~9:05 hodin ráno
,,Ááh, to jsem se dobře vyspala", řekla jsem si nahlas sama pro sebe a při tom jsem se protáhla a roztomile si uzívla.
Ležela jsem v posteli a natáhla jsem ruku směrem k nočnímu stolku, na kterém ležel můj mobil. Vzala jsem ho do ruky, zmáčkla jsem kulaté tlačítko a mobil se rozsvítil. °3 zmeškané hovory a esemeska° Nejdřív jsem se koukla, kdo mi volal. °Thomas, Šéf a neznámé číslo° na začátku mě celkem zajímalo, kdo se skrývá pod tím neznámým číslem. Jo a Thomas je můj nejlepší kamarád. Abych se vrátila k tomu číslu, tak jsem se nakonec neodvážila zavolat zpět.Vzpomněla jsem si, že mi ještě někdo napsal zprávu. Otevřela jsem aplikaci na zprávy a tam na mě hned vyskočila zpráva od šéfa. ,,Vicky, až se vzbudíš, tak prosím zajdi za mnou do kanceláře, sejdeme se v 11:45 tam, měj se, Luck" Luck, tak se jmenuje šéf.
Bylo teprve 9:15 a tak jsem si řekla, že zavolám Tomovi a domluvíme si třeba snídani. Opět jsem si vzala mobil, který už neležel na nočním stolku, ale vedle mě na měkké dece s černým povlečením. Našla jsem ho v kontaktech a už to vyzvánělo.,,Ahoj Tome."
,,Vicky, čau, jsem rád, že ses ozvala."
,,Nechtěl bys jít se mnou na snídani?"
,,Moc rád, tak kde se sejdeme?"
,,Tak v 9:50 v CrossCafé?"
,,Tak dobře, budu se těšit."
,,Tak se zatím měj."
,,Papa, beruško. Budu se těšit."
S úsměvem na rtech jsem odložila mobil a šla se rychle připravit. To víte, jsem modelka, tak co čekat, že jo. Zašla jsem zpět do ložnice, která byla ve druhém patře mojí luxusní vily. Otevřela jsem svojí obří a hlavně narvanou skříň. Sáhla jsem po úplých šatech jen těsně pod zadek. Venku bylo léto, takže krásně svítilo slunce. Pak jsem si to namířila do koupelny, kde jsem se učesala a nalíčila. Sakra! Už je 9:40. Obratně jsem sebrala svoje klíčky od BMW, obula jsem si boty a běžela jsem do garáže před domem. Fůů, celá udýchaná jsem nasedla do auta, zapla jsem klimatizaci, nastartovala a rychle jsem vyrazila do kavárny, která byla nedaleko. Zaparkovala jsem auto a otevřela jsem dveře. Vystoupila jsem a zamkla auto. Docupitala jsem až do kavárny, kde už u stolu s krásným výhledem na moře seděl Tom a v ruce držel krásnou červenou růži. Přisedla jsem si k němu a pozdravila jsem ho.
,,Ahoj Tome." řekla jsem a usmála jsem se na něj.
,,Nazdar Vicky, ta je pro tebe." odpověděl mi a podal mi tu růži.
,,Díky, jak jsem si ji zasloužila?"
,,Ále jenom tak."
,,Neobjednáme si něco?"
,,Tak dobře."
,,Dobrý den, můžeme si objednat?" Zakřičela jsem na číšnici.
,,Ano, co to bude?"
,,Já si dám jeden čokoládový dort a latté." řekl Tom
,,Já si dám jednu tu mini bagetu s mozarelou a čaj."
,,Dobře, hned to bude."
Mezitím, co byla číšnice pryč jsem odskočila na toaletu. Nevydržela jsem to a zamkla jsem se v kabince. Z kabelky jsem vytáhle lubrikační gel a docela velký vibrátor ve tvaru kukuřice. Zavřela jsem víko od záchodu, posadila jsem se na něj a vyhrnula jsem si šaty. Sundala jsem si svoje sexy krajkovaný tanga a namazala si kundičku lubrikačním gelem. Pak jsem si tam strčila i vibrátor. Bylo to boží! Zajížděla jsem dovnitř a ven pořád dokola. Po chvíli jsem ho pustila na maximální výkon a cítila jsem, jak se dostavuje orgasmus. Vyndala jsem vibrátor a okamžitě jsem vystříkla squirt. ,,Jóó!" zakřičela jsem, když to přišlo. Vytáhla jsem z kabelky ubrousek a utřela jsem se. Pak jsem se znovu oblékla a šla jsem zpět ke stolu. Kde už čekal Tom i s jídlem.
Rychle jsem to do sebe všechno naházela a pádila jsem do práce. Když jsem vylezla z auta, tak jsem zpozorovala, jak na mě už čeká šéf hned u recepce. Auto jsem tedy zamkla a hbitě jsem došla ke dveřím luxusního hotelu. Dveře se sami otevřely a já vešla dovnitř.
,,Ahoj Vicky." řekl
,,Ahoj Lucku."
,,Co jsi potřeboval tak nutnýho?"
,,Tebe." řekl a chytil mě za nadloktí.
Odtáhl mě do jeho kanceláře. Strčil mě na židli a pak mi nakázal, abych se svlékla. Radši jsem to udělala a pak jsem se posadila zpět na židli. Vzal nějaký provaz a beze slova mě k té židli přivázal tak, až se mi provaz zaryl do kůže. ,,Auu." Sykla jsem bolestí a on mi dal facku. ,,Nebudeš si stěžovat a budeš dělat to, co chci já, jínak doufám víš, co tě čeká." řekl a zlomyslně se zasmál.
Vzal nějaké kleště, kterými udržel moje nohy daleko od sebe, takže teď byla celkem hračka se dostat k mojí kundě. Cítila jsem, jak mi to tam zase vlhne.
Chvíli tam jenom stál a koukal na mě, až se po chvíli otočil a sáhl pro něco do šuplíku jeho zabordeleného kancelářského stolu. Na chvíli jsem se začala celkem bát, ale strach ze mě spadl, když jsem zjistila, že ze šuplíku vytáhl jenom kondom a lubrikační gel. Na chvíli mi odvázal ruce a donutil mě mu vyhonit jeho miniaturní péro. Vzala jsem svojí ruku a jemně ho začala dráždit. Cítila jsem, jak mu tvrdne. Bylo to fakt nechutný. Rychle jsem pohybovala rukou nahoru a dolu a trošku jsem ho při tom i mačkala. ,,Jó, ještě!!" Zařval a pak odstoupil přede mě. Přesně tohohle jsem se bála. Vystříkal se na mě. Musela jsem se celkem udržet, abych se nepozvracela.
Znovu sáhl do šuplíku a tentokrát vytáhl obří anální kolík. Na prsty si namazal lubrikační gel a strčil mi dva do análku, aby se mi roztáhl. Po chvíli kroužení a dráždění přidal i třetí prst a nakonec do mě strčil celou ruku. Z počátku to hodně bolelo, ale pak jsem si to začala užívat. Chvíli ve mě ještě ruku nechal a pak jí vytáhl. Vzádu ze stolu si vzal ten obří anální kolík a nemilosrdně ho do mě zarazil. Cítila jsem, že se dneska blíží už můj 4. orgasmus. Jó, už je to zase tady. Anální kolík ze mě vytáhl a ani mě neoblékl a navlékl mi přes oči nějaký černý šátek. Pak mě odvázal ze židle a pak už vůbec nevím, co se dělo, když jsem měla zavázané oči. Uslyšela jsem :
,,Tak chlapi, tady jí máte."
,,Dobře pane, postaráme se o ni."
Zřejmě mě jim předal a pak mě naložili do auta. Vůbec netuším, kolik je hodin, ale v autě jsem docela tvrdě usnula. No, nedivte se mi po tomhle dni plném orgasmů...