4 - Relativ complex

373 11 6
  • Dedicat lui Pui :)
                                    

     *Harry's P.O.V.*

     M-am trezit pe la opt dimineata,iar ea era inca in bratele mele.Nu s-a miscat nici macar putin,nu a incercat nici macar putin sa fuga de mine.Nu o inteleg.Vrea sa para puternica,si chiar este,doar este Sange Albstru,dar...Cateodata trebuie sa astepti luni,saptamani,zile intregi sa primesti ceva nou,si dintr-odata primesti mai mult decat poti suporta.Nu inteleg cum functioneaza karma asta.

      Inca de cand am vazut-o in barul ala micut mi-am dat seama ca e ceva in neregula cu ea.De asta a adus-o Niall aici.Noi doi aveam o teorie referitoare la Heaven,si uite ca am avut dreptate.Oricum voiam sa o vada toti,sa vedem daca aveam dreptate sau nu.Si se pare ca da.

     Dar cum am vazut-o,am simtit o atractie ciudata.Am avut un sentiment ciudat,era ceva in capul meu care imi spunea sa am grija de ea cu orice pret.De trei ani de cand eu si baietii ne cunoastem suntem Sange Rosu.Un lucru de baza pe care oricine il stie este ca un vampir catalogat ca "Sange Rosu" este nevoit sa protejeze un vampir de "Sange Albastru".Nu e neaparat ca ambii parinti sa fie vampiri ca sa aiba un copil vampir cu Sange Albastru.E indeajuns ca unul dintre ei sa fie vampir,si puteau doar sa fi facut schimbul de sange.Nu stiu cum functioneaza chestia asta.Sangele Rosu sunt vampirii de rang inferiori,care trebuie sa ii protejeze pe ceilalti.

     Cand am muscat-o,am simtit in toata fiinta ei ceva.Era o minciuna pe care o traia.Heaven nu a fost muscata de vreun vampir de pe strada,ea asa s-a nascut.Avea deja "otrava" in sange.Oricum,este teoretic imposibil ca doar dupa o muscatura sa devii... Trebuie sa lasi veninul sa actioneze.Un alt lucru imposibil este acela sa fii transformat de un vampir cu Sange Albastru.Ei doar omoara victima.Pur si simplu se nasc cu instinctul asta,de a nu ii lasa pe cei care contacteaza veninul sa se transforme,le curma suferinta omorandu-i.Noi,cei cu Sange Rosu,nu ne ducem de multe ori treaba pana la capat,astfel ca victima poate muri doar din cauza chinului,si rareori poate sa se transforme in vampir.Pentru ambele tipuri de vampir politica difera.

     Heaven se uita absenta pe pereti,probabil asteptand un semn de viata din partea mea.

     - 'Neata, Frumoasa - Adormita,mi-a zis ea,zambind larg.

     - 'Neata.Ce-i cu veselia asta pe tine?

     - Ma bucur ca am gasit si altii ca mine si ca Demyan.Doar ma bucur.Deci,umm..."prietene",ce planuri ai pentru azi?

     - Oh,nu.

     - Ce?

    - Ai facut-o sa sune ca o replica din "Friends with benefits",i-am zis eu amuzat.

    - Poate pentru ca asa este.Aseara credeam ca mai ai putin si o sa dai in mine.Apoi te-ai uitat adanc in ochii mei si mi-ai spus "Fa-ma",si dupa aia a urmat...

     - Cred ca stiu si eu ce s-a intamplat aseara.Si,a fost placut.Stiam ca esti vampir.

     - De-asta l-ai pus pe prietenul tau sa ma aduca la voi acasa,corect?

     - Ti-am mai zis asta odata.Si da.

     Ca in fiecare dimineata,Louis a dat drumul la muzica.Cu siguranta voia sa ne adunam toti.De obicei Louis pune muzica doar ca sa ne trezeasca.Heaven a inceput sa rada.

     - Harry...Voi ascultati Daughtry?Serios?"Outta my head"?

     Parea evident distrata de faptul ca in refren sunt si cateva versuri care spun "Nu e nicio indoiala,Nu pot trai fara asta" iar apoi "Nu mi te pot scoate din cap".HaHa...

     - Dar e adevarul,i-am zis eu.

     - Stiu ca sunt vampir de mai mult timp decat tine,dar tot nu sunt sigura de ceva.Cei cu Sange Rosu ca tine trebuie sa aiba grija de cei cu Sange Albastru ca mine,corect?

     I-am dat cu grija o suvita de par din ochi si am pupat-o pe frunte.

     - Exact.

     - Pai atunci..Tu si baietii sunteti bodyguarzii mei si ai lui Demyan,sau ceva de genul.Deci,ai datoria sa faci orice iti zic eu,nu?

     Am strambat din nas.

     - Nu o sa fac absolut tot ce vrei tu.O sa incalc si regulile astea,doar ca sa nu fac ce vrei.

     - Oh deci esti un baiat rau?m-a intrebat Heaven,dupa care s-a asezat peste mine,cu fata la cativa centimetri de a mea.

       - Poate.Depinde.

       - Bine,pentru ca faci ce vreau eu...Iti voi da prima mea porunca.

       - Sa aud.

       - Saruta-ma.

     Atat am vrut sa aud.Dar aevm nevoie de o mica schimbare.

     - Heaven,nu ma intelege gresit,mi se pare super cand fata sta deasupra,dar...

      Am prins-o de solduri si ne-am intors in pat astfel incat sa schimbam locurile.

      - Dar imi place mai mult sa te stiu sub mine.

     - Doamne,ce pervers esti,Harry...

     - Unul incurabil,iubire..

     Acestea fiind zise,am facut exact ce mi-a cerut.Am sarutat-o,am sarutat-o de parca ea ar fi fost singura fata din lume.Dar,desigur,ca sa fie un sarut si mai reusit,unul dintre baieti a ciocanit la usa,apoi a dat buzna inauntru.Era Niall.

     - Louis spune ca..- Oh,scuze,scuze,scuze,scuze.Nu voiam sa deranjez.Stiti ceva,sa o mai facem odata.Incepeti din nou sa va sarutati si dupa vreun sfert de ora intru.Ok?

     - Niall,jur ca o sa te omor intr-o zi.

     - Harry,nu mai fii asa morocanos.Sperii fata.

     - Si nu doar faptul ca e morocanos ar fi trebuit sa ma sperie.

     - Ce?!I-ai spus?!Esti tampit?

     - Niall,stai calm,frate.Si ea e.

     - Serios?Foarte tare.

     Am adaugat,mandru ca eu am reusit sa ii gust din sange primul:

     - Si e Sange Albastru veritabil.De-acum,Heaven ramane cu noi.

     - Perfect.Hai sa le spunem si baietilor.Oh,preferabil ar fi sa nu veniti doar in chiloti.

     Niall a iesit pe usa razand,si murmurand ca pentru el "e de-a noastra".Ea mi-a zambit,inainte sa isi puna mainile in jurul gatului meu si sa ma traga mai aproape de ea.

     - Unde eram?ma intreaba Heaven,cu ochii de culoarea mierii stralucind.

(Guys,nu prea am avut timp sa scriu cine stie ce,maine am examen la romana si mor de frica.Sper totusi ca va va placea continuarea.O sa apara niste personaje noi,si lucrurile se complica."THe Night of the Vampire - Eclipsa Totala" - fanficul pe care trebuie sa il cititi!! ) PEACE OUT.

The Night of the Vampire - Eclipsa totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum