"בתשע בערב, מחכה לך בכניסה לבית שלי. אל תאחרי." אמר, והתקרב אליי עוד יותר.
שחררתי את החגורה שלית והתקרבתי עוד יותר.
הוא התקדם על מנת לנשק אותי, אך זזתי אחורה.
"שש..." הנחתי אצבע על שפתיו.
"תחכה לערב." לחשתי באוזנו, ויצאתי.***
כשונסה סיימה ללמוד, היא הגיעה אליי הביתה.
"תקשיבי, שמעת על המסיבה?" שאלה ונסה.
"איזו מסיבה?" העמדתי פני טיפשה.
"של אוליבר אחד. הוא התקרב אלינו וסיפר לנו עליה. אגב נתתי לו את הטלפון שלך." אמרה.
"סבבה. אנחנו הולכות אליה.""כמובן." אומרת ונסה.
"לא שאלתי, אמרתי." צחקקתי, ועליתי למעלה לבחור בגדים עם ונסה. יוליה אמרה שהיא לא יכולה לבוא.בין כל השמלות שלי, בחרנו את השמלה הכי סקסית ויפה שיש -
שמלת מיני שחורה קצרה, עם כתפיים וגב פתוח. אבנים קטנטנות ונוצצות עליה. לבשתי איתן נעלי עקב שחורות.
ונסה, לבשה שמלה ארוכה בצבע בז', ונעליים תואמות. התאפרנו, התכוננו, ויצאנו. מארק הסיע אותנו."רק אל תעשו שטויות, ובבקשה אל תשתו. אני לא אבוא לגרור אותכן משם באמצע כמעט-קיום-יחסי-מין-על-הבר כמו פעם שעברה." מלמל מארק, והזכיר את המקרה האחרון, שבו אני שתיתי כל כך הרבה במסיבה אחת, שכמעט שכבתי עם הברמן החתיך עח הבר.
"טוב יאללה ביי." מלמלתי, ויצאתי עם ונסה.
"אממ... כריס? לכי בנתיים, תכנסי, תראי את המקום, שכחתי את התיק באוטו." מלמלה.
הנהנתי אליה, והמשכתי. הבטתי בטלפון. 21:03. מושלם.
התקדמתי לכניסת הבית.
בית גדול, שתי קומות. לפי הגודל, שיערתי שיש לפחות שמונה חדרים בקומה השנייה, ועוד כמה בראשונה.ככל שהתקרבתי, המוזיקה הרועשת נשמעה עוד ועוד. ראיתי את אוליבר, לובש חולצה לבנה מגוהצת, וג'ינס צמוד שחור, מחזיק בידו כוס עם משקה כלשהו.
"היי כריסטינה." אמר אוליבר, וחיבק אותי כשהתקרבתי אליו. הוא לא שיכור. לפי הריח, זה כנראה מיץ.
אל דאגה, עוד מעט נשנה זאת.
"היי מותק." חייכתי, ונתתי לו נשיקה בלחי."אז את באה לרקוד?" שאל, ונתן מכה קטנה על ישבני.
"כמובן." חייכתי. נכנסתי לביתו. סלון ענק, מפוצץ מכל עבר באנשים. חלקם רוקדים, חלקם סתם מדברים אחד עם השנייה.התחלנו לרקוד לקצב המוזיקה. הוא הצמיד אותי חזק לגופו, ונענע את זקפתו על ישבני.
חיחיחי. עוד מעט הוא יקבל את מה שהוא צריך. חשבתי לעצמי.
"אוליבר..." מלמלתי בחושניות.
"כן, יפה שלי." ענה.
"אני רוצה לשתות." מלמלתי.
"מה את רוצה?" שאל, והוביל אותי לבר. בעצם זה לא בר. פשוט שולחן עם כמה משקאות וכוסות."טקילה." חייכתי.
"מה שתרצי." אמר ומזג. לעצמו, הוא מזג מיץ אשכוליות.
"למה אתה לא שותה?" שאלתי.
"אני לא רוצה להשתכר. אני משתכר ממש במהירות." אמר, וחייך בעודו לוגם.
חשבתי במהירות על תכנית לשכר אותו.
YOU ARE READING
//Another//
Romance"אני לא אגרום לך לעזוב. אני לא אתן לך לעזוב. את שונה, כריסטינה מרפי, מבינה? אין כמוך יותר." מקווב שתאהבו!