Chapter 12: Saturday Hangover

17 3 0
                                    

- Ava's POV -

Jakmile se vzbudím, kocovina do mě doslova udeří. Moje hlava mě zabíjí a je mi špatně. Proč jsem toho tolik vypila? Už to nikdy neudělám. To už jsem říkala a pak porušil tolikrát, že se to ani nedá spočítat.

Zasténám, přetočím se a zanadávám na světlo, procházející mými okny. 

Pak si vzpomenu na to, co se v noci stalo a vystřelím do sedu. Až příliš rychle. Sotva zvládnu dojít do koupelny, než vyprázdním celý obsah svého žaludku. V tu chvíli si nejsem jistá, jestli je to z toho alkoholu nebo z těch vzpomínek na minulou noc, protože se mi z obou zvedá žluč.

Poté, co si vypláchnu pusu a vyčistím zuby, si ze skříňky vytáhnu prášky a zamířím ke kuchyni. Spadne mi brada, když na jedné ze svých barových stoliček uvidím sedět polonahého Nialla.

"Ahoj zlato, snědl jsem zbytek tvých lupínek. Doufám, že ti to neva-" Když si uvědomí, že to jsem já, kdo vešel a ne Poppy, zaskočí mu a spadne ze stoličky na podlahu.

Vybuchnu smíchy nad tím ubohým klukem, který se snaží vyškrábat ze země.

"Bože, Avo! Moc se omlouvám! Nevěděl jsem, že jsi tu! Mysleli jsme, že jsi šla k Harrymu!"

"Cože?! Ne, on šel tady."

"Můj bože, Avo! On je teď v tvojí posteli?!" Zakřičí za mnou nadšeně Poppy a já se leknu.

"Ne! Přivezl mě domů. Jen mě vysadil."

Úsměv na Poppyině tváři rychle vystřídá zamračení. "Avo, jsi šílená?! Máš v  bytě Harryho Stylese a nic na něj nezkusíš?! Prosím, řekni, že jste se aspoň cucali!"

Nic neřeknu, protože vím, že cokoliv bych řekla, by ji naštvalo ještě víc.

"Ugh!" Poppy zasténá a zatahá se za vlasy. "Tohle je největší chyba tvého života, Avo. Doslova jsi poškodila ženské pohlaví tím, že sis toho kluka nevzala do postele!"

"Poppy, prosím. Musíme to probírat, když je tu on?" Ukážu na Nialla, který vypadá napůl vyděšeně a napůl připravený vstát ze židle a jít si pro popcorn.

"Jeho do toho netahej, Avo." Povzdechne si Poppy. "Nemůžeš se tomu vyhýbat navěky."

"Poppy!" Cítím, jak se mi hrne krev do tváří a v mém hlase jde slyšet rozpačitost.

"Ummm, já už asi radši půjdu. Mám... Jdu s kamarády na oběd!" Niall se na chvíli zasekne a pak si vezme své oblečení ze země v obýváku.

"Nialle, dostaň svůj sexy zadek zpátky do mého pokoje. Ještě jsem s tebou neskončila!" Nařídí mu Poppy.

Niall rychle zamíří k jejímu pokoji. Spíš ze strachu, než že by chtěl.

"Poppy, co jsi to udělala? Vždyť to může říct Harrymu!" Šeptem na ni zařvu, protože se pořád bojím, že by nás Niall mohl slyšet.

"Říct mu co?! Jak zoufale se potřebuješ s někým vyspat? Dobře! Harrymu se očividně líbíš, takže možná konečně bude mít koule na to, aby sem dolezl a vzal si, co chce." Poppy, naštěstí, šeptem zakřičí. "Vím, že to taky chceš, Avo. Ať už to přiznáš nebo ne!"

Kousnu se do jazyka, abych na ni znovu nezakřičela. Vím, že se vážně snaží jenom pomoct, svým vlastním debilním způsobem. Ale sex na jednu noc mě nespraví. Ne že bych si myslela, že by to s Harrym bylo jen na jednu noc. Bylo by to víc a ten fakt mě vážně děsí.

Překvapí mě, když mě Poppy rychle obejme. "Nechtěla jsem tě ztrapnit, Avo. Jen chci, aby ses pohla dál."

"Já vím." Povzdechnu si a taky ji obejmu. "Jenom nevím jak."

Almost Lover H.S. CZ - BOOK 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat