H.23

348 37 2
                                    

P.o.v Esmee

-droom-
Als ik mijn ogen open zie ik dat ik in een witte kamer ben. Ik zie twee mensen mijn kant op komen, Michael en Luke. Ik kijk ze verbaast aan. Ik roep ze maar ze reageren niet. Michael loopt langs me heen en lost op. Tranen stromen over mijn wangen, 'LUKEKE' schreeuw ik. Hij loopt ook langs me heen en verdwijnt ook. 'L-L-Luke stotter ik...

-einde droom-

'Esmee, word wakker' zegt Luke terwijl hij aan mijn arm schud. 'I-i' ik begin te huilen. Luke fluistert geruststellend woordjes in mijn oor, 'wil je er over praten?' Vraagt hij. Ik schut mijn hoofd. 'Luke gaat weer op de bank liggen. 'Luke, kan je bij mij gaan liggen?' Vraag ik. Hij staat op en komt naast me liggen. Voorzichtig slaat hij zijn armen om mij heen en ik leg mijn hoofd op zijn borst. En zo val ik inslaap...

P.o.v Luke

Na een paar Minuten is Esmee al vertrokken. Ik vlecht mijn vingers in haar haar. 'Sleep well' zeg ik zacht. Ik druk een kus op haar kruin en trek haar nog dichter tegen mij aan...

Ik word wakker van 2 stemmen. 'Sliepen ze hier' vraagt de 1. 'Ja maar ik maag een foto dit is zo cute' antwoord de ander. Niet veel later hoor ik een klik. Ik blijf luisteren en probeer de stemmen te herkennen. 'Hoe is het nou trouwens afgelopen met Mikey' vraagt... Ashton? 'Het boeit me echt geen ene fack meer hij heeft gister mijn zusje nog uitgescholden omdat hij niet wil dat Eske echt is' zegt ik denk Calum. 'Hu wa hav mihil gedan' vraagt Esmee. 'Mihil er is geen mihil' zegt Ashton. 'Michael nu goed?!' Zegt ze. Ik open mijn ogen en zie ze knikken. 'Wat doen jullie hier' zucht ik. 'Nou we waren jullie kwijt en Michael kwam boos binnen dus-' 'jullie wouden weten waar we waren, maar er zit een hele avond tussen' maakt Esmee af. 'Michael bleef slapen in een hotel dus wij wisten niet wat er aan de hand was' zegt Calum. Ik hijs mezelf omhoog en ga tegen het kussen zitten. Ook Esmee hijst haarzelf omhoog en klimt tussen mijn benen. 'Is Eske...' Zegt Ashton. Ik schut mijn hooft. 'Nee tuurlijk niet' zegt Calum. Ik sla voorzichtig mijn armen om haar heen. 'Auwh' mompelt ze zachtjes. 'Wat is er' vraag ik, ik doe voorzichtig haar mouw omhoog. Een hele grote wond komt te voorschijn. 'Ow gosh' zeg ik zacht. 'WANEER IS DAT GEBEURD' roept Ashton. 'G-gister d-door Mi-Michael snikt ze zacht. 'Kom we gaan we zijn met de auto dus...' Zegt Calum. Ik stap uit bed en til Esmee voorzichtig op. Ik klim de trap af en leg Esmee in de auto.

'Michael moet echt dimmen' zeg ik boos als we er bijna zijn. 'Ik weet het, ik weet het' zegt Ashton zijn hele knokkels zijn wit weggetrokken en ik vlecht mijn vingers in Esmee haar haar. Ze leunt wat tegen mij aan en haar vingers gaan over mijn huid. 'We zijn er' zegt Calum en grijnst in de achteruitkijk spiegel. 'Kom je' zeg ik ze knikt en stapt voorzichtig uit de auto. 'Gelukkig staan er nergens mensen van zo'n kut blad' zucht Calum opgelucht, esmee doet haar mouw wat hoger zodat de plek te zien is. We bellen aan en Michael doet open. Als hij Esmee's arm ziet kijkt hij boos naar mij. 'Heb. Jij. Dat. Gedaan.' Zegt hij boos, hij stopt tussen elk woord twee seconden. 'Nee Michael d-dat heb jij gedaan g-gister' zegt Esmee. Ik vind het echt knap van haar dat ze het zo durft te zeggen. Michael wilt zijn mond openen maar sluit hem daarna weer gelijk...

Hey sorry. Peoplee ik was half ziek. En had gala sorrey

Maby This Time -5sos FanFiction, √ Twins deel 2-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu