Sabah telefonun çalmasıyla uyandım, telefonu açtığımda abimin sesini duydum yüzümde tabiri yerinde olursa güller açmıştı ''abicim'' ''Öykü neden beni hiç aramadın, telefonun kırılmış hiç haberim yok İrem'den duyuyorum'' haklıydı haber vermeyi unutmuştum. Biraz iltifattan yalakalalıktan sonra beni affetmişti telefon sonunda da ''sana verdiğim karttan git istediğin telefonu al parası sorun değil'' tamam diyerek telefonu kapattım. Kendimi iyi hissediyordum ve hemen kahvaltı hazırlamaya başladım, İrem bizdeydi ona sürpriz yapacaktım. Kahvaltıyı hazırlarken kapı çaldı. Gelen Berk'ti gülerek açıp boynuna sarıldım ''Öykü iyi misin'' ''evet hemde çok gel kahvaltı hazırlıyorum sonra İrem'i uyandıralım'' Berk'in anlamsız bakışlarını üstümde hissediyordum ve çayları doldururken Berk'e döndüm ve ''öyle bakma iyi olmam gerek'' Berk ise tepki vermeden ''İrem'i uyandırayım'' dedi.Kahvaltılarımızı yaptıktan sonra, hazırlandık ve okula doğru yola çıktık yürüyerek gitmek istedim onlar da beni kırmadı. Okula yaklaştıkca kalbimin ritmi yine değişti ''bir düzgün at be'' dediğimde İrem bana bakıp ''anlamadım'' ''he yok kendi kendime söyleniyordum'' dedim. Okula girdiğimizde her şey eskisi gibiydi Ayaz ve tayfası karşımızda ben tanınmayan kız, okulda kimsenin dikkatini çekmeyen Öykü'ydüm. Ayaz'a baktığımda onun da bana baktığını gördüm bakışlarımı çekmedim, çekmediğim için merdivenlere takılıp düşüyordum. Takıldığımda Berk tuttu ve Berk'in tutmasıyla Ayaz'a tekrar baktım gülmemek için zor tutuyordu oysa ne çok isterdim gülüşünü görmeyi.
Sınıfta eğleniyordum müzik açıp Caner'le dans ediyorduk beni çok güldürüyordu. Tam elimden tutmuş döndürüyorken Ayaz'ın baktığını gördüm ama hiç oralı olmayıp oynamaya gülmeye devam ettim. Ayaz ise sınıfa girip ''Öykü'' diye bağırdı. Ona ne var bakışımı attıktan sonra ''Yürü'' diye bağırdı. ''Yürüyemem'' diyip arkamı döndüm ve sırama yürümeye başladım. ''Öykü düş önüme'' dediğinde ona dönüp gitmesi gerektiğini söyleyecektim ama bütün sınıf bize bakıyordu. En son yine bir şey demediğimde kolumdan tutup beni çekti. Sanki günlerdir bunu istiyormuşum gibi hiç ses çıkarmadım, koridora çıktığımızda ''Ayaz bırak kolumu'' ''yürü.''
Bahçeye çıktığımızda, bahçe kalabalıktı ama hiç aldırış etmeden ''neydi o gördüklerim'' dedi ben de gözlerinin içine bakarak
-Ne gördün ki
-O çocukla neden dans ediyordun? bağırarak konuşuyordu.
-Seni asla ilgilendirmez.
-Kızım düzgün konuş bak, nasıl ilgilendirmez ulan canımı yakıyorsun
-Canını mı yakıyorum gerçekten mi Ayaz? Peki sen benim canımı hiç yakmadın mı sen benim canımı yaka yaka bitirdin be senin yüzünden bu durumdayız.
Ayaz elleriyle saçlarını karıştırdı kolumdan tutup
-Bak tek bir gitmemle sen beni bıraktın ben değil Öykü.
Tam ağzımı açacağım sırada kumral, uzun boylu serseri bir çocuk yanımıza yaklaştı, serseri tipli ama yakışıklıydı. Ayaz'a seslenip ''şimdi ki oyuncağın bu mu?'' Ayaz ses vermemişti dik duruşuyla çocuğun karşısındaydı. Bana bakıp beni incelemeye başlamıştı. Ayaz ise ''Uras çek o gözlerini'' ''neden kıskandın mı'' Uras Ayaz'ı sinirlendirmeye başarıyordu ''Ayaz hadi yürü'' dedim. Uras Ayaz'a bakarak ''küçük sanki biraz'' Ayaz yan gülüş atarak ''küçük ama işlevleri büyük'' bu sözünde başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü, gözlerim dolmuştu. Uras ise ''ben değerli biri sanmıştım öyle gözüküyordu'' ''ben kimseye değer vermem şimdi siktir git burdan'' Uras kaşlarını kaldırarak bana baktı ve arkasını döndü Ayaz tam bana dönüp bir şeyler diyeceği sırada ''sakın tek kelime etme,ayrıca hani sen dedin ya bir tek gitmemle diye ben seni bırakmadım o gün belli belirsiz bir adam evine geldi beni iktirip evin içine girdi belinde silah vardı, bende koştum otobana otostop çektim bana bunları yaşattığın için sana kızgındım ama ben bu ilişkiyi bitirmemiştim sana sinirimin geçmesini bekledim ama sen ne yaptın? Seni çektim konuşmaya çalıştım Ayaz bir şey demedin. Şu son olay seni tanıttı zaten bundan sonra benden uzak dur. Çünkü Öykü de Ayaz diye biri kalmadı.'' Ayaz bana sadece bakıyordu yürümeye başladığımda kolumdan tutup ''sana bir şey yaptılar mı?'' ''Büyük işlevlerimi onlara göstermedim merak etme'' diyip yürümeye başladım. Sınıfa girdiğimde hoca çoktan derse girmişti ama bana bir şey dememişti, ağlamıyordum ağlayamazdım. İrem'in yanına geçip olanları kısaca özetledim ağzından sadece ''bunun içinde bir bok var bakalım ne çıkacak''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bensiz Yapamazsın
Teen Fiction'Aşk çok güzeldir ama güzel olduğu kadar da çok canını yakar'' Abimin bana söylediği tek söz. Ben hiç aşkı tatmadım, ama onun gözlerine baktığımda kayboluyorum. Yanında zamanı durdurmaya çalışıyorum, diğer yanımı bulmuş gibi hissediyorum. Ayaz... Be...