1. Bölüm - Ben bu kızın saçını başını yolarım ayol !

104 7 8
                                    

Multimedya : Evin Manzarası

***
Görkem'den...

Elimdeki okul çantasını sallayarak okul binasının çıkışına doğru yürüyordum, etrafa mal mal bakınmayı ihmal etmeden kendi kendime birazda yanımdaki anneme göndermeli konuşmamı gerçekleşti- ya aslında sövüyordumda neyse...

" Senin gibi okulun'da, stajına'da, uzaklığına'da ekmek bandırıp yesinler... Okulun ismide değişik zaten değil mi Anne asqwm. " dedim etrafa bakınmaya devam ederken.

Bugün yeni evime taşınıyordum bunun için heyecanla karışık bir korku vardı içimde. Heyecanım; yeni eve taşınmaktı, korkum ise o evi nasıl temizleyeceğimdi... Ama pek düşünmemeye karar verdim bunu, belki stajdan kazandığım parayla temizlikçi tutabilirdim...

' Sen kimi kandırıyon mal ! O para sana bile zor yetiyor, birde temizlikçi he !? PEH ! Rüyanda görürsün sen onu. Hatta rüyanda bile göremezsin ! Beni sinir etmek için elinden gelenini yapıyor ! Dangalak ! ' diyen iç sesime kıçımın kenarı bakışını attım. Galiba beynimin son kırıntılarınıda bitirmek üzereydim. Teşekkürler iç ses ! Teşekkürler beyin !

' Eyvallah bacım, ne zaman istersen buradayım unutma. ' iç sesimin dediği şeye ağladım, ama içimden. Bu aralar bana ne oluyordu ? İç ses, miç ses... Kesin delirmiştim yoksa bunun açıklaması yoktu.

" Bavullar arabamda, evin yakınına bırakırım ben seni ama oraya kadar gelemem, tamam mı ? "

" Ha !? Ne ! N- ne tamamı ?."

" Sen beni dinliyormusun ? "

" Evet tabii ki de !"

" Diyorumki evin yakınlarına bırakıcağım seni, bavulların bende. "

" Haaa, tamam." ah! ne maldım ama ! Yok yok mal değildim, deliydim...

Annem tek kaşını kaldırarak bana bakarken ben hala olduğum yerde kendi kendime konuşuyordum. Anneme mal mal bakarken ' bu karı tek kaşını nasıl kaldırabiliyorki ?' diye düşündüm. Ne gereksiz insanım... Oksijen israfıyım işte.

Bakmayın siz bana aslında genellikle böyle değilimdir...

" Hadi Görkem ! "

" Pardon anne dalmışım. " annemin yanına koşarak gittiğimde okul bahçesinden çıkmak üzere olduğumuzu gördüm. Etraftaki mallara baktım. Çok maldılar.

Annemin arabasına binip direk radyo'ya yöneldim. Güzel ingilizce şarkıları olan bir radyoyu açtığımda memmun olmuşçasına gülümseyip koltukta arkama yaslanarak şarkı' ya eşlik ettim. Hayatı seviyordum ama kendimi daha çok !

1.30 saat sonra...

Eftelya : " Ben bu kızın saçını başını yolarım ayol ! hala benim evim diyor. Ay bak yine fenalaştım, menopoza sokarsınız insanı. Geleceğin Adriana Lima'sıyım ben ! Buraya kaç para verdim haberiniz var mı sizin !? " diyen kıza doğru baktım tekrardan. Renkli gözleri ve dik duruşuyla aramızdaki en güzel kızdı ama tek sorunu böyle konuşmasıydı. Zaten sinirlerim bozulmuştu ve böyle davranması daha çok sinirlerimi hoplatıyordu !

Görkem : " Geleceğin Adriana Lima'sı değilde bu gidişle koca karı bile olmazsın canım. Ben bu kızı döverim abi, eşşek sudan gelinceye kadar si- ... Neyse şuradaki gözlerini pörtletmiş kıza şükret yoksa söylerdim. " dedim elimle karşımdaki kızı göstererek. Gözlerini pörtleten kız, söylediğimle memmun olmuşçasına gülümsedi ve konuşmaya başladı.

Dila : " Lütfen enerjinizi kendinize saklayın. Tek enerjim yakışıklı ve taş çocuklar. E burada şuan yakışıklı ve taş bir çocuk göremediğime göre kuşlar ölmüş, moreller bozuk " derin derin nefes alarak söylediği şeylere gözlerimi kırpıştırdım. Ben en son negatif enerjileri 7. sınıfta fen dersinin elektrik konusunda görmüştüm. Enerji menerji anlamazdım ben. Kafa göz dalmak vardı benim kitabımda.

Meryem : "Ay valla kriz'e girdim, çaklıt almamışım yanıma ! Yedek çaklıt'ı olan varmığ ?" diye soran kıza gözlerimi kısarak baktım. Yedek çaklıt nedir ya... El çantasını karıştırmaya başladığında içimde tutamayıp yine birisine bulaştım. 1 saatir bu olay yüzünden çok agresif'tim, dolandırılmıştım. Onlar dolandırılabilirdi ama ben asla ! Asabiyim ben, gelemem böyle şeylere.

Görkem : " Kıza bak ya, sanki derste ' Yedeğk kaleminiğz varmığ arkadaşlağr!' diye bağıran arkadaşım gibi gelmiş burada bizden çikolata istiyor hem dediğin şey çikolata'nın köycesimi ? Ne o çiklet gibi... " kız beni umursamayarak el çantasını karıştırmaya devam ettiğinde sinirlerim bozulmuştu ! Tam bir şey daha söyleyecekken aramızda en düzgünü ve en ciddisi konuşmaya başladı

Sena :" Herkes sussun ! bir şey düşünüyorum burada. " dediğinde herkes susmuş bir yerlere oturmuştu. Sosyetik güzelimiz ellerini kollarına bağlamış ayakta duruyordu. Valla kendi kaybederdi. Yerde yayılıp oturduğumda derin bir nefes aldım. Utanmasam yatak yerine kullanacaktım yeri... Söylediğime kendimce gülüp etrafa bakmaya başladım. Buralar hep villa larla doluydu. Şuan o kadar çok komik görünüyordukki resmen dolandırılmıştık. Sinirlerime hakim olamayıp kahkaha attığımda herkes bana bakmıştı. Delirmişmiydim ne...

Az önce susmamızı söyleyen kız cebinden bir anahtar çıkarıp kapıyı açmıştı. Ne yapacağına merakla bakarken içeri doğru girdi. Arkasına dönüp bize baktığında sakin ve ciddi bir tavırla konuşmaya başladı,

Sena : " Artık aynı evdeyiz, hayırlı uğurlu olsun. Eğer rahatsız olan varsa yol orada, gidebilir. " dedi evin içine girerek. Ben dünden razıydım ya, hemen ayakkabılarımı çıkarıp evin içine girdim. Çok büyük ve güzel evdi... Arka bahçesi resimlerde gördüğüme göre yeşillikti, havuz yoktu çünkü denize sıfırdık. İçeriye giren oldukça enerjiye takıntılı olan kıza baktım. Çok enerjikti.

Dila : " Ya çok iyi oldu ! Zaten telefonumun şarjı bitmişti Franchesco Lachowski'min fotoğraflarına bakamıyordum, ama şimdi Alekta movit'im." dediğinde gözlerimi devirdim. Bu kız çocuklara çok takmıştı. Sosyetik güzelimize baktığımda şok olmuş kapıya bakıyordu.

Eftelya : " Ay bana bir şeyler oluyor ! Bak yine tansiyonum düştü ! Lütfen beni topuklu ayakkabılarımla rahat bırakın ! Hayallerim çok benim... " Buna göre çok güzel bir lafım vardı !

' O düşündüğüm şey olamaz değil mi ? Onun olmadığını söyle bana, lütfen... Kalp krizinden ölmek istemiyorum. Benim gibi bir iç ses senin gibi bir kıza nasıl düşer anlamıyorum. Galiba ağlayacağım, lütfen beni yalnız bırak' diyen iç sesime " Sen neyin kafasısın ? " bakışımı attım ve o içimde kalan lafı söyledim...

Görkem : " Hayaller Paris, Hayatlar Muş bacım. Yani bütün şıklar a yı gösteriyor demektir bu kısacası ya olacak yada olacak bu kadar." 


Selam gençler ! Yeni bir kurgu ve diğer kitaplarıma göre güzel bir anlatımla karşınızdayım ! Umarım beğenirsiniz. Eğer Yeni Bölüm gelmezse kızmayın bana olur mu ? Emin olun çok meşgulüm. Her ne kadar TEOG um olupta çalışmasamda arkadaşımın kitaplarını falan düzenliyorum ve çok üşengeç olduğum için yarıda bırakabiliyorum. Lütfen beni anlayın. Vote ve yorum atmayı unutmayın. Sizleri seviyorum.

İthaf :

SenaaDilek

BraveGirl2307







Kızlar Arasında | LİSE serisi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin