Sex.Expresia receptivitatii sexuale sau a interesului in exces fata de cineva.Caldura corporala preluata de la unul la celalalt,bataile nebunesti ale inimii,adrenalina,placerea si dorinta.Pentru cateva momente de nebunie,apartii in totalitate lui .Fiecare respiratie calda te mangaie si iti trimite fiori in tot corpul.
Este greu sa supravietuiesti in intuneric,iar atunci cand vezi lumina dupa mult timp de asteptare,te blochezi si nu iti vine sa iti crezi ochilor.Lumina din ochii lui care parca ma trimite cu gandul la focul care arde incontinuu pe mii de sori,ochii aceia verzi adanci in care te poti cufunda.Ochii aceia verzi pe care ii poti crede.Ochii aceia verzi in care simti ca te regasesti.
L-am ajutat sa se dezbrace,la fel cum m-a ajutat si el pe mine.I-am tras tricoul in sus,si i-am mangaiat usor spatele cu degetele.El era atat de frumos si cald,si puternic.Si pentru cateva momente avea sa fie doar al meu si eu doar a lui.
Ma simteam asa moale si topita sub greutatea lui.Pielea lui era asa fierbinte la atingere,in schimb a mea era rece ca gheata.Totusi nu stiu daca el realiza ca doar un mic gest din partea mea,si aveam sa fim uniti pentru totdeauna.
Dar nu,asta avea sa fie doar o aventura de-o noapte.Daca o sa imi petrec eternitatea cu o singura persoana,macar sa o fac cu cea potrivita.Nu Harry.Nu aveam sa-l tarasc in asta.
Din partea mea se observa ca asta era un semn de slabiciune.Cum sa ma abandonez intru totul lui,sa ma las prada dragostei,placerii,sentimentului ca el era peste tot - in fiecare fibra a fiintei mele?Nu este posibil.
Ma simteam asa mica pe langa el,poate pentru ca asa era.Pentru cateva momente,eu nu mai eram demonul,eram un inger.Eram ingerul lui.
"Ea - un inger ce se roaga -
El,un demon ce viseaza".
Harry si-a infipt coltii in gatul meu.
Deja totul era mult prea mult pentru mine.Toate cate s-au intamplat in noaptea asta.El.El era ca mine.Era ca mine,Demyan si...Si ceilalti sigur sunt la fel.
Era ceva puternic care imi curge prin vene,ceva care parca arde ca o flacara interioara,o prelungire a pasiunii lui.Flacara asta interioara atingea toate terminatiile nervoase si imi trimitea un soc electric in tot corpul.
Era extraordinar,inspaimantator,ciudat,minunat,sa fii imbatat de sange si durere.Totul pare mai puternic si intens ca niciodata.
Si-a lins buzele si s-a asezat pe locul de langa mine.
- Heaven...,a zis el gafaind.
- Da.
- De ce nu mi-ai spus ca esti Sange Albastru?
- Tu de ce nu mi-ai spus ca esti Sange Rosu?
- Avem multe de discutat dimineata.
- Harry,de ce nu ai facut-o?
- Ce?
- Stii foarte bine despre ce vorbesc.Schimbul de sange.Legarea pe eternitate.
- Trebuie sa...discut si cu baietii.
- Deci si ei?
- Da.
- Harry.Culca-te.Ai nevoie de odihna.Sangele Albastru nu te ajuta prea mult.Noapte buna.
- Noapte buna,mi-a zis el,apoi s-a tras mai aproape de mine,si m-a luat in bratele lui puternice,ca sa ma faca sa ma simt protejata de toate relele.Stiam ca nu aveam sa uit niciodata asta.Stiam ca acum eram conectati unul de celalalt.Toata nebunia asta a inceput in seara cu dansul,cand jocul lui a inceput.El va adormi,si va uita ce am vorbit in seara asta.Nu va uita ca sunt Sange Albastru.Dar discutia noastra scurta si ciudata va fi uitata.
Dulce uitare.Sweet dreams,my dark angel.
(Sper ca v-a placut partea asta,am lucrat cam putin la ea,stiu...Dar..Anyway,sper sa va placa povestea in continuare.Poza din dreapta e o poza cu Heaven Morgan.In urmatoarele post-uri voi pune si poze editate cu baietii sa arate ca niste vampiri,sper sa va placa.Pun si GIF-uri,pun toate chestii posibile :))...Ok,cititi in continuare "The Night of the Vampire"!!! Peace.)
CITEȘTI
The Night of the Vampire - Eclipsa totala
FanfictionIntr-un oras din California,totul pare linistit in lumina zilei.Insa la caderea intunericului,pradatorii isi ascut coltii si sunt gata de atac.Totusi,un incident neprevazut le schimba planul."The night of the Vampire - Eclipsa totala" este o poveste...