*d d d d drop the base (suna telefonul)*
-Alo!
-Ce faci ma?
-Dorm.
-Trezeste-te!
-De ce ma?
-Ma plictisesc.
Asa ma trezesc eu in fiecare dimineata. Mda.. Prietenul meu Emi..
-Ciugu, azi vin la tine.
-La ce ora?
-In 10 minute.
-Da' e 8 dimineata!!
E okay.. Ma trezeste .. Probabil ca daca nu ar fi el sa vina la mine in fiecare dimineata, as dormi toata ziua.. Meh.. Nu conteaza..~~~dupa 30 de minute~~~
Pun mana pe telefon, imi sun iubita, care nu raspunde.. I dau mesaj.. Imi raspunde inapoi:
"Scuze, sunt la ora, am inceput mai devreme, te sun in pauza"
*ajunge Emi la mine*
-Ba, ai ceva de mancare?
-Da, dute-n frigider..
*boc boc*
-Ciugu, bate la usa!
Deschid usa, la usa, primesc o scrisoare de la postas, pe care scria Proces verbal
-Ce dracu e asta ma?
-Deschide-o.
"Subsemnatul Ciugu Alexandru este rugat sa se prezinte la biroul executoresc in calitate de martor in data de 11.08.2015 la ora 10:00."
Imi spun in mintea mea.. Oare ce-i asta ma? Nu tin minte sa fi facut ceva..
Ma imbrac pentru scoala cu o cămașă in carouri, o pereche de jeansi, o caciula si niste bascheti..imi iau ghizdanul, si plec.
Pe drum, mă intalnesc cu Mady, iubita lui Emi.. Care ma intreba de el.
Eu i-am raspuns ca nu mai stiu nimic de el, ca a fost azidimineata la mine dar a plecat..
Aceasta pleca spre Emi, iar eu imi continui drumul spre scoala, unde ma intalnesc cu John, Frip, si Maria, iubita lui John, acestia stateau pe o banca, fumand o tigara.. Trec pe langa ei indiferent, dar Frip, se ridica de pe banca, si incepe sa vina dupa mine, unde imi da un pumn in umar si ma impinge spunandu-mi:
-Sa nu mai treci pe langa mine.
Ma ridic de pe jos, ma scutur de praf, John Maria si Frip razand de "amuzanta" imbrancire, eu ma obisnuisem.~~~ajung la scoala~~~
Imi pun ghiozdanul pe scaun, imi scot caietele si astept sa inceapa ora.
-Buna ziua elevi!
-Buna ziua!
-Scoateti o foaie de hartie!
Eu gandidu-ma la scrisoarea primita azidimineata, incercam sa-mi amintesc tot ce facusem.. Dar nimic.. In plus mai am si test la Istorie, drăgut..
Termin ora, si ma indrept spre cantina, acolo, iubita mea Lola, era in bratele lui Frip, eu stiind ca ea terminase orele, nu stiam ca v-a veni la mine la scoala, m-am uitat la ea, si i-am tras-o lui Frip din brate:
-De ce Lola?
-Tu nu esti ca el!
Imi aplec capul in jos, si ma duc in clasa, strangadu-mi caietele si pregatindu-ma sa plec.
In urma mea Emi, Mady si Ana, Ana fiind o colega foarte draguta, Bruneta, scunda, cu ochii caprui, si foarte de treaba, strigau sa ma opresc, ies din scoala si ma indrept spre parcul de langa scoala.
-Ciugu! Stai (Ciugu imi spuneau Emi si Mady)
-Alex!striga Ana
O aud, ma opresc, si ma asez pe o banca, ei intrebandu-ma ce am. Nu mai fusesem asa trist pana acum. Parca imi cazuse cerul in cap. Eu tineam la ea, si ce sa vezi? Fix in bratele lui Frip.
-Emi Mady, ne puteti lasa putin singuri?spuse Ana
-Desigur!
Eu ramasesem uimit.. De ce Ana ar vrea sa vorbeasca cu mine?
-Uite, eu stiam ca nu te merita, tu nu esti ca ceilalti, nu trebuie sa reactionezi astfel..
-Eu tineam la ea, dar, si-a batut joc!
-Te inteleg! Apropiindu-se subtil de mine, apoi ma imbratisa si imi sopti ca nu am de ce sa stau sa plang dupa ea.
Parca mi se aprinse o flacara cand Ana ma lua in brate si , imi batea inima din ce in ce mai tare, parca era o imbratisare chiar sincera, parca, nici imbratiserile Lolei nu erau asa..