3.Bölüm ▷ Sen hala buradamısın ? ✔

3.4K 116 2
                                    


Şarkı ; 

Red Velvet 레드벨벳 - 피카부 (Peek-A-Boo)


Değişmiş ve Düzenlenmiştir. 



      Yüzüme  sanki binlerce iğne çarpmış gibiydi . Canım haddinden fazla acıyordu ve kulaklarım uğulduyordu . Ellerimi destek alıp kalmaya çalışırken , karların arasına gizlenmiş bir kaç çakıl avuç içime batınca acıdan tısladım  .  Her yerim karla kaplanmıştı , kardan adam olmuştum resmen .

      Arkamdan gülen insanlara sinir olmuştum, gülmeyip de farklı sesler bile çıkaranlar olmuştu .  Sinirden gözlerim dolmuştu,  neden böyle şeyler bana oluyordu ki .  Biri arkamdan kollarını  dolayıp  beni kendine yapıştırmıştı . Yaslandığım yer deri olunca kim olduğunu bulmak zor olmamıştı , bu karda kıyamette deri giyordu . O gelince her kez gülmeyi kesmişti, anırarak gülenler ise öksürü gibi abuk sabuk sesler çıkartıp kendilerini susturmuşlardı  . Beni belimden yönlendirerek otobüse doğru iteledi . 

''Boş ver onları gülecek yer arıyorlar '' diyip yanımdan yürümeye başladı .

      Kalacağımız otelin önüne toplaştık . Her oda da 3 kişi kalıyordu .Çete 5 kişi kalmak için Okey aldılar ama 6 kişiye izin çıkmadı . ''Zayn'sis kalın çocuklar '' diyip çetenin liderini göz önüne serdi 

Babamın haftalar önce ayırdığı Kral süit'inde 2 kız kalacaktık , aslında tüm okul için babam tarafından tüm süit katlar tututlu, tabiki bunun kimseden haberi yoktu . Ben ve Elizabeth adında bir kız. Odaya çıkıp kıyafetleri yerleştirdik 1 oda ,Oda içinde odacık , boş duruyordu .  Süite girdiğiniz anda kocaman bir salon vardı. salonun duvarları ve çoğu şey beyaz renkteydi , sadece televizyon , güneşi engellemek için olan perde ve görünüşünden bile belli olan koltuklar kırmızı renkteydi . Sağ tarafta iki sol tarafta bir siyah çerçeveli kapı vardı . 

İkimizde sağ taraftaki kapılardan girdik . Tahmin ettiğimiz gibi odalardı , ve salonun rengi ve düzeninden farksızdı .  Valizi bir kenara koyup üzerimdeki katmanlardan kurtulup salona geçtim . Sonuç itibariyle kızı tanımıyordum belki o da beni tanımak için gelirdi ki geldide .

Sol taraftaki odanın boş olduğunu görünce  birisinin daha geleceğini anladık  . Tam oturmuş muhabbet etmeye başlıcaken .  ''Üzgünüm burada- aa ''derken sözü kesildi ve ağzı şaşkınlıkla aralanırken bir kaş saniyede pis bir gülüşe döndü . Bilin bakalım kim .  

'' Zayn ?!'' dedim şaşkınca . 

'' Buyrun benim '' dedi . 

" Seni buraya hangi salak yolladı " dedi  Elizabeth .

" Prafösör Wulfric  sizden önce özür dilememi istedi ama o işi asla yapmam . Sizin odanız , odacıklar yalindeymiş . Odamda sıkıntı olanca buraya şutlandım ''  Gözlerimi devirdim. 

" Gerek yok, git şöminenin önüne otur  , üşümüşsündür. '' diyip kenara çekildim . Zayn kafasıyla onaylıyıp içeri girdi , ardından kapıyı kapadım . Yan tarafımda haraketlenmeler olunca soluma döndüm  Zayn odaya girdiğinden beri Elizabet biraz gergindi . 

''Elizabet bir sorun mu var ?'' diye fısıldadım .

 '' Şey , bilirsin o çete lideri ondan biraz korkuyorum ''diye fısıldadı . Gülümseyip şöminenin yanına oturdum .Elizabeth  ise odasına gitmişti sanırım kapı sesi duymuştum . Yan yana oturuyorduk sıcaklığım kaynağı şömine olması gerekiyorken o değildi , kaynak sol yanımdaydı . Kafam eğik bir şekilde ona bakarken bulmuştum kendimi . Yüzünü incelemek hoşuma gitmeya başlamıştı .  

BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin