Dikişler ...

2.2K 107 52
                                    

"Ah be Alim bende ilk defa aşık oldum ve bu kişi sensin . Seni çok seviyorum ama .."
"Ama ne ? " diye sordu sabırsız .
" Ama şuan evlenemesek bile çıkabiliriz neden olmasın ?"
"Sen evet dedin dimi? "
"Tabii ki evet dedim şapşal . "
Ayağa kalktım, ayağa kalktı . Ve bana sarılarak döndürmeye başladı . Şuan hayatımın en mutlu gününü yaşıyorum denebilir . Ali benimle , Dostlarım hep yanımda ve Annem ile İkizime kavuştum .
Ali beni döndürmeye devam ederken alkış sesi suydum . Ali beni bıraktı ve hâlâ sarılır pozisyondayken arkamızı döndük , Nazlı ve Annem mutlu mutlu bize bakıyorlardı .
Hatta Nazlı kameraya bile çekmişti . İkizim ya ..
"Siz bizimi dinliyordunuz ?" Diye sordum.
"Ama kızım ne yapalım dayanamadık çok güzel görünüyordunuz . "
"Aynen Selin ya çok mutluydunuz ve ben yine dayanamayıp kaydettim . Artık bulduğum her yerde sizin anlarınızı kaydediceğim . "Evlenirseniz" eğer size bir süpriz olucak " dedi Nazlı Ali'ye ufaktan gönderme yaparak. Ali başını yere doğru eğdi ve gülümsemeye başladı.
"Pekii , Nazlı bir şey sorabilir miyim ? "
"Sor tabii "
"Yine derken ?" Nazlının ' ve ben yine dayanamayıp kaydettim ' demesi aklıma takıldı . Başka neyi kaydetmişti ki ?
"Immm Selin sen en iyisi onu kendin izle  ."
"Tamam Hadi televizyona bağlada izleyelim . "

Nazlı videoyu açtı. Ali ben komadayken benim yanıma gelmiş ve bir şeyler söylüyordu . Ben sadece "Sana Aşığım " kısmını duymuştum . Ama asıl mükemmellik tüm konuşmadaymış .
"Selin'im . Kahverengi Gözlüm . Güzel gözlüm hadi kalkta götüreyim seni buradan . Ben senin sesini duyunca ateşlerle yanıyorum güzelim . Lütfen aç o gözlerini .
Bak Nazlı bana söz verdi . Gidemezsin , gitmemelisin . Keşke o zaman senin yerinde ben olsaydım da o demir çubuk benim karnıma saplansaydı . Ben onu çıkarmaya çalışsaydım. Benim kanım aksaydı oralara . Aç gözünü güzelim lütfen .Sen hep acı çektin ama ben sana ve kendime söz veriyorum senin artık mutlu olmadığın günler olmayacak.
Bak sen uyan ben seni valla İan ile tanıştıracağım . Söz ya , gerçekten. Sen önümde o gülücüklerini saçacaksan ben herşeyi yaparım. Selin ben sana aşığım "
 Gözlerimden yaşlar akmaya başladı . Ali'nin bana baktağını anlayabiliyordum . Başımı yere eğdim , göz yaşlarım halıya düştü . Hayatımda kimse bana böylesine değer vermemişti . Onu hakedecek ne yaptığımı çok merak ediyorum . O çok iyi biri , benden çok farklı.
Gözyaşlarımı olabildiğince sildim ama nafile . Tekrar tekrar geliyorlardı , umursamayıp Ali'ye döndüm . O da ağlıyordu .
"Neden ağlıyorsun ?" Diye sordum .
"Çünkü sen ağlıyorsun " dedi . Hayatımda aldığım en güzel cevaptı .
"Ali , ben seni çok seviyorum ve seni asla kaybetmek istemiyorum . Bana hayatımda şuana kadar kimse bu kadar fazla değer vermedi . Ben hayatımda hiç böyle bir duygu tatmadım , alışık değilim . Ya ben seni üzersem diye çok korkuyorum . Rüyalarıma giriyorsun artık . Her dakikamı seninle geçiriyorum geceleri . Yanlız değilim artık. Ben , ben sana aşığım Mavim "
Gözlerindan yaşlar daha fazla akmaya başladı .
Hemen ona sarıldım .
"Ağlama artık Mavi "
"Seni hiç bırakmayacağım. Seni çok seviyorum Selin"
"Bende seni çok seviyorum Mavi ." 
Biz sarılmaya devam ederken Annem ağlamaklı bir sesle ,
" Çocuklar makyajım akacak yapmayın ya "
Ali 'den ayrılıp anneme sarıldım. Arkadan Nazlı geldi .

Uzun uzun sarıldıktan sonra Nazlı 'ya döndüm,
"Sen yine bizi çektin dimi ?"
"Tabi kızım, ikizimin bu anını kaçırırmıyım hiç . "

Sabah'ın güneş ışıkları ile rahatsız bir şekilde uyandığımda kendimi Annemin ve Nazlının arasında buldum. Dün gecem çok iyi geçmişti . Aralarından sessizce ayrılıp banyoya gittim . Saçlarımı at kuyruğu yapıp dişlerimi fırçaladım . Giyinme odama gidip üstüme kısa bir bluz , altıma ise siyah dar bir pantolon geçirdim.
Ayakkabılarımıda aldıktan sonra aynaya döndüm. Önemli bir noktayı unutmuştum . Karnımda bir yara izi vardı ve sargının altından bile çok kötü duruyordu. Hüzünlendim.
Orada demir çubuğu çıkarmaya çalışırken çaresizliğim geldi aklıma.
"Sen bu halinlede çok güzelsin " Ali kapıya yaslanmış beni izliyordu . 
"Nedemezsin " Arkama geçip bana sarıldı .
"Ben seni bu halinlede severim . "
"Sever misin "
"Tabi kızım delikanlı adamlarız biz " Yine ego kastı.
Kassın, ben öyle yapmasınıda seviyorum.
"Ego Boy seni "
"Seliinn ? "
" Ben hep senin saçını örmek istedim ." Lafını tamamlamadan bir tarak ve lastik toka aldım.
"Al bakalım ör hadi . " Tarağı ve lastik tokayı eline verdim.
Arkamı döndüm.
İlk önce nazikçe taramaya başladı . Sonra tarağı bırakıp saçlarımı örmeye başladı . Ellerini hiç hissetmiyordum neredeyse , sanki saçımın telini çekerde canımı acıtırmış korkusuyla elleriyle hafif hafif dokunuyordu .
"Eğer kızımız olursa onada böyle davranır mısın ?"
"Sevgilim .. Eğer kızımız olursa ona senden daha güzel davranacağım . " Lastiği saçıma taktı ve saçlarımı bir kez öpüp bıraktı. Ona doğru döndüm .
"Ama ben ona bundan daha güzel davranırsan kıskanırım kii "
" O senden bir parça olduğu için en az senin kadar değerli. Kıskanmana gerek yok birtanem . " Yanağına bir öpücük kondurdum . 32 diş gülümsüyordu .
"Ali benim karnım acıktı . "
"Tamamdır güzelim gel masayı kuralım .." Ali aşağı indikten sonra ben hemen üstüme uzun bir bluz geçirdim ve Ali'nin peşinden gittim.

Gecenin Sırrı -Alsel -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin