipti, prensi öldürmeyi denediler olmadı başarısız oldular. Prens Uija ve Annesini Hain olarak suçladılar bunun üzerine kral mu onları geceden sillaya göndermişti yolun yarısında General Mujini gördü Mujin karısı ve Prens Uija'nın annesi ile yola çıktılar arkalarından Wi je Lideri geldi
Bırak, onları bize teslim et ve kendini kurtar.
Mujin onları asla vermem bizi hainlikle suçluyorsunuz, Prens Uija 'ın annesi at arabasından çıkıp ben silla hainim değil mi? Peki diyerek boğazını kesti Mujin hanım efendimm dedi ve biraz duygulandı...(・_・) Wi je yi ve askerlerine saldırdı Mujin birkaç i ni öldürüp kaçmaya başladı Karısı ve Küçük prens Uija ile gittiler ilerlere doğru ormanda prens Uija kal gizlen burada diyerek ona küçük sığınak yaptı.
Mujin bu sırada prens ten ayrıldı ve karısı ile ilerlere doğru gittiler. Ama sonunda köşeye sıkıştılar. Uçurumdan denize atlayacaklar yada wi je ile savaşacaklardı Wi je Lideri teslim ol dedi. Mu jin kabul etmeyerek, Wi Je'i lideri ve ona bağlı olan askerleri ile biraz dövüştü.
Mu jin sağ koluna bir kılıç darbesi yedi ve derin yaralandı karısı ile denize atladılar denizden çıktıktan sonra bir köye gittiler
Karısı hamile idi orada doğum sancısı başladı mujin sabırsızlıkla bekledi karısı bir köylü kadın sayesinde doğdu ama erkek idi.İsmi GyeBaek.Erkek mi Kız mı?diye sordu karısı
Mu jin kız keşke senin gibi yakışıklı bir erkek doğura bilse idim..
Mu jin güzelliği aynı siz annesi gibi
Gyeabeak çocuğu erkek idi ama doğumda çok kan kaybettiği için öldü.
Mujin şunları söyledi ağlayarak,
"Size yürüyeceğiniz o yalnız yolda...benim eşlik etmem gerekirdi. Size yürüyeceğiniz o karanlık yolda...benim bekçilik etmem gerekirdi."
O köylü kadın ah ne zavallı kadın daha oğlunu daha emziremeden öldü.
Köylü kadın gye beak in annesi gibi büyüttü ve 15 yaşına geldi gye beak garson olarak işe girmişti,bu arada 30.Bekçe kralı Mu çok asil ve dövüşmeyi iyi biliyor idi Mu jin komutan ken onunla kılıç dövüşü yaptı bundan hoşnut oluyordu çünkü ondan başka kimse ona kılıç dövüşünde dayanamıyor, direk yeniliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gye Baek (tek bölümlük)
Non-FictionSilla, Tang Hanedanlığı ile gücünü birleştirip Baekje'ye saldıracak olduğunda Kral Uija'nın yanında 5000 askerinden başka kimse kalmamıştır. Kral Uija Gyebaek'i general olarak atar. Düşmanına kıyasla çok az sayıda askeri olduğunu bilen Gyebaek kahra...