özel bölüm 1

865 42 6
                                    

Gitsem birşey olmaz dimi sadece görücem yemicem zaten. Zaten annemede işim var dedim ( no problem emojini ) taksiye binip binanın önüne gittim. İçeri direk daldım derken bi baktım aaa arka kapı var ve bir mal gibi ekşın yapım dedim.

Geçtim arka kapıya. Haydi Bismillah diyerek kapıyı yavaşça araladım. Kimse yoktu. Offf çok şanslıyım (I am soo lucky emojini ) * yazar ing kursuna başlayınca *

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupuzun bir koridoru takip etmeye başladım ki
Uuuuuuuuuuuuuuuuuupuzun koridorun yarısında bir oda var. (I am soo lucky emijinini geri alma emojini ) güvenlik görevlilerin odası . Hay anasını sevim ben bunların . Geri döncem başka çare yok . Yavaş ve sessiz olmaya çalışırken arkamı döndümki yangın söndürme tüpüne normalden 3 kat büyük kafamı (kesinlikle kafamın büyük olması gerizekalılığımdan değil hemde kesinlikle değil çok zeki olduğumdan bunlar emojini ) vurdum doğrusu vurmadım gömdüm .

Sesi duyan güvenlik görevlileri paldur küldür küldür paldır peşime düştüler . Güvenlik görevlilerini gördüğüm gibi bir yardırmışım bir ara hüseyin boltu gördüm sandım ve ben onu geçiyordum oda bana elini uzatmaya çalıştı tabi okadar hızlıyimki tutmadım bile yada onun halisülasyon olduğunu anladığım içinde olabilir tabi . Herneyse nereye koştuğumdan bir fikrim olmadan goşuyom. Öyle bi koştumki bi ara arkamdan bi güvenlik görevlisi" Ya Allah !!!! " dedi ne oluya lo hristiyan adamı Müslüm yaptım . ( Yazar ve okuyucular Kyung meyi bu imanlı hali için tebrik atti )


Koşarken tam bir virajdan dönücektimki küttttttt kafam tabi karşımdaki kişi benden uzun olunca onun göğsü kütttt ama onu boşver benim başım küttt oldu.

Herneyse çocukla kavgaya başladık .

Çocuk - önenü baksana koca kafa offf inşaallah ses tellerimin yakınına o taş kafan gelmemiştir. Offf salak

Bana koca kafa BANA !!! YAKARIM LAN BURALARI

Kyung me - sen bana salakmı dedin Mal !!!

Çocuk bi anda yüzüme baktı hani bòyle bi cümle beklemiyodu kesinlikle çocuk gülmesini tutarak

Çocuk- son bono solokmo dodon Mol ! PUGAGCUVDDKKSINSJHHSBZJSJ ( burda anırıyo haberiniz olsun - _ - inşallah o anırma boğazında kalır emojini )

Çocuk - böyle bi cümle de senden beklenirdi yenge

NE YENGEMI HOP GOP LOP POL POH NE OLUYO LAN !!!

Çocuk - yav sen kyung me değilmisin hani şu line daki ben chen nasıl tanımazsın bacım .

BACIM MI LAN SEVDIGIM COCUK BANA BACI DEDI ( tabi exodaki bütün üyeleri sevdiğim için hepsi sevdiğim )

Çocuk benim mal gibi baktığımı görünce tutup çekiştirmeye başladı

Nereye gidiyoduk lo biz . Herneyse gidelim bakak .

Beni bi odaya çekiştirdi .

Kapıyı bi açtı . Bi bi biii dk ne oluyo lan napiyonuz lan orda . !!!!!!

Baek Sehunun üstünde Sehunun elindeki telefonu almaya çalışıyordu ve bu tam olarak ortaya nasil bi görüntü cikardigin anlamissinizdir artik ve bi kiz icin hic IYI BIR GORUNTU DEGIL .

Iki malakta bana bakıyodu Sehun kendini Baekin üstünden aduket yapıp itti ve hemen kendini toparladı .

Oh Sehun - K...kyungme senin burda ne işin var . Bak hiçbisey anlaşıldığı gibi değil ayy yani göründüğü gibi değil.

Kyung me - Oh kendini bi halt zannedip daha doğru dürüt konuşamayan Sehun . Seni böyledemi görücektim Allahım ....






Arkadaşlar okul yüzünden bakamıyom olmuyo yazamıyorum ve çok ta acaleci yazdığım bir bölüm oldu çok sorry .

Başka özel bölümlerde gelicem haberiniz olsun .

Iyi dersler :):):)



Line 《 Oh Sehun 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin