pengenalan

1.1K 53 0
                                    

Nama ku LEE MIN YEON.. Umur aku bru jer 17 tahun... Aku hanya ade mak jer dlm hidup aku..
Mak laa segala2 nye bgi aku. AYAH....... Hanye tggl kenangan buatku. Tpi aku sentiasa bahagia walaupun hidup aku x seberapa... janji kasih sayang yg paling aku hargai skali... aku jugak mempunyai seorg abg angkat nmanye LEE JAE HWAN org just panggilnye KEN. aku kenal dengan ken agak lama jugak laa dlm 2 tahun mcm tu. Tpi ken nie cepat mengenali diri dan sifat aku. Ken mempunyai sebuah kedai baju. Mcm2 baju ade yg ala-ala kpop pun ade hihi.. aku jugak mengambil keje sambilan di kedai baju ken. Selepas sekolah aku pulang ke rumah dlu dan trus kehospital melawat mak aku. Aku pun tidak tahu penyakit yg di hadapi. Mungkin mak aku yg mahu doktor rahsia dripada aku. Aku jugak tidak mengambil gaji aku kat ken selama aku keje dgnnye nk jimat2 klo diperlukan,belanja sekola smua ken yg sedia kan. Ken ingin memberi aku kemewahan tpi aku lebih selesa dgn keadaan yg seperti ini. Nmpk x betapa syg nye ken kat aku hiihi... dan aku mempunyai seorg kawan yg setia... KIM HYO YEON.. Dye nie seorg yg baik,cantik,pandai dan suka menyanyi. walau ape pun aku sentiasa tenang dan sabar dijdi mangsa buli oleh Kingka di skola,sebab aku ade tempat mengadu iaitu mak aku laa haha.. aku benci betul laa ngn kingka kat sekolah nie. Selalu ugut,buli,mintak duit belanja aku laa... egrh mcm2 lagi laa... harap muka jer hencem macho laa. Tpi perangai ske menyakitkan ati. Hah ok laa lme kan aku kenal kan diri aku dan kisah hidup aku.. so kte akn start di sekolah...!!!! Jom!!!

Cop tpi bukan sekarang chapter 1 ok... sory laa alu kenal kan diri lme sgt hihihi...

I Hate KingkaWhere stories live. Discover now