Oneshot

109 6 0
                                    


LOVE YOU..

(FF oneshot)

•••••|•|••••••||•••••••||••••••|||•

HAPPY READING

••••|||•••••|••••••••••||||•••••|•••

...

...

...

{DI Busan High School}

Krystal tidak habis berlari ke arah kelasnya kerana dia sudah lambat masuk ke kelasnya.

Tiba-tiba.

*pukk*

Krystal dan jimin terlanggar satu sama lain smpaikan mreka brdua trjatuh ke lntai.

"Auchh!!sakitlah!!tak tengok depan ke!!" Marah jimin sambil mnggosok punggungnya yang kesakitan "ahh mianhae lah sbb trlanggar awk . Klau nk marah, saya tak de masa nak gaduh ngan awk k.sekarang ni saya dah lmbt" rungut krystal lntas mnyambung lariannya ke kelas. Jimin hnya mlihat krystal berlalu pergi.

.

.

"Boley plak aku langgar org, aduhh dah lmbat ni" lari lari lari akhirnya krystal smpai juga ke kelasnya, mujur lah gurunya tidak masuk lagi. Jadi selamatlah krystal dari dendanya.

Krystal pergi ke arah tmpat duduknya yang bersebelahan hyeri. Terlihat hyeri sedang berbual mesra dengan jungkook yang duduk di baris belakang mereka. 'Hehe akan ku kejutkan mu hyeri' krystal tersenyum jahat tetapi dalam hatinya sudah tertawa jahat. Krystal prlahan lahan pergi ke arah hyeri dan............

"BAAA!!!" Jerit krystal di belakang hyeri membuatkan hyeri dan jungkook termelatah dalam masa yang sama "Hya!! Krystal Jung!!dah lh dtg lmbat lpastu ada hati nak kejutkan aku. Huh!" Rungut hyeri lntas berpura pura membuat aksi merajuk. "Aku tak de masa nak pujuk kau lah hyeri...wey jungkook, kau pi pujuk dia lah" sindir krystal lalu mngambil tmpat duduknya.

Jungkook tersengih memandang hyeri. "Ap..apa tengok²" lntas hyeri memandang hadapan untuk mengelak dari jungkook "hyeri..ouh hyeri yang comel..jangan majuk ey" pujuk jungkook dengan ayat yang sweet gitu XD.. Hyeri trus memandang tajam ke arah jungkook "aku memang comel, baru tau ke..huh dah lah" baru sahaja jungkook ingin mnjawab tetapi guru kelas mereka sudah masuk..

...

...

...

Waktu rehat sudah pun tiba,

Krystal dan hyeri kusyuk membeli makanan XD. "Hyeri, kau memang tak de filling langsung ke dengan jungkook??" Dalam masa yang sama hyeri ternmpk jungkook sedang berbual dengan jimin. "Dia tu??ada lah juga tapi sbagai kawn right. Kalau yg depannya,baru aku minat..ouh my jiminnie" Krystal memandang ke arah jungkook dan jimin..'hehe aku tau nak buat ap. Akan ku tolong jungkook' bisik hati krystal sambil tersenyum jahat.

"Hyeri jom ke arah jimin,kau boleh usya dia nanti" sindir krystal lntas mnarik tangan hyeri ke arah jungkook dan jimin.

.

.

"Wey bkn ke tu.."

"Haah budk kelas aku, nak usya kau lh tu" jwab jungkook dgn selamba tetapi hatinya terasa amat sedih.

"Hai..nak join boleh" jimin trkaku apabila krystal trsenyum kepadanya "selama ni mcm ko tak pernh join" sindir jungkook tiba² krystal tersengaja tolak hyeri ke arah jungkook membuatkan hyeri hampir trjatuh . Jungkook dengan cepat terus mnarik tangan hyeri dari trjatuh. Mreka berdua saling berpandangan secara dekat.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 10, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LOVE YOU (Oneshot)Where stories live. Discover now