Size kendim anlatıcam hikayemi bu yüzden geçmişimden başlıyorum
O hiç hatırlamak istemediğim günleri
Ben DERİN hayatım bu zamana kadar koca bir hiç
Annem ve babam yok gözlerimi yetimhanede açtım ve liseye kadar orda büyüdüm.
Neler yaşadığımı neler olduğunu size anlatıcamAnnesiz babasız birakilmayı anlayamazsiniz. Bunun için sizide suçlayamam
Anne sevgisinden uzak , soğuk odalar, her türlü haltın dondüğü bir yerdi bizim yetimhane tabi bazı odalardaki kızlar iyiyidi fakat benim odamdakiler asla
7 yaşındaydım sabah kalktığımda saçımın uçlarının kesik tek uçları olsa neyse her tarafına makas atmışlardı bununla kalsa iyi yüzümü boyamislar pantolonumu kesmisler parmaklarıma ojeler igrenç ve ben bunları geçiremezsem ceza alacaktım kendi hakkimi da savunazdım doverlerdi. Ben fark etmesemde gözlerimden yaşlar bosaliyodu. Herkes uyuyodu. Aglayarak parmaklarimin uçlarında yürüyerek dolabima giyyim lanet olası kapak ses cikartmasa nolurdu allahtan kimse uyanmdi tabi bana bunu yapmak icin allah bilir kacta yttilar. Hizlica ustumu degistim. Tuvalete gittim. Suyla yüzümü yikadim fakat bir işe yaramamıştı zaten yaramayacağı belliydi. Sadece boya yüzüme akmıştı. Daha fazla aglamaya başladım. Hıçkırıklarim duyulmasin die elimle ağzımı tuttum. Banyo lifini elime aldım başka çarem yoktu ceza almak istemiodum. Canimin yanacagını bile bile sabunu ona sürüp yüzümü temizlemeye başladım. Çok aciodu drrim soyuluyo gibiydi ama mecburdum. Bütün boya çıkınca yüzüm kipkirmizi olmuştu ve bazı yerleri soyulmustu. Hala agliyodum. Şimdi ojelerdeydi napcaktim aseton falan acaba şu süslü kızın dolabindan mi alsaydım. Yoo olmazdı onu kaziyacak torpi gibi bişey buldum ve bunu ojeler çıkana kadar tirnaklarima surttum geçtiklerinde tırnaklarım igrenc gözüküyordu. Hic birşey yaşamamış gibi yatagima gittim ve yorganı kafama çektim. Agliyodum yine sesim duyulmasın die yorgani iyice cektim ve elimle ağzımı kapattim uyumak ve uyandigimda bunlarin yasanmamasini istiodum ama nafile bunlar hayatin gercekleriydi. Uyuyamiodumda ya tekrr yaprlarsa napardım. Ben böyle ağlarken biri uyandı ve hey kızlar kalkın şenlik birazdan başlar dedi.
Tam bir şeref yoksunuydu pislikler acaba nasıl grunuodum yzumdeki kizariklar gitmismiydi en önemliside beni gorduklerinde napacaklarıydı. Hiç birşey olmamış gibi kalktım. Hepsi önüme gectiler önce
- Bu nasıl olur nolmus buna gibisinden şeyler dediler sonrada olsun yine ucube gibisin baksana aglamaktan goz altlarin şişmiş. Tırnakların berbat yuzunde cizikler deyip kahakaha atmaya başladılar. Artık sinirlenmistim zaten agliodum. O sırada kizin biri saçıma dokunup " ahh, canım saclarinda ne kadar guzeldi " dedi. Benden 4-5 yas buyuk olmasina rağmen bu benim hayatımin dönüm noktalarından biriydi. O sırada noldu bilmiorum ama bir deli gücüyle kızın saçını elime doladım ve cektim. Kız bagiriyodu. Etraftakiler bana korkmus gozlerle bakiolardi. Zaten ben kendimi kaybetmistim hatta birileri gelmeseydi katil olabilirdim sinir komasına girmistim ve beni o kızdan ayirinca bağırmaya baslamisim elimi kafamin iki yanindan tutup odada bagiriomusum sonra titremeye basladim gerisini hatirlmayorum. Meğer nöbet gecirmişim. O günden sonra bnde öfkemi kontrol edememe sorunum çıktı.
Kendime geldiğimde revirde olacağımı saniodum ama baska yerdeydim galiba hastanede gozlerimi tam olarak açtığımda karşımda bana sıcacık gulumsemesiyle bakan bir bayan vardı.
- Ahh,yavrum naptilar sana deyip yanagimi okşadı. Sonrada neler oldugunu anlatmak ister misin dedi
Benim için belki daha iyi olurdu birine anlatmak ona her seyi anlattim o bana acıyan gözlerle bakınca sinirlendim.
- Bakmayın bakmayın die bağırdım. Kimsesizligimizi yuzumuze vura vura aciyarak bakmayın
Kadın
- Yavrum ,kusura bakma oyle bakmak istememistim
Ben ise sinirlenmistim. Kadinda zaten çıkıp gitti.
hastaneden çıktıktan sonra beni başka odaya aldilar yani baska kızların yanina sık sık sinir nobetleri geciriodum bu yuzden tek basima beni bir odaya aldilar. Bu dahada sinirmi bozdu fakat insanlarada zarar veremezdim. Insanlardan uzaklaştıkça daha iyi oldum. Taki aile kazanma gününde benide karşılarına cikarana kadar
Ilk ailem, beni hırsızlıkla suçladılar hırsızın ben olmadığı ortaya çıkınca ozur dilediler ama affetmedim
İkinci ailem, sadece başkalarına hizmet etmem için almış gibilerdi yani parasız hizmetçi
Iste 3.ailem 1 hafta sonra beni almay gelecekler acaba bu sefer nasıl olacaktı. Iyi olmasını istiodum çünkü bir aile sıcaklığı arıyordum. Allah'ım şu bir hafta nasıl geçecekti. ( Bu arada Derin 14 yaşında )Arkadaşlar ilk bölümümdü umarım beğenirsiniz. Yorum ve vote atarsnız sevinirim. Düşünceleriniz benim için önemli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem
Teen FictionHayata yeniden doğuyomuş gibi başlamak zordur fakat yeni hayatında senin için çok değerli Biri OLURSA