"Aku dapat....Baekhyun",kata Taeyeon.. "Yes!!", serentak Baekhyun dan Taeyeon berkata dalam hati.. Memang mereka berdua menyimpan perasaan sesama sendiri.. "Okay.. tahniah²", kata Suho.. "Bwo?! Tahniah??!",balas Taeyeon pelik.. "Okay².. hehe.. Main² jer..",sambung Suho..
Kini giliran Jessica pula.. "Harap dia tak dapat aku.. Tak ingin nak pasangan ngan dia.. Asyik tido jer minah nie", kata Kris selamba.. "Aku pon tak nak kaulah.. Sorry sikit.. Apa kau panggil aku? Minah??! Sorry sikit yer mamat oi..", balas Jessica kemarahan.. "Cukup² lah tu korang berdua.. Tak habis²", kata Sunny.. "Aku dapat..... What??! Mamat berlagak ni??!! Kris??!!", jerit Jessica.. "Baguslah tu.. asyik gaduh jer.. Nanti dah jadi pasangan ni baik² lah yer", kata Kai memerli.. "Urggghh!!", balas Kris meluat..
Dengan pantas Tiffany mengambil kertas di dalam kotak itu.. "Hmm.. Aku dapat... Chanyeol.. Okay lah tu", kata Tiffany.. "Habislah aku.. nanti buta mata aku tengok semua PINK jer", balas Chanyeol dengan sengaja menekan perkataan pink itu.. "Biarlah pink kan cantik", sambung Tiffany.. "Fine!", balas Chanyeol mengalah..
"Okay aku pula.. Aku dapat D.O", kata Sunny.. "Baguslah tu sama² pendek.. haha",perli Baekhyun.. D.O mencekik Baekhyun perlahan.. "Jaga sikit mulut pasangan kau tu Taeyeon", marah Sunny.. "Entah.. Baekhyun ni memang.. Macamlah dia tu tinggi sangat", rungut D.O.. "Yer lah fine.. Sorry..", kata Baekhyun mengalah..
"Okay.. aku dapat...... main dancer exo Kai", kata Hyoyeon sedikit teruja.. "Baguslah tu dua² main dancer.. sesuai sangat lah tu", kata Seohyun.. "Biasalah.. haha", balas Kai.. "Okay next", sambung Hyoyeon..
"Aku dapat........ ala.. Dia ni takut lipas.. Penakut..... Tao", kata Yuri sedih.. "Haha memang pak cik ni takut lipas.. Pandai martial arts tak ada guna takut lipas", perli Sehun.. "Jaga sikit eh mulut tu", kata Tao dengan marah.. "Okay² next", kata Taeyeon menenangkan keadaan..
"Okay.. partner aku.... Leader exo.. Suho", kata Sooyoung.. "Okay! High five!", cadang Suho.. Mereka dengan gembira membuat high five.. "Okay² tak payah nak over sangat", kata Chen dibelakang.. "Hahahahahaha", Suho ketawa..
"Okay.. partner aku pulak....... Luhan", kata Yoona.. "Okay", balas Luhan tanpa sebarang response.. "Woi Luhan dengar tak? Kau partner dia", tengking Tao.. "Dengarlah.. aku lom pekak lagi!", balas Luhan.. "Okay.. dah lah tu.. Next", balas Yoona cuba untuk meredakan keadaan..
"Jadi secara automatik aku dapat maknae korang lah kan? Sehun.. Okay", kata Seohyun.. "Haah, kau pasangan dengan aku.. Good luck", balas Sehun.. "Asal good luck?", tanya Seohyun pelik.. "Saja", balas Sehun.. "Okay", kata Seohyun
"Okay lusa kumpul kat sekolah pukul 8 pagi jangan lewat.. Naik flight pukul 9.30.. Sapa lambat tinggal.. Pergi airport naik bas.. Okay bersurai", arahan Suho
YOU ARE READING
EXOSHIDAE LOVE
RomanceMengisahkan tentang ahli exo dan snsd yang membenci sesama sendiri.. mereka terpaksa bercuti di tempat yang sama.. mereka juga diberi pasangan masing².. dapatkah exo dan snsd menjadi kekasih? bacalah sendiri kalau nak tau.. ~~