15 yasindaki bir kız ne kadar cok asik olabilir ki? diye sordular. Ben askin gercekten ne oldugunu biliyorum aşk bir adami gercekten canindan cok sevebilmektir gün gectikce nefret etmek degil gün gectikce daha cok sevebilmektir. Bir adama asik olmak gercekten yürek ister neden diye sorarsaniz eğer bir adami ne kadar cok seversen bi o kadar da canın yanar ben gercekten bunu anladim 15 yasinda olabilirim ama herseyin ne oldugunu da biliyorum benim icin asik olmakla sevmek ayri asik olmak bugün seni seviyorum yarin da bir neden bulup severim daha sonra seni kesfeder yeniden severim gibi birsey ama sevmek boyle degil sevmek ise en fazla 1 2 hafta sevip sonra baskasina seviyorum demek gibi birsey iste ben o adama asıgım dogrumu yapiyorum bilmiyorum ama o olmayinca kendimi yarim hissediyorum gibi sey oluyo birisiyle tartistigim da o yanima geldiginde birak yanima gelmesini sesini duydugumda herseyi unutuyorum bir bebek nasil sevdigi oyuncagi alip mutlu oluyorsa bende onun yanin da o kadar cok mutlu oluyorum ben onu öpmeye bile kıyamazken baskalari gidip öpmeside koyuyor iste bunu sadece yaşayanlar bilir her bulustugumuz zamanlar cok güzel geciyor cok güzel hayaller kuruyoruz gerçekleşmese bile kurarken mutlu oluyoruz iste sevmek de boyle birsey.